Ik zit op mijn werk, dus kan zelf het fimpje niet bekijken maar in de link staat hij onderaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef TNA het volgende:
Als jij het succesvol hebt geprobeerd, inclusief foto's als bewijs, wil ik ook wel een poging doen.
Waarin kook je dan je tagliatelle?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus kan zelf het fimpje niet bekijken maar in de link staat hij onderaan.
Ben wel benieuwd. Is natuurlijk wel de meest ideale manier van koken, pannen gewoon de deur uit.
die gozer gebruikt een strijkijzer in dat filmpje, dus probeer dat eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen vaatwasser, kan het ook met handwas?
Zalm kan toch wel op 40%? Zijn toch natuurlijke vezels?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef Biancavia het volgende:
Of in de wasmachine, kan dat ook? Op fijnwas bijvoorbeeld?
Blancheren op 40 graden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Stali het volgende:
Dit is géén grap: door de temperatuur van de vaatwasser wordt de vis perfect geblancheerd.
En sowieso, is 2 uur niet een beetje te veel van het goeiequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:33 schreef zillah666 het volgende:
Lekker smakelijk, in een vaatwasser zitten gelukkig geen bacterie resten en zo....
ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef Swiffer het volgende:
Ik denk dat het alsnog sarcastisch bedoeld was
of je zet de temp van de vaatwasser wat hogerquote:
Die is voor Biologische zalmquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:21 schreef tisauch het volgende:
Dat zal wel niet werken met een ecoprogramma v/d vaatwasser.
Je hebt het echt geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Ad_rem het volgende:
Dit is een welbekende en wijdverspreide internet Grap/Hoax.
Trap er niet in want je kunt er behoorlijk ziek van worden. (Jammergenoeg aan den lijve ondervonden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |