De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
ohw das een goeie die had in nog nie geprobeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dat je hem morgen weer terugbrengt naar zijn auto
ik ook alstublieft... Ik heb daarintegen wel een kindersuprise wens! Lekker chocolade met een speeltje erinquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik wil me graag even distantieren van de TT
Niks bijzonders, gewoon autorijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Vraagje aan de vrouwen onder ons:
Hoe doen jullie dat wanneer je op hakken (stiletto's natuurlijk) weg gaat maar eerst nog auto moet rijden?
Even mannen logica hoor...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb helemaal (nog) geen kinderwens.
Hoe doen jullie dat wanneer je op hakken (stiletto's natuurlijk) weg gaat maar eerst nog auto moet rijden?
Schoenen uit en op je sokken/panty/blote voeten rijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Fijn weekend meis. Laat je werk je weekend niet verpesten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
tvp zover het zin heeft.
ik ga weekend houden, ben het zat hier, voel me te klote om te werken
Sommige vrouwen hebben lage schoenen in de auto liggen, maar ik rijd gewoon auto met hakken - je drukt het pedaal toch niet in met je volledige voet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
lage schoenen meenemen om mee te rijden en dan je hakken aantrekken als je uitstapt. zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon autorijdenIk kan dat op hoge hakken
Nieuwe ronde, nieuwe kansen 8/'quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wilde ik in het vorige topic nog iets flirterigs tegen Ripley zeggen, is het topic al dicht.
dan zeg je het hier...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wilde ik in het vorige topic nog iets flirterigs tegen Ripley zeggen, is het topic al dicht.
En dan super sexy bij het uitstappen je stiletto's aantrekken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schoenen uit en op je sokken/panty/blote voeten rijden
haha nee hoor die doe je dan toch al aan als je er bijna bent... parkeren enzo gaat wel met hakken....quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan super sexy bij het uitstappen je stiletto's aantrekken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon autorijdenIk kan dat op hoge hakken
ik was serieus dat ik dat sexy vondquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor die doe je dan toch al aan als je er bijna bent... parkeren enzo gaat wel met hakken....
er zijn wel meer dingen die niet door de beugel kunnen en die ik toch gewoon doequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Kf hoe KAN Je fernades drinken.. zooo goor
Wat is daar sexy aan dan??quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Je tanden rotten je mond uit bij al dat zoet..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die niet door de beugel kunnen en die ik toch gewoon doe
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrektquote:
Hebben we het nou over hoge hakken sexy vinden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrekt![]()
Zoals kleine handen enzo
ja ok dat kan... iedereen heeft wel iets toch... ik val juist op grote handen, maar ja ik val ook op lange mannen dus jah hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrekt![]()
Zoals kleine handen enzo
Houden zo.. vet ranzig zoet.. vergelijk het maar met alleen die ranja zonder aanleng drinken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit fernandez gehad
Ik welquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebben we het nou over hoge hakken sexy vinden?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Houden zo.. vet ranzig zoet.. vergelijk het maar met alleen die ranja zonder aanleng drinken..
Me2.. zou niet zonder me hakken kunnen..quote:
Zon ze en een heel fijn pasen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarree ik ga hier de tent verlaten en lekker naar huisje toe.. ff lekker in de zon zitten
heel fijn weekend allemaal!
Ja! Dat moest ik nog hebben voor de zomer. Een rokjequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ohja, korte rokjes, zwarte 3kwartlegging en hakjes eronder....
Dan heb je me sowieso
Damn, ik vind je nu al sexyquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me2.. zou niet zonder me hakken kunnen..
Klinkt acceptabelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een zwart met paars jurkje aan en knalroze suede hakjes
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef dawg het volgende:
Mits ze erop kan lopen, en niet alle hakken (pumps) dan is het sexy. Heel erg.
![]()
6 jaar, dan ben ik 26, i can waitquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..
Heb je de komende 6 jaar wat te doen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..
Zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ohja, korte rokjes, zwarte 3kwartlegging en hakjes eronder....
Dan heb je me sowieso
Die legging maakt het af voor me, vraag me niet waaromquote:
Ik heb 3 wkn gelee een wit linnen klokrokje gekocht.. passen me 14cm hakken onderquote:
Gelukkig poets ik 2x per dag mijn tanden, en drink ik voor de rest alleen water, en in het weekend bierquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:45 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je tanden rotten je mond uit bij al dat zoet..
Nee..jij? plannen?quote:
Nou ja, je kunt ook te veel van jurkjes houden. Dat zou ik op zich wel enigszins schokkend vindenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan zeggen dat ik van jurkjes hou, maar dat doet elke man al, dus echt een schokkend statement is het niet.
Oeh, pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb 3 wkn gelee een wit linnen klokrokje gekocht.. passen me 14cm hakken onder
Dat schreeuwt om foto'squote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb 3 wkn gelee een wit linnen klokrokje gekocht.. passen me 14cm hakken onder
Ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:42 schreef dawg het volgende:
Hoge hakken? Wie?
[..]
Nee, kater vanmorgen. Ik dacht aan paracetamol.
But ofcourse my esteemed friendquote:
quote:
Ik doe even meequote:
Oké, laat ik dan bij deze duidelijk en ondubbelzinnig stellen dat ik een gezonde interesse in jurkjes heb, maar zeker niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook te veel van jurkjes houden. Dat zou ik op zich wel enigszins schokkend vinden
enlighten mequote:
Dat merkte ik net ook ja. Tijd gaat zo langzaam vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
wat een kúúúúút daggggHet is serieus ook pas 2 uur ...
Idem.. Maar het is hier wel weer gezellig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat merkte ik net ook ja. Tijd gaat zo langzaam vandaag
Jij de komende 6 jaar vrij, ik de komende 6 jaar, daar valt vast iets mee te doen. Maar eerst wil ik een foto van je 14cm hoge hakken zien. Met jou in dat jurkje natuurlijk.quote:
Nergens last van, maar ik ben ook pas dik anderhalf uur op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat merkte ik net ook ja. Tijd gaat zo langzaam vandaag
Stiletto's zuigen: slecht voor je ruggengraat EN voor je laminaat/planken. Dan maar 'gewone' hakken. Daar zien vrouwen anders ook erg goed uit (mits ze niet als Miss Congeniality rondstampen)quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:
Sommige vrouwen hebben lage schoenen in de auto liggen, maar ik rijd gewoon auto met hakken - je drukt het pedaal toch niet in met je volledige voet.
Maar goed, ik draag nooit stilletto's en zelden hakken. Vandaag toevallig wel.
Hier is geen bal te doen. Collega zit fokke en sukke te bekijken op internet. En ik zit maar wat op msn en fokquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Idem.. Maar het is hier wel weer gezellig.
Ik probeerde me er al iets bij voor te stellen, maar faalde daarin jammmerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oké, laat ik dan bij deze duidelijk en ondubbelzinnig stellen dat ik een gezonde interesse in jurkjes heb, maar zeker niet meer dan dat.
Bovendien denk ik dat er geen jurkjes in mijn maat zouden zijn.
Pas op he jij!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Nergens last van, maar ik ben ook pas dik anderhalf uur op.
Ik ben de enige op de gang met kamergenoot vandaag, dus daar zit ik gezellig mee te kletsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is geen bal te doen. Collega zit fokke en sukke te bekijken op internet. En ik zit maar wat op msn en fok
1 uurquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Nergens last van, maar ik ben ook pas dik anderhalf uur op.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een zwart met paars jurkje aan en knalroze suede hakjes
Homoquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:10 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je pakt me al helemaal in... verdorie zeg: ik zwijmel al door de MI die je bij me opwekt!
Hier ook geen jurkje vandaag! Gisteren wel, en die dag ervoor en veel te vaak eigenlijkquote:
Wat bedoel je met 'gewone' hakken dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:07 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Stiletto's zuigen: slecht voor je ruggengraat EN voor je laminaat/planken. Dan maar 'gewone' hakken. Daar zien vrouwen anders ook erg goed uit (mits ze niet als Miss Congeniality rondstampen)
Wat moet jij een fijne ongetroubleerde geest hebben! En bedankt daarvoor natuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeerde me er al iets bij voor te stellen, maar faalde daarin jammmerlijk
ik heb ze niet eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier ook geen jurkje vandaag! Gisteren wel, en die dag ervoor en veel te vaak eigenlijk
Oow ja, ik heb nog een nieuw knalroze jurkje liggenquote:
Tot 7 cm waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'gewone' hakken dan?
Niet? Dat kan echt niet ontbreken aan je kledingkast hoorquote:
Ik heb echt geen bal te doen 0,0quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben de enige op de gang met kamergenoot vandaag, dus daar zit ik gezellig mee te kletsenVerder zit ik veel te veel te smsen.. Maar ik moet nog wel wat doen vandaag, maar als ik dat gedaan heb, dan weet ik het niet meer
Misschien moet je eens in mijn kledingkast kijken, dan heb je niet het gevoel dat ze ontbrekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
Niet? Dat kan echt niet ontbreken aan je kledingkast hoor
Succes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb echt geen bal te doen 0,0
En het duurt nog wel zo lang tot half 6
Haha bij mij zul je ze ook niet missen danquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in mijn kledingkast kijken, dan heb je niet het gevoel dat ze ontbreken
Dankjequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Haha bij mij zul je ze ook niet missen dan
Ze staan je dan vast ook erg leukquote:
Jaloers..quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, ik heb nog een nieuw knalroze jurkje liggenZomer
Zolang het niet te is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'gewone' hakken dan?
quote:
Niks is zwoeler dan een vrouw in een jurkje in de lente/zomerquote:
Hoe naturelquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
. Dan zitten we gemiddeld best goed.
Welke?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Weet iemand tot hoelaat de winkel open is?
Hee. die discussie van gisteren gaan we niet weer voeren, he? Het is veel te mooi weer voor dat gek*t!!!quote:
AH is hier normaal tot 22:00 open, behalve op zondag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:33 schreef KudFokker het volgende:
Supermartken tot 18:00 denk ik, sommige tot 21:00
Supermarketquote:
Hoge hakken is op zich geen probleem, maar niet die uitlopen op 1 cm2 Dat veroorzaakt putten in het laminaat en dat getak is leuk voor even, maar dan wordt het wel irri!quote:
Als je 14 uur per dag wakker bent, dan zijn dat er 47 in het uurquote:
Hier in Eindhoven is het koopavond: sla je slag!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Weet iemand tot hoelaat de winkel open is?
In een maand tijd stuurde en ontving ze maar liefst 20.000 sms'jes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag wakker bent, dan zijn dat er 47 in het uur
Ze heeft er ongeveer 10.000 verstuurd, en 10.000 ontvangen hehquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je 14 uur per dag wakker bent, dan zijn dat er 47 in het uur
Owwwwquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
In een maand tijd stuurde en ontving ze maar liefst 20.000 sms'jes.
Hangt van de keten af. Kijk anders even op hun sitequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had daar gisteren met iemand een discussie over, je kan gewoon al je sms'jes als groepssmsjes versturen, dan zit je zo aan de 20.000..
Tuulk, maar komop het blijft veel!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had daar gisteren met iemand een discussie over, je kan gewoon al je sms'jes als groepssmsjes versturen, dan zit je zo aan de 20.000..
T blijft gestoord..quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tuulk, maar komop het blijft veel!
Nou oke, als je hetzelfde bericht naar 300 mensen stuurt heb je aan 1 bericht per dag voldoende om de 10.000 bijna te halen
In laminaat toch juist niet? Voor houten vloeren en zeil is het inderdaad funest. Maar goed, ik vind ze wel echt super mooi.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hoge hakken is op zich geen probleem, maar niet die uitlopen op 1 cm2 Dat veroorzaakt putten in het laminaat en dat getak is leuk voor even, maar dan wordt het wel irri!
Als je je verveelt.. ik zoek de shoebox van SATC maar kan het nergens vinden, wellicht jij welquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
Arrghhh ik verveel me echt dooood gewoon...
Er is werkelijk niks te doen, en er is niemand hier...
Het enige wat ik heb op het moment is: Fok!, msn waar niemand reageerd & skyradio...
In laminaat ook wel hoor, of je moet echt hele goede/dure hebben misschien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In laminaat toch juist niet? Voor houten vloeren en zeil is het inderdaad funest. Maar goed, ik vind ze wel echt super mooi.
Laminaat kan ook hoor, als je hakken maar genoeg naar de klote zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In laminaat toch juist niet? Voor houten vloeren en zeil is het inderdaad funest. Maar goed, ik vind ze wel echt super mooi.
Zo te zien ben je geen Suri of Anti.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Sproetjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Het leukste aan de lente en zon vind ik trouwens de sproetjes die dan weer op mijn gezicht verschijnen..
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo te zien ben je geen Suri of Anti.Want die drinken alleen maar Fernades.
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Het leukste aan de lente en zon vind ik trouwens de sproetjes die dan weer op mijn gezicht verschijnen..
Rond half 2quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoi hoi, ben ik weer...
weet iemand hier hoe laat murmeli van haar werk is weggegaan??? miscommunicatie gehad....
quote:
Ik ken geen laminaat die daar tegen kan. Althans, niet de soort waarin echt hout in verwerkt is. Dan maar pantoffels bij mij thuis dragen of op blote voetenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef Ofresca het volgende:
Dan moet je ook pics van jezelf posten (met sproetjes)quote:
Check mijn FoBo maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
SproetjesWel je pics posten, hoor!
Ja maar... ik bedoelde recentere foto's (bijvoorbeeld nu)...quote:
Jaquote:
Nee, check me fobo maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo te zien ben je geen Suri of Anti.Want die drinken alleen maar Fernades.
Mee eensquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schoenen uit en op je sokken/panty/blote voeten rijden
Neequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ja maar... ik bedoelde recentere foto's (bijvoorbeeld nu)...
Cool, ik ook. Alleen denken de meeste dat ik Arabisch/Turks oid ben, zo bleek ben ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen ik zie een beetje bleek.
Okequote:
Nee?! Je ziet er zo cute uit... Sproetjes versterkt de cuteness van je!quote:
Dat kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool, ik ook. Alleen denken de meeste dat ik Arabisch/Turks oid ben, zo bleek ben ik.
Gelukkig maar.. Voelt ze zich al wat beter?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
@nouk, heb haar gevonden... eindelijk aan foon gehad....
Nou, dank je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee?! Je ziet er zo cute uit... Sproetjes versterkt de cuteness van je!
geen idee... ze komt nu hier heen (hadden om 2uur afgesproken)quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Voelt ze zich al wat beter?
Ik gebruikte roze Fernandes altijd als laatste redmiddel om saaie colleges door te komen. Werkte uitstekend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:55 schreef Tegan het volgende:
Hier thuis drinken ze ook veel Fernandes. Zelf vind ik alleen de roze wel lekker.
Ik heb het serieus nog nooit gedronken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gebruikte roze Fernandes altijd als laatste redmiddel om saaie colleges door te komen. Werkte uitstekend.
Ik zie..quote:
daar vallen je vullingen van uit je bek hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit gedronken..
Tsja, je moet eerst aan jezelf vragen 'hou ik van schandalig zoete drankjes waar je een hele dikke reet van kan krijgen'. Als het antwoord ja is (of als je zo'n metabolisme hebt dat het toch niet uitmaakt) moet je het eens proberen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit gedronken..
Dank je!quote:
Mijn reet is al epic genoeg, dus ik drink geen fernandesquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, je moet eerst aan jezelf vragen 'hou ik van schandalig zoete drankjes waar je een hele dikke reet van kan krijgen'. Als het antwoord ja is (of als je zo'n metabolisme hebt dat het toch niet uitmaakt) moet je het eens proberen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar vallen je vullingen van uit je bek haha
Ik denk dat ik het hierbij laatquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, je moet eerst aan jezelf vragen 'hou ik van schandalig zoete drankjes waar je een hele dikke reet van kan krijgen'. Als het antwoord ja is (of als je zo'n metabolisme hebt dat het toch niet uitmaakt) moet je het eens proberen.
Bedoel jequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn reet is al epic genoeg, dus ik drink geen fernandes
Wie heb je al gescoord?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
oh trouwens.. +1 op het 06nummer front
heb er nu 4!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
heb er nu 4!
Slettebakjequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
heb er nu 4!
Dat laatste he, je hebt hem toch wel eens gesignaleerdquote:
Spannend! Vind je het eng?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga trouwens vanaf vandaag afbouwen met mijn antidepressiva
Ah joh, ik trek wel iets met een decolleteetje aan, dat leidt afquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je snapt dat ik, discreet als ik ben, nooit naar je reet gekeken heb. Je snapt ook dat bij de volgende ontmoeting ik een half uur zal gaan staren.
hey.. hoe weet je van carool!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie heb je al gescoord?![]()
Cue, Ripley, Carool én?
KZ is de smsslet.. dus daar heb je je handen wel vol aanquote:
Sterkte meis..quote:
Ja best wel... als ik vergelijk hoe goed ik me nu voel en hoe klote ik me voelde voordat ik er aanbegon... ben bang dat ik weer zo terugval maar dan kan ik altijd weer beginnen.... alleen de bijwerkingen die ik heb gehad waren echt zo niet leuk en kijk dus ook op tegen de afkickverschijnselen die ik de komende weken ga krijgen...quote:
Dacht het ook niet. Zit nu aan de cola zero. Neutralere smaak dan light.. en net zo..... cola-ish.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Tegan het volgende:
Fernandes is toch niet veel zoeter dan Cola ofzo?
Vanaf het ISS toen je op het strand lag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Slettebakje
[..]
Dat laatste he, je hebt hem toch wel eens gesignaleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen... net als je denkt dat je al hun trucs doorhebben verzinnen ze weer wat nieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah joh, ik trek wel iets met een decolleteetje aan, dat leidt af
Sterkte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja best wel... als ik vergelijk hoe goed ik me nu voel en hoe klote ik me voelde voordat ik er aanbegon... ben bang dat ik weer zo terugval maar dan kan ik altijd weer beginnen.... alleen de bijwerkingen die ik heb gehad waren echt zo niet leuk en kijk dus ook op tegen de afkickverschijnselen die ik de komende weken ga krijgen...
FoBo's staan openquote:
Hoezo? Het is toch algemeen bekend dat mannen naar de borsten van vrouwen kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vrouwen... net als je denkt dat je al hun trucs doorhebben verzinnen ze weer wat nieuws.
Foteauquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn reet is al epic genoeg, dus ik drink geen fernandes
Ja zal niet voor niets mogen beginnen met afbouwen.. De psych zal dat niet zomaar doen. Heb vertrouwen, het komt goed! Afkickverschijnselen moet je even doorheen, maar je zal blij zijn als alles achter de rug isquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja best wel... als ik vergelijk hoe goed ik me nu voel en hoe klote ik me voelde voordat ik er aanbegon... ben bang dat ik weer zo terugval maar dan kan ik altijd weer beginnen.... alleen de bijwerkingen die ik heb gehad waren echt zo niet leuk en kijk dus ook op tegen de afkickverschijnselen die ik de komende weken ga krijgen...
Tijn! Ken je dit? Billenman OF Borstenman?! Ik dacht dat Joey koning was van zijn mening als feit brengen, maar jij slaat echt alles.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch algemeen bekend dat mannen naar de borsten van vrouwen kijken.
Kan je niet je twee ogen apart van elkaar bewegen dan. Wel een beetje een moodkiller, maar daar zal je dr mee hebben hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vrouwen... net als je denkt dat je al hun trucs doorhebben verzinnen ze weer wat nieuws.
Haha, zat iemand niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:24 schreef Tegan het volgende:
Vriendin van mijn moeder belde net op onze huistelefoon. Heel verhaal over dat ze iets wilde komen afgeven, dus ik zo: "ze is niet thuis". Zegt ze: "Oh, wanneer ben je dan wel thuis?", blabla heel verhaal nog steeds in de je-vorm. Dacht ze dat ik mijn moeder was, nou ok, maar als ik zeg dat ik niet thuis ben terwijl ze belde op de huistelefoon?!
Omgquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik zie m niet op wowhead.com dusssss..
Komop! Dat kan beter brox!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef zbbrox het volgende:
heb er nu 4!
Ik heb een resolutie van 1440 x 900 (widescreen)quote:
Ja ho eens ff, dan krijg ik helemaal nooit meer een smsquote:
Misschien had ik het iets genuanceerde kunnen neerzetten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijn! Ken je dit? Billenman OF Borstenman?! Ik dacht dat Joey koning was van zijn mening als feit brengen, maar jij slaat echt alles.
Met een hamer past alles!quote:
Jij geen smsjes ontvangen van de heren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja ho eens ff, dan krijg ik helemaal nooit meer een sms![]()
Dat doen borstenmannen dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien had ik het iets genuanceerde kunnen neerzetten.Maar voor de rest zit er wel een kern van waarheid in.
Die mannen weten niet wat ze missen. Borsten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
Dat doen borstenmannen dusMaar er zijn ook mannen die borsten totaal niet interessant vinden. Dus ja, ér zit een kern van waarheid in, maar voor een hele hoop mannen ook niet. *zucht*
Het gaat niet om de borsten vs. billenman discussie (in principe ga ik voor dat eerste), maar op het moment dat ripley via de posts hier zo haar nadruk op haar andere kant legt moet ze wel met heel veel decollete komen om mij dan weer af te leiden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch algemeen bekend dat mannen naar de borsten van vrouwen kijken.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doen borstenmannen dusMaar er zijn ook mannen die borsten totaal niet interessant vinden. Dus ja, ér zit een kern van waarheid in, maar voor een hele hoop mannen ook niet. *zucht*
Bron?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef Espabilado het volgende:
Er was toch een testje gedaan waaruit bleek dat wanneer vrouwen naakte mannen voor zich kregen te zien ze meteen naar hun kruis keken en mannen juist bij vrouwen eerst naar het gezicht...
ik las speentjequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook alstublieft... Ik heb daarintegen wel een kindersuprise wens! Lekker chocolade met een speeltje erin
Geen probleemquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de borsten vs. billenman discussie (in principe ga ik voor dat eerste), maar op het moment dat ripley via de posts hier zo haar nadruk op haar andere kant legt moet ze wel met heel veel decollete komen om mij dan weer af te leiden.
Gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.quote:
Heb je daar een bron van ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef Espabilado het volgende:
Er was toch een testje gedaan waaruit bleek dat wanneer vrouwen naakte mannen voor zich kregen te zien ze meteen naar hun kruis keken en mannen juist bij vrouwen eerst naar het gezicht...
Die heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef Espabilado het volgende:
Marije met dubbel Rquote:
Ik trap er ook niet in hoor. She must be taking me for a fool!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij geen smsjes ontvangen van de heren.
Het is geen fabeltjeskrant Rip
kan ik me niet voorstellen want ze hebben vaak van die lelijke opgemaakte koppen op en getoupeerd haar enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord
Zelfs zo dat er bij porno door de mannen meer naar de gezichten van pornoactrices werd gekeken ipv haar borsten of kont.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit.
*strokes beard*![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een lichaamsman. I assimilate it all.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan serieus bijna niet kiezen tussen billen of borsten...
Maar ik gok toch echt billen...
Daar mag je ook nét iets vaker in het openbaar bij een dame aanzitten zonder een klap voor je harses te krijgen...
Dat ligt er aan wat voor soort porno je kijkt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen want ze hebben vaak van die lelijke opgemaakte koppen op en getoupeerd haar enzo
Klinkt herkenbaar. Ik lees de Playboy bijvoorbeeld ook altijd voor de artikelen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
Zelfs zo dat er bij porno door de mannen meer naar de gezichten van pornoactrices werd gekeken ipv haar borsten of kont.
Hmm porno hou ik zowieso niet van...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord
En dan zeggen ze wat van ons. Vrouwen ook altijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord
de mopjes enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Ik lees de Playboy bijvoorbeeld ook altijd voor de artikelen!
Het begint hier al te betrekken. Over een uurtje regent 't denk ik...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef Howl het volgende:
Aargh, ik moet nog een uur. Met dit weer...
Succesquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef Howl het volgende:
Aargh, ik moet nog een uur. Met dit weer...
Tja ze doen goed hun best om een bepaald beeld te creëren van mannen om zo hun eigen gedrag te verbergenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van ons. Vrouwen ook altijd.
quote:
mannen hebben zichzelf dit aangeleerd omdat ze minder snel sex krijgen als ze direct naar kont en borsten enzo kijken dan wordt de vrouw natuurlijk beetje bozigquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad! Het lef!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat.quote:
hier begint t te waaien enzoquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het begint hier al te betrekken. Over een uurtje regent 't denk ik...
Hier ook al.quote:
Leuke theorie, maar nee, wij zijn gewoon niet meer (helemaal) de holbewoners die we ooit waren. Nu pakken we het wat subtieler en beschaafder aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mannen hebben zichzelf dit aangeleerd omdat ze minder snel sex krijgen als ze direct naar kont en borsten enzo kijken dan wordt de vrouw natuurlijk beetje bozig
vrouwen kunnen kijken wat ze willen, mannen willen toch wel':')
Met uitgaan heb je als man altijd wel weer een excuus. 'Nee, ik keek niet naar je borsten, maar naar je drankje, zodat ik je een nieuwe kan aanbieden'.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
mannen hebben zichzelf dit aangeleerd omdat ze minder snel sex krijgen als ze direct naar kont en borsten enzo kijken dan wordt de vrouw natuurlijk beetje bozig
Hier is het ook prachtig weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
En hier in het Zonnige Zuiden is er geen wolkje aan de lucht!
Hier ookquote:
quote:
Inderdaad. Prachtig weer. Ik hoop dat het zo blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
En hier in het Zonnige Zuiden is er geen wolkje aan de lucht!
Ik heb dr spul voor maar als ik gelijk in de zon ga word ik echt ziekquote:
Jeetje dat is balen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb dr spul voor maar als ik gelijk in de zon ga word ik echt ziek
Vervelend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik heb dr spul voor maar als ik gelijk in de zon ga word ik echt ziek
precies!... wan van die fotoreportage's op lokatie is het altijd jammer dat er een of ander aandachtsgeil meisje constant voor de lens is gaan zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Ik lees de Playboy bijvoorbeeld ook altijd voor de artikelen!
Zal ik je even insmeren dan maarquote:
Ben ik nou de enige man die dit soort bladen nooit gelezen heeft?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
precies!... wan van die fotoreportage's op lokatie is het altijd jammer dat er een of ander aandachtsgeil meisje constant voor de lens is gaan zitten
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige man die dit soort bladen nooit gelezen heeft?
Ik heb een vermoeden dat je dan inderdaad bij een klein percentage hoort van de mannelijke bevolking.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige man die dit soort bladen nooit gelezen heeft?
Precies, vroeger hadden we met vrienden een hele verzameling, was je uitgefaptgelezen, dan ruilde je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je dan inderdaad bij een klein percentage hoort van de mannelijke bevolking,
Tegenwoordig heb je internetquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies, vroeger hadden we met vrienden een hele verzameling, was je uitgefaptgelezen, dan ruilde je.
Kom maarquote:
Papa's stapeltje had ik op een gegeven moment gevondenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies, vroeger hadden we met vrienden een hele verzameling, was je uitgefaptgelezen, dan ruilde je.
ik verbeter je even danquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:01 schreef Howl het volgende:
[..]
Ben ik nou de het enige man knaapje die dit soort bladen nooit gelezen heeft?
Waar heb je die allergie allemaalquote:
Me hele lichaam.. Maar heb je me SATC box al gevonden?quote:
Rukken met een inbel verbindingquote:
Moet ik die downloaden voor jequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me hele lichaam.. Maar heb je me SATC box al gevonden?
En ik ben dus niet de enige die me zegt ipv mijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me hele lichaam.. Maar heb je me SATC box al gevonden?
Inderdaad. Dat hadden wij niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik ben dus niet de enige die me zegt ipv mijn!
Hustler.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hadden wij niet.
Ik ken die namen van die wat hardcore boekjes nog wel, seventeen enzo hehe.
Match made in heaven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik ben dus niet de enige die me zegt ipv mijn!
toen was 17 zelfs nog echt legaal ook...vroeger... toen de meisjes op school nog slobbertruien droegen en je maar net de vorm van de tietjes er doorheen kon zien..quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hadden wij niet.
Ik ken die namen van die wat hardcore boekjes nog wel, seventeen enzo hehe.
Is het mijn??quote:
Liever heb ik de box zelf maar dwld is ook oke.. graag MET ondertitelingquote:
En hoe ze er dan nu bijlopenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
toen was 17 zelfs nog echt legaal ook...vroeger... toen de meisjes op school nog slobbertruien droegen en je maar net de vorm van de tietjes er doorheen kon zien..
Lol dus je verwachte dat ik die box voor je ging kopenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Liever heb ik de box zelf maar dwld is ook oke.. graag MET ondertiteling
dat zeg ik maar het doel blijft hetzelfde!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar nee, wij zijn gewoon niet meer (helemaal) de holbewoners die we ooit waren. Nu pakken we het wat subtieler en beschaafder aan.
Ja.quote:
Neequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lol dus je verwachte dat ik die box voor je ging kopen?
Uiteindelijk wel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zeg ik maar het doel blijft hetzelfde!
Heb je pech jij zou me dr een zenden en je time is up!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil een PM van jou.Als ik terug ben, over een paar uur, wil ik een 1tje zien bovenaan de pagina.
Kijk eens naar Nicole Graves of Ginger Jolie... niet lelijk opgemaakte koppen en zeker niet getoupeerd haar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
kan ik me niet voorstellen want ze hebben vaak van die lelijke opgemaakte koppen op en getoupeerd haar enzo
Nee hoor, ik ken de namen niet en het boeit me niet genoeg om ze op te zoekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:24 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Kijk eens naar Nicole Graves of Ginger Jolie... niet lelijk opgemaakte koppen en zeker niet getoupeerd haar.
F*ck!!! Nu komt het uit waar ik naar kijk
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken de namen niet en het boeit me niet genoeg om ze op te zoeken
Was jij er al toen de kinderwens naar voren kwam?quote:
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:24 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Kijk eens naar Nicole Graves of Ginger Jolie... niet lelijk opgemaakte koppen en zeker niet getoupeerd haar.
F*ck!!! Nu komt het uit waar ik naar kijk
Ik zou het niet proberen, deze TT kwam uit het niets..quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij er al toen de kinderwens naar voren kwam?
Ik heb geen zin om op te zoeken waar de TT vandaan komt
Dat vroeg ik mij ook al af. Waarom deze TT?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was jij er al toen de kinderwens naar voren kwam?
Ik heb geen zin om op te zoeken waar de TT vandaan komt
Nee hoor... echt niet, he?! Je kent de 'dames' wel van hun 'lelijk opgemaakte koppen met getoupeerde haren?! Is het soms de denial-mode van de vrouw?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken de namen niet en het boeit me niet genoeg om ze op te zoeken
Fijn, TT's die nergens op gebaseerd zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen, deze TT kwam uit het niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |