Ik zal je advies ter harte nemen en mijn medemods en hun leidinggevenden voortaan consulteren over de inhoud van je extreem debiele posts en topics die minstens het equivalent zijn van een imbiciel sclachtoffer van incest zijnde evenredig aan een vogelbekdiertje dat zijn eigen kroost moet opvreten zonder een traan te laten.quote:je kan nog veel leren van andere mods/crew
jij neemt die gast serieus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef static het volgende:
[..]
Ik zal je advies ter harte nemen en mijn medemods en hun leidinggevenden voortaan consulteren over de inhoud van je extreem debiele posts en topics die minstens het equivalent zijn van een imbiciel sclachtoffer van incest zijnde evenredig aan een vogelbekdiertje dat zijn eigen kroost moet opvreten zonder een traan te laten.
Je weet dat diegene die je nu imbeciel noemt zich hierop voedt, en allang verder is (met zijn leven)? En dat terwijl jij je nog druk zit te maken om zijn gedrag, hij de volgende keer doodleuk weer irritant bezig zal zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:55 schreef static het volgende:
[..]
Ik zal je advies ter harte nemen en mijn medemods en hun leidinggevenden voortaan consulteren over de inhoud van je extreem debiele posts en topics die minstens het equivalent zijn van een imbiciel sclachtoffer van incest zijnde evenredig aan een vogelbekdiertje dat zijn eigen kroost moet opvreten zonder een traan te laten.
Zij had toen een cursusje traplopen gevolgd, vergeef het hemquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef shmoopy het volgende:
Nou, idd, stat, ik zie jouw naam niet op de lijst van de vervolgcursus "Hoe mod ik goed en knuffelig" staan.
Die was verplicht voor oldbie-mods, hé?
quote:
Mag ook ook weer eens een topic in ONZ openen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Je weet dat diegene die je nu imbeciel noemt zich hierop voedt, en allang verder is (met zijn leven)? En dat terwijl jij je nog druk zit te maken om zijn gedrag, hij de volgende keer doodleuk weer irritant bezig zal zijn?
Ik deed niet irritant, Static doet raar in zijn slotjespost. Static kan er niet tegen dat ik hem daar op attendeerquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:00 schreef Shiringa het volgende:
[..]
Je weet dat diegene die je nu imbeciel noemt zich hierop voedt, en allang verder is (met zijn leven)? En dat terwijl jij je nog druk zit te maken om zijn gedrag, hij de volgende keer doodleuk weer irritant bezig zal zijn?
Nee, dat heb je verkeerd: ik doe raar op je aanwezigheid. Period.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik deed niet irritant, Static doet raar in zijn slotjespost. Static kan er niet tegen dat ik hem daar op attendeer
moest dat dan perse een naamtopic voor paul wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:18 schreef static het volgende:
[..]
Mag ook ook weer eens een topic in ONZ openen?
jij haalt ook wel het slechtste in de mens naar boven hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:30 schreef Paul het volgende:
Static wil er gewoon bij horen en ook een paulbash topic openen je weets
Als Static normaal had gedaan was dit nooit gebeurdquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij haalt ook wel het slechtste in de mens naar boven hoor
Ik vind hem zeer mild.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:32 schreef static het volgende:
Flikker eens op Paul, je weet dondersgoed dat er een topic hierover in FTR ergens staat. Zoek en gij zult vinden.
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef miodzio het volgende:
Jij vind deze reactie aanstootgevend?
[..]
Ik vind hem zeer mild.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:41 schreef DaeDaluz het volgende:
Ik wil niet stoken, maar als ik jouw was zou ik het er niet bij laten zitten Static.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Noorseviking het volgende:
Paul is een potentiële opvolger van Tante Soesa & Sassefras
Ik vind me eerder op sassefras lijken en yvonne op tante soesaquote:
ik wou er net een TR voor plaatsenquote:
Als je belooft nergens anders te posten op Fok! dan in dit topic, laat ik deze open.quote:
Ahhh dat vind ik liefquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
wowie... laat je ff kennen TS.
Ff zonder dollen: Paul is soms toch best grappig? Zie liever 10 Pauls dan 10 van die horken in de Singles SC.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je belooft nergens anders te posten op Fok! dan in dit topic, laat ik deze open.
Kost die tent?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar mijn bescherming is niet gratis Paulie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |