Hij was de tong van zijn vrouwtje aan het proeven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed ie? Ik was ff naar de plee
Volgende week tegen Vitesse zouden ze hem toch niet missen een ander scoort dan net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Nou geef maar niks, dan kunnen ze hem later nog schorsen
Mwah, ik vind Ari minstens net zo goed, dus van mij mogen ze ElHamdouie schorsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Nou geef maar niks, dan kunnen ze hem later nog schorsen
jup, Kwakman ook niet netjes daar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beide spelers rood had hier op z'n plaats geweest.
Omdat daar kwalitatief iets betere spelers rondlopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zie je nooit echt mooie truuks in Nederland, die je wel ziet bij het Spaanse en Engelse?
Je ziet echt hoe gebrekkig de techniek hier in NL isquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat daar kwalitatief iets betere spelers rondlopen.
Maar clubs als Barcelona, Madrid, ManU, Chelsea etc zijn natuurlijk wel de absolute wereldtop he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je ziet echt hoe gebrekkig de techniek hier in NL is
Wat is het nou. Eerst is het niet vergelijkbaar en nu zijn ze zo goed als Schaars?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Maar clubs als Barcelona, Madrid, ManU, Chelsea etc zijn natuurlijk wel de absolute wereldtop he.
Spelers als Ronaldo, Messi, Robben zijn natuurlijk schaars.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is het nou. Eerst is het niet vergelijkbaar en nu zijn ze zo goed als Schaars?
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef buddyb het volgende:![]()
![]()
rijtsma
![]()
![]()
dit is zijn laatste seizoen... hoop ik
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
Boukhari speelt ook wekelijks tegen een oude club van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |