Rijstquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:52 schreef Piaf het volgende:
Iemand oplossingen wat ik kan eten dat goed reageerd op mn vloeibare darminhoud?
Eerst proberen voor je begint te zeurenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Piaf het volgende:
Dan moet ik op mn kop gaan staan..... dan komt het alleen ala tubgirl due to gravity weer terug
das denk ik geen goede manier voor bijbaantje, mits je een goed afwaterings systeem kan aanbieden...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef rockstah het volgende:
pics
Ts kan dus ook uit zijn mond kakker?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:03 schreef tisauch het volgende:
Interessant Ts, je bent bang dat als je moet niezen dat je meteen ook je broek hoest.
-edit-quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef rockstah het volgende:
pics
Je zult hem sowieso diep in moeten brengen anders valt hij er natuurlijk uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:03 schreef Piaf het volgende:
En als ik dan ga zitten? dan moet ik naar een dokter met een kurk in mn darmkanaal
Ik ga voor 3 keer, wie biedt meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:22 schreef Tokamak het volgende:
Hoe vaak is TS al geweest sinds de OP?
Precies. En je kan Moby Dick naspelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef makkie88 het volgende:
is toch lekker? hoef je iig niet schoon te vegen, alleen ff afdrogen, gewoon handdoek pakken?
meer vezels etenquote:
Ik mag lijden dat je ook bent gaan zitten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:23 schreef Agiath het volgende:
Ook een keer gehad op vakantie ja
Dan pis je zeg maar tegelijkertijd uit twee gaatjes
die van gille de la tourette zekrerquote:
gast.. dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:30 schreef MaGNeT het volgende:
@ TS
Drink veel water om je verlies aan vocht te compenseren.
Voldoende drinken bij diarree is wel degelijk belangrijjk en zeker geen onzin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:18 schreef probeer het volgende:
[..]
gast.. dat is echt onzin.
zijn darmen onttrekken gewoon teveel water uit zijn lichaam, waarschijnlijk door een (aan de kleur van zijn afscheiding af te leiden) lage osmotische waarde buiten het lumen van zijn darmen.
kortom: eten zodat je lichaam weer vocht vast gaat houden.
En als dat maar lang genoeg duurt in dagen droog je uit en ga je pijp uit. Daarom dus veel drinken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:18 schreef probeer het volgende:
gast.. dat is echt onzin.
zijn darmen onttrekken gewoon teveel water uit zijn lichaam, waarschijnlijk door een (aan de kleur van zijn afscheiding af te leiden) lage osmotische waarde buiten het lumen van zijn darmen.
Net zei je nog dat drinken onzin is en nu zeg je dat je natuurlijk moet drinken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:28 schreef probeer het volgende:
ja natuurlijk moet je drinken. maar dat helpt niet tegen wat er mis zit. dat is gewoon aanvullen wat er uit stroomt.
beter kan je dus genoeg zout voedsel (bananen helpen ook, vraag me niet waarom) tot je nemen waardoor dat vocht er niet meer in liters uitstroomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |