Pwndquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef Pwoekie het volgende:
je kent het wel, iemand benaderd je van achteren en legt haar/zijn handen over je gezicht zodat je niks ziet en vraagt dan wie het is.
lekker kinderlijk maar dat is de klacht niet.
de TS zat net lekker te apegapen op de bank als de vriendin van mijn broertje dat geintje flikt.
niks miks mee ware het niet dat ze een beetje plakkerige handjes had.
geen zweethandjes maar plakkerig.
ook niet erg totdat ik bedenk dat mijn broertje en zijn vriendin net een uur boven op zijn kamer zijn geweest en net naar beneden kwamen![]()
nu moet ik zo wel douchen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef Biancavia het volgende:
Pas op dat je onderweg geen deuk in een auto trapt.
ze zitten nu op mijn motorquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef Biancavia het volgende:
Pas op dat je onderweg geen deuk in een auto trapt.
ik ben bang dat het niet het materiaal van een vrouw wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
En? Hoe vind je het nou, nu je eindelijk een vrouw hebt kunnen ruiken?
Ja sorriequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:34 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik ben bang dat het niet het materiaal van een vrouw was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
ik weet wel hoe bloed ruiktquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie
ik las verkeerd
Nja het kan zijn, dat ze daarna een verse tampon heeft ingedaan en dat je toch haar lichaamssappen hebt gevoeld/geroken/geproeft
idd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:37 schreef Titus-Pullo het volgende:
Je broertje heeft haar al voor je opgewarmd, en jij gaat gewoon niet op die hint in? Prutser.
ja die kans zit er ook nog inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |