Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, niet zo janken meneertje.![]()
Ik vind een broek nu eenmaal prettiger zitten.
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef remlof het volgende:
Ik voel me heul niet vrouwelijk in een broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, wie heeft er aan de OP gezeten
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over latenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...
Ik schaam me diep. *trekt gelijk een rokje uit de kast*.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over laten
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...
Hoezo 'niet meer'?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoor
Precies zoals het er staat.quote:
Sedan komt niet meer terug.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
Ah ja sedan is weer unbanned![]()
iemand heeft er weer eens aangezeten
quote:
Dat mocht toch niet van de mods?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis prima zo, ik zou het helemaal zonder OP hebben gedaan.
Volgens mij kan hij al weer inloggen, maar hij heeft er geen zin meer in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
Wat is er allemaal met Sedan? En waarom komt hij niet meer terug? Banned for life?
De meet gaat wel door.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef Howl het volgende:
'Avond.
Gaat de singles meet niet door of heeft iemandauto_ de OP weer lopen verkloten?
En het voelt gooooooeeeeeeeeeeed!quote:
Naar mijn weten is hij nog een weekje wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij al weer inloggen, maar hij heeft er geen zin meer in.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij nog een weekje weg.
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik schaam me diep. *trekt gelijk een rokje uit de kast*.
T. dankje en sorry dat ik geen opende, had het niet door en was capp aan het maken.![]()
Ik dacht dat het teveel een slowchat was als er geen OP was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan hadden ze het zelf erin mogen zetten.
Ben het al een keer vergeten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan komt niet meer terug.
En ik vind het flauw dat hij het meteen gedaan heeft
(of naja... dat men daar weer op doelt....)
Volgens mij deden het er meer, maar goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]hoezo hij zat er steeds het hardst over te zeiken, maar idd beetje kort door de bocht.
Dan moet dat sinds kort zijn aangezien hij een paar uur geleden nog heeft gepost.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
Z'n icoontje staat overigens ook nog op 'online'.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
Klopt hoor.
Dat is niet de redenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]hoezo hij zat er steeds het hardst over te zeiken, maar idd beetje kort door de bocht.
Oh, vind ik knap, waar haal je dat vandaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yes, iemand stuurde het door vandaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet dat sinds kort zijn aangezien hij een paar uur geleden nog heeft gepost.
[..]
Z'n icoontje staat overigens ook nog op 'online'.
Dan ben ik verkeerd geinformeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet de reden
[..]
Oh, vind ik knap, waar haal je dat vandaan.
Thanks but no thanks, i was just leavingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd. Welcome back
.
Als je het doet, doe het dan goed...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker een lijstje, met hoeveel users een waarschuwing moeten krijgen, hoeveel een banquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd. Welcome back
.
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zegt ffies hoi voor ze straks gaat slapej
* Knuffelzacht moet morgen om 05:00 bed uit om te gaan werken
Nou jij liever dan ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die vliegtuigen moeten ook niet zo belachelijk vroeg vertrekken. Voor ons reizigers is dat ook niet leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank je auto, ga maar lekker ff tv kieken en dan inderdaad slapen
Hey! Ik ben een beetje ziek, verder primaquote:
Aaaawquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Ik ben een beetje ziek, verder prima
Heb jij onderhand die artikelen al gelezen...?
Zwaaar verkouden & moe...quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aaaawwat heb je? Beterschap
en sterkte
Alles goed en ontzettend geilquote:
Wat doe jij hier?quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
Perfect! Ik heb bier.! En lang weekend! En vandaag de hele dag in de zon gezeten.
!
Vertel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker heIk heb dan geen bier maar een onwijs leuke dag gehad
Ik ben gaan lunchen met een leuk iemand.. En we vonden het beide erg jammer dat we weer aan het werk moestenquote:
Voor mij was het NOG erger: ik moest niet eens werken! Heb zo'n twee uur bij de Weerdsluis gezeten, naar het water staren. Vreselijk! Oh. En nog een uurtje op de Stadhuisbrug. En nog vier uur op mijn eigen balkon.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gaan lunchen met een leuk iemand.. En we vonden het beide erg jammer dat we weer aan het werk moesten![]()
Wat een heerlijk weer!
Ik moest wel werken.. en als je dan heerlijk in de zon heb gezeten en een ijsje heb gegeten is het klote dat je weer aan de slag moetquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij was het NOG erger: ik moest niet eens werken! Heb zo'n twee uur bij de Weerdsluis gezeten, naar het water staren. Vreselijk! Oh. En nog een uurtje op de Stadhuisbrug. En nog vier uur op mijn eigen balkon.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest wel werken.. en als je dan heerlijk in de zon heb gezeten en een ijsje heb gegeten is het klote dat je weer aan de slag moet
En dan nog was het een leuke dagquote:
Ik zou bijna gaan denken dat je tijdens je lunch hebt geneukt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:27 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan nog was het een leuke dagKan je na gaan hoe leuk de lunch was
Whehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je tijdens je lunch hebt geneukt.
Ja ik dacht dat je visite had en gezelligheid enzo.. Tenminste zoiets zei je van de weekquote:
oh ik d8 al ik ben niet welkomquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je visite had en gezelligheid enzo.. Tenminste zoiets zei je van de week
Dus niet lullig bedoelt
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik d8 al ik ben niet welkom
vistie is onderweg!
hahahaha hebben ze meegekeken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij gebrek aan mannelijk gezelschap maar even mn kinderen geknuffeld
en in de kamer gedanst
Ja, en ze hebben me even duidelijk gemaakt dat verliefd zijn stom is en dat ze niet zo moeilijk moeten doenquote:
Naar welk strand ben je geweest?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef djayzz het volgende:
Vanavond weer lekker aan het strand etenwant daar zijn de restaurants wel open
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben me even duidelijk gemaakt dat verliefd zijn stom is en dat ze niet zo moeilijk moeten doen![]()
Want als het leuk is dan is het toch goed? Waarom is die meneer dan boos?![]()
![]()
Tot gisteren zat ik in een hotel aan de copacabana, maar omdat alles volgeboekt was voor pasen zit ik nu in een hotel midden in de stad. dus ga vanavond maar naar ipanema denk ik. ook een leuk strandje.quote:
Ojaaaa! Jij zit nog in Rio!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tot gisteren zat ik in een hotel aan de copacabana, maar omdat alles volgeboekt was voor pasen zit ik nu in een hotel midden in de stad. dus ga vanavond maar naar ipanema denk ik. ook een leuk strandje.
Ik moet zo even naar de stad om dat shirtje en armbanden van dat meisje te brengen...quote:
Jij dacht dat ik naar hoek van holland ging?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojaaaa! Jij zit nog in Rio!
Hoe is het daar?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik naar hoek van holland ging?
Het is heel gaafAfgelopen zondag naar de suikerberg gegaan. [ afbeelding ]
erg mooi uitzicht!
Verder nog gezwommen en veel langs de stranden gelopen.
owja, ook nog een beetje gewerkt tussendoor. En ik kreeg gisteren te horen dat ik nog tot maandag moet blijven, ipv gisteren naar huis vliegen.
Erg vervelend allemaal, want zondag heb ik dus een dag vrij
En neuken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet zo even naar de stad om dat shirtje en armbanden van dat meisje te brengen...
En dan laten die meisjes weer spullen liggen en dan moet hij ze wéér brengen...quote:
Hij heeft het goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan laten die meisjes weer spullen liggen en dan moet hij ze wéér brengen...
En maar klagen....quote:
Ze vroeg wel of ik wilde afspreken nog...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan laten die meisjes weer spullen liggen en dan moet hij ze wéér brengen...
Mwa, ik ga me niet tot het niveau van KF verlagen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En maar klagen....
Misschien kan jij deze tactiek ook toepassen...?
Oke.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze vroeg wel of ik wilde afspreken nog...
Maar ik had daar echt geen zin in...
Slimme jijquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, ik ga me niet tot het niveau van KF verlagen.
Jullie beginnen over het neuken hoor...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Sorry, maar ik ken de verhalen nu allemaal wel....Morgen wil je weer wél met haar afspreken, dan weer niet & dan komt de volgende....
Ik deed dat niet, maar doordat we de verhalen al gedeeltelijk kennen, krijg je dat soort reactiesquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie beginnen over het neuken hoor...
En ik zeg alleen dat ik nee heb gezegd...
quote:
Ik zeg er niks over, en krijg ik die reacties....quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik deed dat niet, maar doordat we de verhalen al gedeeltelijk kennen, krijg je dat soort reacties
Ja, vind je dat heeél gek? Normaal zeg je dat namelijk welquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg er niks over, en krijg ik die reacties....
Over verlagen van niveau enzo...
Ik heb toch al gezegd me een béétje aan te passenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, vind je dat heeél gek? Normaal zeg je dat namelijk wel
Wanneer?quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd me een béétje aan te passen
Minder manse verhalen bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd me een béétje aan te passen
Minder manse verhalen bijvoorbeeld
Geloof mij... Wij hebben onze portie al gehad... Je kan jezelf misschien aanmelden voor een PM versiequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
Niks mis met verhalen als ze maar waarheidsgetrouw zijn toch...
Ze zijn waar, ik haat liegen of dingen verzinnen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
Niks mis met verhalen als ze maar waarheidsgetrouw zijn toch...
Warme melkquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik ben niet meer zo moe als eerst...
Ik denk dat, als ik ga liggen, ik stiekem zo slaap, hehe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Warme melk?
Ik ga half 12 even naar de stad, die spullen droppen.
Dan drink ik daar even 6 biertjes, en dan naar huis
Morgen 8:30 op voor de AutoRai, ik ga daar motorrijden voor het eerst
Maandag kunnen we niet trouwen hč...quote:
Paas-bruiloft !quote:
Wel witte paaseitjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Paas-bruiloft !
Mag ik the best man zijn?
Dan gooi ik met paaseieren ipv bloemetjes en rijst
Tuurlijk wel! Als je maar wil!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maandag kunnen we niet trouwen hč...
Dankje! Veel plezier nog hč! Geniet ervanquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
Nou mensen, ik maar eens terug naar mijn hotelletje. fijne nacht auto_ en tot snel weer
Ga je een MLI-tje doen, ja?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks but no thanks, i was just leaving
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wowie... laat je ff kennen TS.
Ff zonder dollen: Paul is soms toch best grappig? Zie liever 10 Pauls dan 10 van die horken in de Singles SC.
Ik wil ook BBQ-en!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik wilde er vandaag een productief dagje van maken. Mijn nieuwe auto opgehaald en die poetsen en zulks, maar het verzandde al snel in bier en bbq.
Klinkt heerlijk..quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmm, heerlijke bbq gehadcomplete lende biefstukken, hele vissen, spare ribs, kreeften etc. erop gegooit, weer te laat geworden, wekker wederom om 6 uur, waarom ben ik zo stom
![]()
allemaal..
Theedrinken is een synoniem voor blinddate budtsecksz. Wist je dat niet?quote:
Oh! En ik dat maar steeds afslaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Theedrinken is een synoniem voor blinddate budtsecksz. Wist je dat niet?![]()
Ow ja, high tea parties zijn *zo leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef zbbrox het volgende:
Jij slaat theeparties niet af joh! Das retegezellie!![]()
Goedemorgen Dreamer!quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:40 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Het belooft weer een mooie dag te worden
Hahaha.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:27 schreef Rauw. het volgende:
Vage shit weer, word ik vannacht wakker gebeld door iemand waarvan de meesten wel kunnen raden wie (nee, niet het meisje waar KF 4 jaar mee had)...
Ze wil vanmiddag bij me langs komen...
De vraag is natuurlijk of ze deze keer wel komt...quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Laat haar maar lekker langskomen dan. Zie je wel
Ow... you touched her!
Wat is er in Rotterdam?quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
om 8 uur wakker worden vind ik zelfs vroeg op een zaterdag. Maar dan kan ik wel mooi op tijd naar Rotterdam als ik nu niet al te veel tijd verstrijk met alles wat niet noodzakelijk is haha.
Als je hem niet had gemist was je anders wel in de stad in slaap gevallenquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:42 schreef mrbox het volgende:
goedemorgen
![]()
zo tijd voor de kapper, zag net dat ik door een telefoontje van wat vrienden ben geslapen om ook naar de stad te gaan
Murmquote:
lady murmelidequote:Op zaterdag 11 april 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hem niet had gemist was je anders wel in de stad in slaap gevallen
[..]
Murm
De tofheid!quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:25 schreef Q. het volgende:
Nouk.
Het is teringlekker weer buiten. Weer.!
Het is hier wel nog grijsquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:25 schreef Q. het volgende:
Nouk.
Het is teringlekker weer buiten. Weer.!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:25 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemorgen de rest trouwens ook
Ben nog niet zo lang wakker, kom net beneden en het is hier heer-lijk weer!![]()
de deur helemaal open, de bomen worden weer groen en lekker warm.. Lekker!
Beetje jammer dat er niemand naast me zit om samen koffie mee te drinken
* Adolecens heeft nog een tuinstoel vrijquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]hier is geen stralend zonnetje
* duimelot wil daarheen!!
Neem de auto en gaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]hier is geen stralend zonnetje
* duimelot wil daarheen!!
is dat een uitnodiging?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens heeft nog een tuinstoel vrij
Ja en? Kan die niet mee?quote:
zin in bezoek?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Kan die niet mee?
oja als je toch die kant op gaat, mag ik dan een stukje mee? Zit ik niet zo alleen.
Is het zon-afhankelijk of het lekker weer is? Bij mij nietquote:
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is het zon-afhankelijk of het lekker weer is? Bij mij niet
Ik zou niet durven nu!!quote:
Daaromquote:
Verkapte mini-meetquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Kan die niet mee?
oja als je toch die kant op gaat, mag ik dan een stukje mee? Zit ik niet zo alleen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niet durven nu!!![]()
[..]
Daarom
[..]
Verkapte mini-meet
ghe, minimeet! en ik kan nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niet durven nu!!![]()
[..]
Daarom
[..]
Verkapte mini-meet
je kan toch nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ghe, minimeet! en ik kan niet(en ben ook niet eens uitgenodigd
hint hint)
Wel vandaag he. En voor vijf uur.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zin in bezoek?
als ik die kan op ga mag je meerijden hoor no probs
O oke, hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik haal bengel op komen we gezellig bij jou in t zonnetje zitten
Uuhm... uuh... Ja maar?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Jij zegt net dat je gaat stappen met Cue!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ghe, minimeet! en ik kan niet(en ben ook niet eens uitgenodigd
hint hint)
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm... uuh... Ja maar?
Duim, Bengel, en het bezoek van Duim![]()
Ik lig naakt te zonnen hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, daar kan ik wel tegen, gooi wel even een handdoek over dat kleine stukje.
ja maar cue en ik willen jou best naakt op een tuinstoel zien hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je gaat stappen met Cue!
misschien heeft ie wel een hele grote...past ie niet onder een handdoek, of je krijgt zo'n tentquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, daar kan ik wel tegen, gooi wel even een handdoek over dat kleine stukje.
Ook voor een tent is er een oplossing en dan bedoel ik geen JB oplossing.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een hele grote...past ie niet onder een handdoek, of je krijgt zo'n tent
Hij heeft vast wel ergens ijskoud waterquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ook voor een tent is er een oplossing en dan bedoel ik geen JB oplossing.
tuinslag en koud waterquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook voor een tent is er een oplossing en dan bedoel ik geen JB oplossing.
Hier is het zonnigerquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
De dames hebben ook last van het weer?Vinden alles ineens goed
Nog even ter illustratie, geen regen hier!!![]()
[ afbeelding ]
Heb net gekeken en bij Ado gaat het straks onweren enzo :Squote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef Howl het volgende:
[..]
Morgen, tijn. En, al een baan gevonden?
ow gaat het in heel NL straks vies weer worden? dan moet ik nu ff snel boodschappen gaan halenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb net gekeken en bij Ado gaat het straks onweren enzo :S
Voor hoelang nog?quote:
nee, hier blijft t mooiquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow gaat het in heel NL straks vies weer worden? dan moet ik nu ff snel boodschappen gaan halen
mijn naakte lichaam is ook niet zo boeiend ;')quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
hmmm dan ga ik niet naar ado zn naakte lichaam kijken.... bah, regen
Waar is hier?quote:
kutpessimistquote:
hahahhaa kijk JB een anti-campagne om de dames er weg te houdenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb net gekeken en bij Ado gaat het straks onweren enzo :S
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahhaa kijk JB een anti-campagne om de dames er weg te houden
Dat doet ie zelfquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mijn naakte lichaam is ook niet zo boeiend ;')
ach dat heeft ze niet nodig toch? Ado hoeft ons toch nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahhaa kijk JB een anti-campagne om de dames er weg te houden
Was het maar kut dan was het tenmiste nog wat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kutpessimist
oh tijn heb je nou je onderzoek al gehad? of is dat nou volgende week?
Sommige mensen vinden mij ook gewoon leuk en gezellig, zonder mijn naakte lichaam JB'tjequote:
Oh daar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:56 schreef Howl het volgende:
[..]
Niet ver van waar ik zit, vermoed ik..
ranzig kindquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kut dan was het tenmiste nog wat.![]()
Ja woensdag heb ik een gesprek gehad met een psychiater. En dat gesprek ging over hoe was als kind enzo. Volgende week mag ik allemaal leuke testjes gaan maken.
mwah, allemaal vrouwen in mijn huis is niet zo erg hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach dat heeft ze niet nodig toch? Ado hoeft ons toch niet
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ranzig kind
ah mooi, dus de molen is in gang gezet. volgende week testjes...en wanneer hoor je dan de uitslag?
hehhehehhhh..... zeker t liefste naakte vrouwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mwah, allemaal vrouwen in mijn huis is niet zo erg hoor!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehhehehhhh..... zeker t liefste naakte vrouwen
Echt waarquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij ook gewoon leuk en gezellig, zonder mijn naakte lichaam JB'tje
oh gelukkig ado...wat ben je toch weer flexibel vandaagquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Maar dat hoeft niet perse hoor Murm, je mag je sokken best aanhouden als je last hebt van koude voeten
Tegen de tijd dat ik hier klaar ben, zal het alwel donker zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh gelukkig ado...wat ben je toch weer flexibel vandaag![]()
kom je mijn ramen ook doen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier klaar ben, zal het alwel donker zijn
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
oh ado ik hoor dat je vloerverwarming hebt, dan hoeven die sokken ook niet he. dat ziet er ook zo raar uit, bloot met alleen sokken aan
Ik moet wel nog even de stad inquote:
via rooksignalenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Waar hoor je dat dan weer?! Goed, sokken uit dan, hoe laat kom je?
Cool, hier zijn we wel ontwikkeld hoor! In dit deel van het land hebben we rooksignalen al zo'n 400 jaar uitgebandquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
via rooksignalen
ik moet eerst nog met Cue zoenen
Wordt Kwaak niet jaloers dan?quote:
Ik neem de trein rond twee uur die kant op. Dus dan ben ik er rond half vier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel nog even de stad in
Maar niet te lang iig
Zometeen maar eens kleren aan gaan doen
oh dat is lief van je. is het wel een beetje warm in de gang?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool, hier zijn we wel ontwikkeld hoor! In dit deel van het land hebben we rooksignalen al zo'n 400 jaar uitgebandGoed, zoen Cue maar ff, dan zie ik je hier wel verschijnen, zal een stoeltje in de gang neerzetten, kan je makkelijker zitten als je je uitkleed bij binnenkomst dan
nee dat vindt kwaak niet erg. kwaak is niet zo lastig. zolang ik van de mannen afblijf is het goedquote:
De vloerverwarming loopt door het hele huis beneden, zelfs als je zit te plassen word je nog opgewarmdquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat is lief van je. is het wel een beetje warm in de gang?
oeh lekker!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De vloerverwarming loopt door het hele huis beneden, zelfs als je zit te plassen word je nog opgewarmd
Jij hebt het goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dat vindt kwaak niet erg. kwaak is niet zo lastig. zolang ik van de mannen afblijf is het goed
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem de trein rond twee uur die kant op. Dus dan ben ik er rond half vier.
Kijk maar of je dan zin hebt.Je hebt mijn nr.
Denk dat je dan nog wel even kan blijven wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
Twijfel, twijfel, durf ik het aan nu te gaan skaten (het is hier een beetje betrokken en ik zag op buienradar dat er een bui aan komt) of wacht ik nog even?!
breek je je been als je skate als het regent? anders gewoon gaan joh, je kan daarna altijd nog douchen om op te warmenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
Twijfel, twijfel, durf ik het aan nu te gaan skaten (het is hier een beetje betrokken en ik zag op buienradar dat er een bui aan komt) of wacht ik nog even?!
Of je gaat nu. Misschien wordt het niet meer droog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ja ik zie het inderdaad.. Nou, eind van de middag dan maar, dan ga ik straks maar wat nuttigs is huis doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat je dan nog wel even kan blijven wachten
Ik wil minstens 2 uur skatenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je gaat nu. Misschien wordt het niet meer droog.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Vorige zomer wel eens gedaan, was eigenlijk wel lekkerquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
breek je je been als je skate als het regent? anders gewoon gaan joh, je kan daarna altijd nog douchen om op te warmen
Je kan ook risico nemen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ik zie het inderdaad.. Nou, eind van de middag dan maar, dan ga ik straks maar wat nuttigs is huis doen
dan zou ik gewoon gaan. de buien zijn niet zo groot dus het wordt ook weer droogquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil minstens 2 uur skaten
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Vorige zomer wel eens gedaan, was eigenlijk wel lekker
Hahahaha dat wil niemand zien, geloof mijquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan ook risico nemen natuurlijktrek dan wel een wit tshirt aan
![]()
Dan ga ik zo de stoute schoenen skates maar aantrekkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon gaan. de buien zijn niet zo groot dus het wordt ook weer droog
go noukie!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha dat wil niemand zien, geloof mij
[..]
Dan ga ik zo de stoute schoenen skates maar aantrekken
hahahaha is het zo ergquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha dat wil niemand zien, geloof mij
[..]
Dan ga ik zo de stoute schoenen skates maar aantrekken
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha is het zo erg![]()
Maar idd ga lekker skatenanders moet je zo lang wachten enzo
huisssleutel niet vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]Ik ga NU weg! iPod en telefoon mee, verder niets
Goede middagquote:
Iemand al buiten geweest?quote:
Ja vanmorgen om nog wat boodschappen te doen.quote:
Kweenie wat ik aan moetquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vanmorgen om nog wat boodschappen te doen.
Jurkje of rok natuurlijkquote:
Ik weet iets nog veel beters ik sleur je gewoon mee onder de douche.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
ben nou nog niet wezen douchen...lui varken dat ik ben... kan iemand mij eronder schoppen?
Nee, ben pas net uit bed...quote:
Kleren.quote:
Absoluut!quote:
ik wil niet met jou douchen! Dat zou Kwaak dan weer niet goed vinden (en daarbij wil ik het zelf ook niet)quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets nog veel beters ik sleur je gewoon mee onder de douche.Dan gaan we samen douchen.
Jammer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil niet met jou douchen! Dat zou Kwaak dan weer niet goed vinden (en daarbij wil ik het zelf ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |