Midden Nederland was het heerlijk, graadje of 18 denk ik en de hele dag zon.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef kree het volgende:
Veel zeemist hier in katwijk, hele dag koud geweest.
Denk dat het binnenland beter weer heeft gehad. of niet?
Het haardje brand hier al, scheelt weer gaskosten
Hier na het avonduur ook mist. Oma had nog gebeld vanuit Monster, dat ligt aan zee, daar konden ze 's ochtends de overburen niet eens meer zien.quote:Op maandag 13 april 2009 19:36 schreef kree het volgende:
Veel zeemist hier in katwijk, hele dag koud geweest.
Denk dat het binnenland beter weer heeft gehad. of niet?
Het haardje brand hier al, scheelt weer gaskosten
Haha, ziet er grappig uit al die cirkelsquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had ooit een kaart geupload met de vliegbewegingen die middag. Normaal zie je altijd een heel net patroon volgens vaste aanvliegroutes, maat toen dat onweersfront aankwam zie je opeens alles uitwijken, rondjes draaien etc. Hier in Amsterdam zag je toen ook vliegtuigen laag in hele rare richtingen vliegen
kijk eens aan, heb hem nog:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond was het hier veel heftiger als zaterdag op zondag..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef Mr_DG het volgende:
Kijken of morgenavond de nacht van zaterdag op zondag kan evenaren
foto'squote:Op woensdag 15 april 2009 18:23 schreef Fredo55 het volgende:
Mieters, wat een complex komt er deze kant op.
Hier = Tholen,Zeeland.
Zo te zien komt er nogal wat aan vanuit Dldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Die ga ik hier in Zeist gelukkig missen.. aan de andere kant is het altijd wel mooi om te zien..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
Ontploft lekker daar boven het noorden van België.
Redelijk wat onweer gehad ja.quote:
hier de tempel: een gewoon lekker buitje!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:40 schreef TommyGun het volgende:
Fucking hell! Gaat los in Eindhoven! (Acht)
dr komt nog wel wat aan hoorquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef DemonRage het volgende:
Er zit toch hagel bij dus.
Zo op de radar te zien is deze bui de meest actieve en hij blijft idd lang narommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |