abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67897679
Game on !
pi_67897726
Met een eervolle vermelding voor Rochelbrood

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67897755
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Hier kun je haar zien. En ze heet Rochelbrood, want dat was Sterres idee.
en de link naar Rochelbrood !
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:37:15 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67897821
Hoe komt ze er in hemelsnaam bij Spuug?
pi_67897836
Rochelbrood

Vroegah vond ik neopets ook echt gaaf. Dat bestaat al best lang he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67897909
Wat zijn het nu eigenlijk ? Dat was de vraag waarmee ik het laatste topic sloot

ben ff naar de Jamin...
pi_67897929
Volgens mij had ik ook zo'n ding toen ik 16 was ofzo? of misschien was k 17. Inderdaad best lang al als k erover nadenk!

Ik weet nog steeds niet welk restaurant ik moet kiezen eigk wil ik wel graag naar shabu-shabu maar de helft mag k toch niet hebben aan sushi enzo dus mja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:46:13 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67898104
lastig huup... ik lust neit zoveel dus heb ook nooit zoveel keus We zijn trouwens tegenwoordig helemaal fan van de Spareriblijn, lekker thuis laten bezorgen en heerlijk eten. ik dan kipfilet met paprika en uit

Stout, succes bij Jamin!
Make love, not war ☮
pi_67898152
ik heb zojuist besloten: ik neem een uurtje vrij en dan ga ik mijn lieffie ophalen uit het KDV en knuffelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67898208
de spareriblijn? Die hebben we hier niet
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67898252
Lekker besluit Estrys!

Diaan haha wij waren ook fan bij ons heette ie spareribsexpres. En mn lief wilde altijd laten thuisbezorgen dat stomme ding lag echt recht achter ons huis in Leiden. Vaak kwam de kok het zelf even langsbrengen

Ik lust op zich heel veel maar hmm als k lang niet alles mag dan vind ik het ook weer zonde, ga k liever een keertje terug als het weer wel allemaal kan. Misschien anders maar een Griek of Mexicaan zoeken ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67898303
Rochelbrood Bedoelde ze niet roggebrood toevallig spuugje?
Saartje
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:53:24 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67898316
Kind is wakker! Even booschapje doen. De zon is hier weg... niks lekker in de tuin zitten dus meer...
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:54:10 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67898338
Oeh, Spareribs laten bezorgen idd!
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:58:15 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67898456
Goed besluit Estrys , wij mogen over een half uurtje naar huis.... geloof ik.

Hier nog steeds zon trouwens!!!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 april 2009 @ 16:03:13 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67898590
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Popples het volgende:
Rewimo heeft heerlijk weer in overloon ben er net nog langs gecrost.
Het was heerlijk en helemaal niet druk Ik heb zo'n zaterdaggevoel maar het is natuurlijk pas vrijdag

En wij gaan ook bbq-en

BE, toffe fiets!

Vicky, hoe is het met het zoontje van je vriendin? Is alles goed gegaan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:49:38 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67899937
ik heb het idee dat we hier straks een aardige onweersbui krijgen

je mag toch wel sushi als je zwanger bent? in geval van zeker weten dat het vers is enzo.. bij ShabuShabu zou ik die gok wel durven nemen.. daar is het altijd druk en dus verse spullen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:50:46 #18
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67899971
Smiddags!
Ik heb een lang weekend vrij! En die is al ingegaan

BE, nice bike! En lekker dat je em nu al gekocht hebt zo met dat mooie weer.
Heb je alle accessoires er ook bij?

Rochelbrood? Een combi van de vrouw van Hazes en Herman Brood?
Ik heb ook een neopet maar die zal wel een paar jaar dood zijn... Hij heette Vibraloonie oid...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67899997
De Ikea was helemaal niet zo druk!
Mijn mama is vandaag jarig, en ik heb voor haar 2 megabloempotten gekocht voor op haar balkon.
Dat wilde ik toch echt liever vandaag doen dan morgen! (we vieren het zondag, met een high tea! )

Bloembollen heb ik al, hoef ik alleen maar een zak potaarde te halen en klaar is het cadeautje!

BE, wat een mooie fiets!
Wij willen eigenlijk een bakfiets, en daar ben ik me op aan het orienteren, maar een mamafiets is misschien ook wel handig... *kluts kwijt is*

en wtf is neopets? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!
pi_67900142
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb het idee dat we hier straks een aardige onweersbui krijgen

je mag toch wel sushi als je zwanger bent? in geval van zeker weten dat het vers is enzo.. bij ShabuShabu zou ik die gok wel durven nemen.. daar is het altijd druk en dus verse spullen
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67900311
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.
Zou ik ook niet doen huupje, beter het zekere voor het onzekere.
Waarom gaan jullie niet lekker indonesisch eten ergens?
pi_67900367
Oh ja! Bij het goudenregenplein zit toch een lekkere indo?
Saartje
pi_67900387
BE, helemaal jaloers op je fiets

Net met L. op mijn rug en de oppas-uk in de wandelwagen naar de AH gewandeld. Ik dacht dat je veel bekijks had met een draagdoek. Bekijks is verdubbeld met ook nog één in een wagen ervoor van ongeveer dezelfde leeftijd
pi_67900485
Ja! En Garoeda natuurlijk op de hoek Heulstraat/Kneuterdijk
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:08:13 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67900560
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
BE, helemaal jaloers op je fiets

Net met L. op mijn rug en de oppas-uk in de wandelwagen naar de AH gewandeld. Ik dacht dat je veel bekijks had met een draagdoek. Bekijks is verdubbeld met ook nog één in een wagen ervoor van ongeveer dezelfde leeftijd

Herkenbaar

Eentje op je rug "ah, wat schattig!" .. eentje in de kinderwagen die je duwt.. "oh, die twee schelen niet zo veel he?" en dan nog een opstandige kleuter ernaast "oh, hoort die ook bij u?" Dan alleen nog stilte een blik vol medelijden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')