ik hoorde van onze gasten ook dat het erg rustig was in de stadquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:48 schreef aardappel het volgende:
[..]
hmm.. integendeel!
het was goed druk, zowel binnen als op de terrasjes...
ben je wel in Tilburg geweest?
klopt jah,quote:Op zaterdag 11 april 2009 05:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik hoorde van onze gasten ook dat het erg rustig was in de stad
Flink getuinierd dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Whoei! We hebben zowaar een tuin!!![]()
Lange leve de hogedrukreiniger, plantjes in potten, de tuinset van mijn ouders en de snoeischaar!!![]()
Zo eens even lekker een pizza eten en een biertje drinken in onze 'nieuwe' tuin...
hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja, mijn lief meer dan ik, maar ik zit er wel lekker in!
Werken, studeren en bier drinkenquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hetzelfde
Wat gaan jullie deze dagen doen....?
Stressen om schoolwerk waar ik pas dinsdagmiddag aan kan beginnen (voor mijn gevoel veel te laat, te weinig tijd,etc etc).quote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hetzelfde
morge BBQ vanavond misschien stappen meer nietquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Hetzelfde
Ik heb een weekendje in de zon gezeten in Zeeland. Ben zelfs bruin geworden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
menneke
Dees menneke is naar paaspop geweest.. En u dan?
meske dan?quote:
dit kuikentje gaat zo z'n nestje opzoeken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Zijn alle kuikentjes weer terug op het nest?
Ben blij dat ik elke dag binnendoor rijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
pff, goed dat ik eerder weg was gereden en dat ik optijd hoorde van de zooi rond eindhoven
7:15 weggereden en om 8:30 op werk. gelukkig niet die 11 km file op de a58 gehad die er nu staat
mjah had ik niet echt zin in dus maar vroeg weg gereden hahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:49 schreef toma het volgende:morgen.
[..]
Ben blij dat ik elke dag binnendoor rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |