Zijn nog wel goede te vinden hoor.quote:
Mijne ook: Bartje van Hintumquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mijn linksback zit er nog in, maar ik wacht er niet te lang meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-link verwijderd, niet terugplaatsen-
Ja, ben er achter gekomen dat er veel betere defensieve en centrale middenvelders zijn. En al die nummers 10 zijn er toch al uit, dus dan is de keuze nog makkelijkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Blawh het volgende:
Gerrard toch maar ergens anders neergezet? Goede zet imo.
Ja dat kan nog dat ligt aan de kwaliteit en voertaal van mij centrale verdedigersquote:
Er zijn denk ik nog betere centrale verdedigers dan Ramos te vinden en niet echt betere rechtsbacks dan Ramos.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat kan nog dat ligt aan de kwaliteit en voertaal van mij centrale verdedigers
De wereldtop van dit moment vind ik Ramos, Daniel Alves, Maicon en nog 2 anderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn sowieso weinig betere rechtsbacks dan Ramos op dit moment.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
De wereldtop van dit moment vind ik Ramos, Daniel Alves, Maicon en nog 2 anderen.
Gelukkig kijken we niet alleen naar dit moment, want Thuram is natuurlijk beter dan Ramosquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn sowieso weinig betere rechtsbacks dan Ramos op dit moment.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
De wereldtop van dit moment vind ik Daniel Alves, Ramos, Maicon en nog 2 anderen.
Tof, m'n beoogde CM wegquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:57 schreef sjimz het volgende:
7e Ronde
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Fabio Grosso [Joris33]
7e ronde, 2e keuze, 194e totaal: Gilberto Silva [Tim86]
7e ronde, 3e keuze, 195e totaal: Marek Jankulovski [Breach]
7e ronde, 4e keuze, 196e totaal: Maicon [sjimz]
7e ronde, 5e keuze, 197e totaal: Adriano Leite Ribeiro [knoekie]
7e ronde, 6e keuze, 198e totaal: Rubén Baraja [LitmanenAFCA]
[ afbeelding ]
Maar wel eerst online komen, terwijl je te laat bent?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:14 schreef behangplakker het volgende:
Keuze van PhifeDawg komt aan het einde van de middag, hij is paar dagen weg en ik neem het over maar ik heb me verslapen en moet nu voetballen![]()
Ik denk toch dat sezten weleens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel eerst online komen, terwijl je te laat bent?
Kom op, hij heeft toch gewoon een lijstje gegeven?
Als ie in een dolle bui een van die keiharde schoten afvuurt, dan kan ie aardig nuttig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Adriano is wel een leuke joker, speel je met 10 of met 11?
Kom op, je bent online, je hebt waarschijnlijk een lijstje van iemand anders en je kunt geen eens posten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik denk toch dat sezten weleens gelijk zou kunnen hebben
Dat bedoel ik. Ik geloof helemaal niet dat hij die spelers voor die andere gozer post. Hij heeft het team overgenomen en heeft geen tijd om spelers te zoeken. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op, je bent online, je hebt waarschijnlijk een lijstje van iemand anders en je kunt geen eens posten?.
Ach ja, het is toch niet te controleren - het is te hopen voor PhifeDawg dat zijn buurjongen het niet voor hem verkloot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik geloof helemaal niet dat hij die spelers voor die andere gozer post. Hij heeft het team overgenomen en heeft geen tijd om spelers te zoeken. Dat is wat anders.
En dan ook nog posten, dat vind ik echt triest. But that's me.
Maar ik vind dit dus stukken irritanter dan het gebeuren rondom Mike afgelopen week. Het is zoals RM zei, als je dat lijstje hebt, kun je gewoon de eerste naam posten. Als je dan toch post. Dit is gewoon bewust het spel vertragen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, het is toch niet te controleren - het is te hopen voor PhifeDawg dat zijn buurjongen het niet voor hem verkloot.
Het probleem was, ik was dat niet op mijn account. Waarschijnlijk mijn broer die ook nog wel eens post. Dus ik kon het niet zeggen en vanochtend was er tijdnoodquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef RayMania het volgende:
Zeg dat dan. Mooie keuze zeg van Phife.
Waarschijnlijk een soort van 4-2-3-1 (zeg maar zoals Nederland op het afgelopen EK), maar misschien dat ik wel een middenvelder minder neem en met twee spitsen ga spelen. Ligt een beetje aan mijn volgende twee picks.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
Hoe ga jij spelen Ray, off is dat nog geheim?
5-4-1 counterploeg?
Je weet dat dat niet Ray's team is he.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef sezten het volgende:
Hoe ga jij spelen Ray, off is dat nog geheim?
5-4-1 counterploeg?
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Opvallend, Angloma en Sanchis. Het hoogtepunt van hun loopbaan lag bepaald niet in de jaren na 2000. Sanchis stopte zelfs al in 2001 met spelen.
Ik wou eerst al BS typen, maar toen keek ik nog eens en was het Ray die posttequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet Ray's team is he.
Weet ik, maar met stemmen zal daar toch wel rekening mee worden gehouden denk ik.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.
Dat moet iedereen voor zich weten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik, maar met stemmen zal daar toch wel rekening mee worden gehouden denk ik.
En toch zijn sommige spelers vergezocht...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit volgens de OP.
Of goed gevondenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En toch zijn sommige spelers vergezocht...
Angloma heeft nog 2 Champions League finales gespeeld in dit decenniumquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Opvallend, Angloma en Sanchis. Het hoogtepunt van hun loopbaan lag bepaald niet in de jaren na 2000. Sanchis stopte zelfs al in 2001 met spelen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu wel weer een paar namen, nu hopen dat ik niet hoef te strepen.
Ik kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik wou eerst al BS typen, maar toen keek ik nog eens en was het Ray die postte![]()
Maar BS dan, hoe ga jij spelen?
Ik vind het eigenlijk ook niet leuk (Irwin en Sanchís), maar de echte toppers van het afgelopen decennium gaan erg hard. En de spelers die nog over zijn, zijn óf talenten die het nog niet volledig laten zien, óf spelers die één of twee jaar op hun toppen hebben gespeeld in 2000-2009.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik, maar met stemmen zal daar toch wel rekening mee worden gehouden denk ik.
Ohja, wist ik ook wel maar helemaal vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:17 schreef sezten het volgende:
Behangplakkker, je moet dus ook de volgende op de lijst pm´en.
Lijst gaat van 1 naar nummer 32, en dan van 32 terug naar 1, enz. enz. zoals je kan zien in de OP.
quote:Massimo Ambrosini (born May 29, 1977 in Pesaro) is an Italian footballer who plays for A.C. Milan as a defensive midfielder. He is also the vice-captain and is known as a hardworking player. He is well known for his aerial ability and tackling.
quote:Honours
With AC Milan
* Serie A: 1996, 1999, 2004
* Coppa Italia: 2003
* Italian Super Cup: 2004
* UEFA Champions League: 2003, 2007
* UEFA Super Cup: 2003, 2007
* FIFA Club World Cup: 2007
With Italy:
* European Football Championship Runner-Up: 2000
Thanks!quote:Op zondag 12 april 2009 12:15 schreef Blawh het volgende:
Aldair.
1 van de 4 centrale verdedigers die nog op mijn lijstje stond. Tof team Catjuh, al blijf ik Lothar achterin zonde vinden.
Thanks. Ben er zelf ook wel tevreden over, maar álle teams zijn sterk. Dat valt me op, heel veel teams zijn erg sterk. De belangrijkste picks komen nu, de laatste 4/5 maken het verschil.quote:
Start er eentje over de jaren '90. Ik meld me hierbij aan...quote:Op zondag 12 april 2009 03:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo jalours op jullie omdat ik niet mag meedoen
Best een goed idee..quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Start er eentje over de jaren '90. Ik meld me hierbij aan...
Dan heb ik goed nieuws voor je! Ik ben vanaf a.s. vrijdag een tijdje afwezig, wegens excursie met school en aansluitend vakantie.quote:Op zondag 12 april 2009 03:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo jalours op jullie omdat ik niet mag meedoen
Oke. Had Aanvoerder helemaal niet gezien in dat topic. Ik kijk nog wel even of ik een grote, lange lijst kan makenquote:Op zondag 12 april 2009 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je wil stoppen is Aanvoerder de eerste in de lijst, daarna Toma, daarna Steven.
Als je wil dat iemand jouw picks door geeft, mag het iedereen zijn, maar dan is het wel de bedoeling dat je echt een lijst maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |