quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:20 schreef Apekoek het volgende:
tof topic, alleen helaas veel gifjes erg langzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is 980 KB
1,5 MB
1,6 MB
en de laatste
[ Bericht 1% gewijzigd door bvvt op 11-04-2009 03:49:28 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Whehe mja het blijft youtubequote:Op zaterdag 11 april 2009 02:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is geen FAIL...Heb je toch 5 tyfus sterren op je beeldscherm gegeven omdat ik medelijden met je heb. Kijk die comments
?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:43 schreef MrHayo het volgende:
haha leipe miereneter
op dumpert staan er ook een paar
de trap:
[ afbeelding ]
ik moest heel erg lachen, maar toen ik je onderschrift las, vond ik het wel heel ergquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:46 schreef athlonkmf het volgende:
hmmm
[ afbeelding ]
Volgens mij kreeg deze vent een beroerte.
Aan wat denk je eigenlijk als je dat wil doen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:30 schreef bvvt het volgende:
Ik verzamel ze ook al een tijdje
hier de leukste
1,6 MB
Die gast heeft ze duidelijk niet allemaal op een rij, kan gewoon niet anders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Aan wat denk je eigenlijk als je dat wil doen...
tis een aziaat... dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:28 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die gast heeft ze duidelijk niet allemaal op een rij, kan gewoon niet anders.
Het ziet er uit alsof hij een weddenschap verloren heeft of het is een of andere ontgroening.
Waarvan is jou avatar, met die dansende kerel in broek? Dat ziet er echt te droog uit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Al Gore staat ons dit te wachten als we niet oppassen.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:37 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatstequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarvan is jou avatar, met die dansende kerel in broek? Dat ziet er echt te droog uit!
Pijnlijk. Heeft die andere bokser nog gebokst na die wedstrijd? Lijkt mij niet echt goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig deze. Ali laat zn dekking zakken, die ander hapt en faalt gewoon 5 keer op rij omdat Ali te slick en snel is
Haha, te gruwelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ook niet helemaal fail, maar wel leuk
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het zijn schoenen die loskomen van zijn voeten.quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij valt wel van heel hoog!
Iemand weet waarvan dit is, of wie het is.. of wat er is gebroken?
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 13 april 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het zijn schoenen die loskomen van zijn voeten.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij valt wel van heel hoog!
Iemand weet waarvan dit is, of wie het is.. of wat er is gebroken?
quote:
Hij loopt gewoon weer wegquote:
Tranen in m'n ogen van 't lachenquote:
Ze zou helemaal wegvliegen met een T-rex jachtgeweerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |