Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, niet zo janken meneertje.![]()
Ik vind een broek nu eenmaal prettiger zitten.
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:45 schreef remlof het volgende:
Ik voel me heul niet vrouwelijk in een broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb een rok aangetrokken vandaag.. met mouwloos shirt en een toch niet onaardig decolleté.. maakt dat het een beetje goed? Het was eigenbelang natuurlijk, ik wil een kleurtje opdoen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, wie heeft er aan de OP gezeten
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over latenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van het geheel zou het een beetje goed maken...
Ik schaam me diep. *trekt gelijk een rokje uit de kast*.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die kleding kiezen op basis van praktische overwegingen in plaats van dat ze mij er een plezier mee doen...
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Volgens mij kan jij dat best aan je fantasie over laten
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fantaseren heeft alleen maar nut als je daarmee de realiteit kan overtreffen...
Hoezo 'niet meer'?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, scherp! Maar ik laat me niet meer manipuleren hoor
Precies zoals het er staat.quote:
Sedan komt niet meer terug.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
Ah ja sedan is weer unbanned![]()
iemand heeft er weer eens aangezeten
quote:
Dat mocht toch niet van de mods?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis prima zo, ik zou het helemaal zonder OP hebben gedaan.
Volgens mij kan hij al weer inloggen, maar hij heeft er geen zin meer in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:55 schreef Tegan het volgende:
Wat is er allemaal met Sedan? En waarom komt hij niet meer terug? Banned for life?
De meet gaat wel door.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:48 schreef Howl het volgende:
'Avond.
Gaat de singles meet niet door of heeft iemandauto_ de OP weer lopen verkloten?
En het voelt gooooooeeeeeeeeeeed!quote:
Naar mijn weten is hij nog een weekje wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij al weer inloggen, maar hij heeft er geen zin meer in.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij nog een weekje weg.
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik schaam me diep. *trekt gelijk een rokje uit de kast*.
T. dankje en sorry dat ik geen opende, had het niet door en was capp aan het maken.![]()
Ik dacht dat het teveel een slowchat was als er geen OP was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dan hadden ze het zelf erin mogen zetten.
Ben het al een keer vergeten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan komt niet meer terug.
En ik vind het flauw dat hij het meteen gedaan heeft
(of naja... dat men daar weer op doelt....)
Volgens mij deden het er meer, maar goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]hoezo hij zat er steeds het hardst over te zeiken, maar idd beetje kort door de bocht.
Dan moet dat sinds kort zijn aangezien hij een paar uur geleden nog heeft gepost.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
Z'n icoontje staat overigens ook nog op 'online'.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
Klopt hoor.
Dat is niet de redenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]hoezo hij zat er steeds het hardst over te zeiken, maar idd beetje kort door de bocht.
Oh, vind ik knap, waar haal je dat vandaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yes, iemand stuurde het door vandaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet dat sinds kort zijn aangezien hij een paar uur geleden nog heeft gepost.
[..]
Z'n icoontje staat overigens ook nog op 'online'.
Dan ben ik verkeerd geinformeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet de reden
[..]
Oh, vind ik knap, waar haal je dat vandaan.
Thanks but no thanks, i was just leavingquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd. Welcome back
.
Als je het doet, doe het dan goed...quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |