Het probleem was, ik was dat niet op mijn account. Waarschijnlijk mijn broer die ook nog wel eens post. Dus ik kon het niet zeggen en vanochtend was er tijdnoodquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef RayMania het volgende:
Zeg dat dan. Mooie keuze zeg van Phife.
Waarschijnlijk een soort van 4-2-3-1 (zeg maar zoals Nederland op het afgelopen EK), maar misschien dat ik wel een middenvelder minder neem en met twee spitsen ga spelen. Ligt een beetje aan mijn volgende twee picks.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
Hoe ga jij spelen Ray, off is dat nog geheim?
5-4-1 counterploeg?
Je weet dat dat niet Ray's team is he.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
Hoe ga jij spelen Ray, off is dat nog geheim?
5-4-1 counterploeg?
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Opvallend, Angloma en Sanchis. Het hoogtepunt van hun loopbaan lag bepaald niet in de jaren na 2000. Sanchis stopte zelfs al in 2001 met spelen.
Ik wou eerst al BS typen, maar toen keek ik nog eens en was het Ray die posttequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet Ray's team is he.
Weet ik, maar met stemmen zal daar toch wel rekening mee worden gehouden denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.
Dat moet iedereen voor zich weten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik, maar met stemmen zal daar toch wel rekening mee worden gehouden denk ik.
En toch zijn sommige spelers vergezocht...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.
Of goed gevondenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En toch zijn sommige spelers vergezocht...
Angloma heeft nog 2 Champions League finales gespeeld in dit decenniumquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Opvallend, Angloma en Sanchis. Het hoogtepunt van hun loopbaan lag bepaald niet in de jaren na 2000. Sanchis stopte zelfs al in 2001 met spelen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu wel weer een paar namen, nu hopen dat ik niet hoef te strepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |