en de link naar Rochelbrood !quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier kun je haar zien.En ze heet Rochelbrood, want dat was Sterres idee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Popples het volgende:
Rewimo heeft heerlijk weer in overloonben er net nog langs gecrost.
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:49 schreef E.T. het volgende:
ik heb het idee dat we hier straks een aardige onweersbui krijgen
je mag toch wel sushi als je zwanger bent? in geval van zeker weten dat het vers is enzo.. bij ShabuShabu zou ik die gok wel durven nemen.. daar is het altijd druk en dus verse spullen
Zou ik ook niet doen huupje, beter het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja klopt als je echt zeker weet dat het vers is en vooral ook met hygiene enzo. Shabu zal best wel 's morgensvroeg bij de visafslag hun spullen halen en dagelijks vers spul eten maar ik kan gewoon nooit zeker weten van hun keuken of ieder stuk sushi echt even vers is en of het "schoon" klaargemaakt is enzo. Allicht als je het zelf klaarmaakt met verse vis dat het dan geen punt is, maar ik neem toch liever geen risico denk ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
BE, helemaal jaloers op je fiets
Net met L. op mijn rug en de oppas-uk in de wandelwagen naar de AH gewandeld. Ik dacht dat je veel bekijks had met een draagdoek. Bekijks is verdubbeld met ook nog één in een wagen ervoor van ongeveer dezelfde leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |