quote:
Je moeder heeft een snor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij en waarom doe je zo gemeen
quote:
bek dicht over me moedur jah, twoequote:
Hoi ik ben PeZu en hier vind je mijn pagina met mijn verhaaltje Pezu's Puike Weblogquote:
Ga dood met je mybrute spam, ga naar buiten en daar vechten en ik hoop dat ze je dood slaan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi ik ben PeZu en hier vind je mijn pagina met mijn verhaaltje Pezu's Puike Wenblog
ooh ja ik speel donders goed mondharmonica_!
ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga dood met je mybrute spam, ga naar buiten en daar vechten en ik hoop dat ze je dood slaan!
En nu heeft het kreng ook trommels!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Kinderen met een mondharmonica moeten dood
Oke, waarom is een deel van de vrouwen zo ongelofelijk stom, snappen ze niet dat een winkelwagentje niet dwars in het gangpad hoort. Dat je niet ineens je omdraait en hard in de andere richting loopt omdat je weer eens wat vergeet, etc etcquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk zag het alleen wat laat
Dat vraag ik me ook wel 's afquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, waarom is een deel van de vrouwen zo ongelofelijk stom, snappen ze niet dat een winkelwagentje niet dwars in het gangpad hoort. Dat je niet ineens je omdraait en hard in de andere richting loopt omdat je weer eens wat vergeet, etc etc
Maar waarom zijn het altijd vrouwenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel 's afEr zijn te veel mensen die het idee hebben alleen op de wereld te zijn...
bejaarden in de superquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het altijd vrouwenOf bejaarden, maar die tellen toch al niet meer mee
Ik kom meer mannen tegen die dat soort dingen doen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het altijd vrouwenOf bejaarden, maar die tellen toch al niet meer mee
ik geloof dat mijn nichtje een klein orkest aan instrumenten heeftquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Godverdomme zeg... Mijn buurjongetje (3 jaar dus) heeft blijkbaar een mondharmonica, een drumstel, een gitaar en stokken om mee tegen de gallerij-railing te slaan...
Kan iemand die ouders alsjeblieft afmaken?Je geeft toch geen muziek instrumenten aan een kind van 3?!
Zet ze die ook allemaal buiten als de zon schijnt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn nichtje een klein orkest aan instrumenten heeft_!
nee wij zijn een nette familie jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet ze die ook allemaal buiten als de zon schijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |