tja. Maar dat is toch elke dag zo?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah had ik niet echt zin in dus maar vroeg weg gereden haha
staat nu echt dikke file om naar eindhoven te komen haha
nee valt mee, nu staat er elke keer file om vanaf de a58 a2 op te draaien richting amsterdam, dus heb je geen last vanquote:
mjah iddquote:
ja hoorquote:
Mâr amperquote:
*jaloers isquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mâr amperBen zo verkouden als de pest nu
Me stem is een heel klein beetje terug gekomen (lees: ik piep niet meer bij de eerste woorden als ik een zin uitspreek, maar er verdwijnen nog wel steeds woorden uit me zin
) En me oren piepen minder
![]()
Maar was wel tof
Ikke van het: vergeten-de-jas-mee-te-nemen-naar-het-festivalterrein-omdat-de-zon-schijnt-en-als-het-vanavond-wat-koeler-is-en-we-toch-genoeg-drank-op-hebben-voelen-we-er-niks-van-dus-is-het-niet-zo-erg-aangezien-we-toch-wel-een-jas-aandoen-als-we-een-after-biertje-pakken-bij-de-tentquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ikke van het: vergeten-de-jas-mee-te-nemen-naar-het-festivalterrein-omdat-de-zon-schijnt-en-als-het-vanavond-wat-koeler-is-en-we-toch-genoeg-drank-op-hebben-voelen-we-er-niks-van-dus-is-het-niet-zo-erg-aangezien-we-toch-wel-een-jas-aandoen-als-we-een-after-biertje-pakken-bij-de-tent
Balen,quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:59 schreef styliste het volgende:
* styliste is ziek en mag de komende week sowieso nog niet werken van de dokter
dank je!quote:
sterkte ermee,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef styliste het volgende:
[..]
dank je!
Ik heb een flinke keelontsteking en met een beetje pech pfeiffer.
Ik ben echt extreem moe. Kan bijna niks. Aan het einde van de week moet ik opnieuw bloed laten prikken om te kijken of het pfeiffer kan zijn, of er niet nog ergens een ontsteking zit en of mijn schildklier wel goed (genoeg) werkt.
Mijn baas zat me al op mijn nek (ben al een week thuis) wanneer ik weer kon beginnen maar ik heb gelukkig een hele goede dokter die me zowat bevolen heeft om thuis te blijven en goed uit te zieken. Zijn exacte woorden: en dan kijken we volgende week samen wel of je weer aan de slag kan.
jij ook bedankt zusje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |