Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat Martijn zei "En hier zijn de negers van X-Factor."
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Cee het volgende:
Leco is langsgeweest bij Wendy. Ze heeft echt zo'n bruinrood Gooische Vrouwenhoofd met een toef hoogblond typisch Leco-kapsel bovenop.
Ik dacht even dat Martijn zei "En hier zijn de negers van X-Factor."
Ik ook niet. Er is zóveel te gekke Motown muziek en dan kiezen ze ditquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik nou eigenlijk geen leuk Motown liedje.
ik heb precies hetzelfde bij haarquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
goed, leuk en beter dan vorige keren, maar ik heb totaal geen emotie bij haar
Dat dus. In tegenstelling tot in de voorrondes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
goed, leuk en beter dan vorige keren, maar ik heb totaal geen emotie bij haar
Zegt ze bijna altijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:41 schreef Karina het volgende:
Die Stacey lult ook maar wat, het is niet spetterend zegt ze eerst maar daarna weer dat het een goed optreden was.
Ik vind het normaal dus een heerlijk nummer, alleen door haar uitvoering is het een suf nummerquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:43 schreef Dupje het volgende:
Ik vond Irma's optreden opzich goed, alleen vind ik het een suf nummer..
Volgens mij hebben ze alleen hoge kijkcijfers omdat ze tussen x factor zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mensen dat leuk vinden.
Dat moet, dr staat schijnbaar altijd zon kerel voor t publiek van, nu klappen! Nu boe roepen! Juichen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef Maartel het volgende:
Ik begin me een beetje aan t publiek te ergeren![]()
T hoort natuurlijk bij 't programma en zal ook wel nooit anders zijn geweest, maar moet je nou echt voor elk positief woord van de jury klappen??
pfff, kijk dan backstage op xfactor.nlquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen hoge kijkcijfers omdat ze tussen x factor zitten
Ja de gelijkenis was erquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Carlo was best wel hilarisch als Ali B. Straks even kijken
Heb 'm al aangepast heurquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je op iemand reageert kun je die persoon ook eerst quoten hoor. Is wel zo handig.
Mag ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:51 schreef Cee het volgende:
Heb alvast lekker fruitjes gehakt voor de volgende pauze.
Wendy weerquote:
Mangoquote:
Daar hadden ze twee weken geleden ruzie over. Maar dat is weer helemaal goed als het goed is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef Merel het volgende:
Wat vind de ene buurman er eigenlijk van dat de andere buurman 't met Laurens doet?
ik ookquote:
welkequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:51 schreef Cee het volgende:
Heb alvast lekker fruitjes gehakt voor de volgende pauze.
Irma en Luigi geweest nu. Allebei niks.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
zo, ik zit. Wat heb ik gemist? Irma geloof ik hè? Was het wat?
En een faaloptreden nu net van Luigiano. Maar Irma was ook niet heel denderendquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Irma was beter dan vorige keren, maar het niveau van de audities haalt ze nooit meer ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Samen met Allison Irahetaquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
welke![]()
Boris is the king of this song
irritant is datquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef seetjai het volgende:
Dat publiek altijd uitfluiten bij een negatieve opmerking
Stacey vermaakt zich altijd met die lekkere mooiboysquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:57 schreef Karina het volgende:
En wat Gordon zegt ben ik het ook helemaal mee eens, hij had een lekker vrolijk nummer moeten zingen. En Stacey heeft zich van A to zes vermaakt.
Nou volgens mij alleen bij Ericquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef seetjai het volgende:
Dat publiek altijd uitfluiten bij een negatieve opmerking
Thanksquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee gooit een paar partjes mango naar Anonymousz
Alles opeten he!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:57 schreef borisz het volgende:
Luigiano mag blijven slapen bij Rookhuizen vanavond.
quote:
quote:
dat vroeg ik me ook gelijk af....quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:59 schreef Cee het volgende:
Nu had ze eigenlijk Stevie Wonder moeten doen, met die bril.
Ik kan het er ook niet helemaal plaatsen.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:01 schreef LoveProfusion het volgende:
heel goed..niet zo goed als de echte minnie..maar welheel goed
Ík ga loving you doen'quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:00 schreef Svensational het volgende:
"Ik ga er op werken" (Luigiano)
"Ik kan er veel aan leren" (Hester)
Wat een analfbeten de hele tijd
Die laatste ging goed!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Minnie Ripperton.
Laat die hoge noot maar, muts.
Ze moet altijd depressieve songs zingen dan klopt de expressie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:02 schreef Steve het volgende:
Ooooh dit echt zóveel beter dan vorige keren! Zelfs haar gezicht toont een beetje de goeie emotie.
Thanksquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Minnie Ripperton.
Laat die hoge noot maar, muts.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik moet hierbij toch altijd denken aan South Park.
Inderdaad, dat had ze wat meer simpel moeten houden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, die laatste uithaal was wel wat minder dan weer
Welke aflevering?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik moet hierbij toch altijd denken aan South Park.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Stacey voelt zich ook verheven boven alles en God. Ze denkt dat Pasen voor haar wordt gevierd ook zeker.
Ik vind het zielig, het is gewoon een stil en rustig meisje, hartstikke verlegen, maar op TV kom je dan over als een superchagrijnig wijf. Volgens mij is ze in het echt lang niet zo sikkeneurig als ze nu lijkt. 't Is gewoon een zielig vogeltje!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Wat is het toch een droeftoetertje.
Die had Rachel idd grandioos gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
Ik had dit liedje trouwens meer bij Rachel vinden passen...
Ze zijn gewoon heeeeeel jongquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef vollebollegijs het volgende:
Ik vind dit zulke enorme irritante meiden![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, het is gewoon een stil en rustig meisje, hartstikke verlegen, maar op TV kom je dan over als een superchagrijnig wijf. Volgens mij is ze in het echt lang niet zo sikkeneurig als ze nu lijkt. 't Is gewoon een zielig vogeltje!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef vollebollegijs het volgende:
Ik vind dit zulke enorme irritante meiden![]()
SPLATSJquote:
Whateverquote:
Die meisjes zijn al zó verschillend qua lichaamsbouw, ik snap niet waarom ze ze dan ook telkens zo verschillend stylen. Het is nooit een eenheid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:08 schreef -Peach het volgende:
Eva heeft echt VEEL te zwarte ogen. Ieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |