jaquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:08 schreef TheZapster het volgende:
Wauw, weer een goede MH![]()
Niet zo goed als die van afgelopen week natuurlijk, maar toch wel te pruimen
Het is inderdaad een schande... Die had op 1 moeten staan!quote:
Ik ben net ook even naar buiten gevlucht met een lekker koud biertje en genieten van de vogels en de prachtige natuurquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, héér-lijk!! Ik ga d'r weer onder zitten met op de achtergrond de extended mix van Tonight's Today,
op repeat!
Te weinig tietenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
Bikini-contest die vanavond in Ekstra Weekend gehouden zou gaan worden gaat last-minute niet door...
want?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
Bikini-contest die vanavond in Ekstra Weekend gehouden zou gaan worden gaat last-minute niet door...
tleemhuis op Twitter:quote:
quote:Hell! De bikinimeisjes-contest gaat last-minute niet meer door vanavond in Ekstra Weekend. Ziekte, zonnesteek en kapotte auto's.
*bergt tissues weer op*quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:58 schreef themauster het volgende:
zeker jammer dat de bikini meisjes niet doorgaan mijn schoonvader, ik en mijn zwager hadden ons er al op verheugd
Eet jij ook wel eens wat anders dan pizza trouwens?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Wickfield - Saturday night.. altijd al een piep plaat gevonden
Ah, de pizza's zijn bijna klaar. Biertje erbij en smullen maar.
Vrijdag = pizza dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens wat anders dan pizza trouwens?
Ik doe maar 's gezond. Salada. Maar dan ga ik nog wel ff kipfilet braden.
Whehe Sterkte! is zijn vriendin trouwens Tessel? die geruchten deden de rondequote:Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu in dezelfde trein als Sander Lantinga... help!
Al heeft 'ie het te druk met z'n vriendin om me op te merken, en hij zit in een ander treindeel.
haha zal wel een groningse uitspraak wezen ik zeg het zovaak even de radio aangooien of even het gas aangooien als ik ga kokenquote:
Daar maakten ze net op het station iig geen geheim van. Aflebberen all over the place!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe Sterkte! is zijn vriendin trouwens Tessel? die geruchten deden de ronde
Disco Classics vallen tot op heden iets wat tegen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
lolhele huis vol met rook
. Pizza heeft te lang in de oven gezeten en is dus zwart geworden
.
hehehe! En nu?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
lolhele huis vol met rook
. Pizza heeft te lang in de oven gezeten en is dus zwart geworden
.
Ah, okayquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar maakten ze net op het station iig geen geheim van. Aflebberen all over the place!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |