De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
ohw das een goeie die had in nog nie geprobeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dat je hem morgen weer terugbrengt naar zijn auto
ik ook alstublieft... Ik heb daarintegen wel een kindersuprise wens! Lekker chocolade met een speeltje erinquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
Ik wil me graag even distantieren van de TT
Niks bijzonders, gewoon autorijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Vraagje aan de vrouwen onder ons:
Hoe doen jullie dat wanneer je op hakken (stiletto's natuurlijk) weg gaat maar eerst nog auto moet rijden?
Even mannen logica hoor...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb helemaal (nog) geen kinderwens.
Hoe doen jullie dat wanneer je op hakken (stiletto's natuurlijk) weg gaat maar eerst nog auto moet rijden?
Schoenen uit en op je sokken/panty/blote voeten rijdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
Fijn weekend meis. Laat je werk je weekend niet verpesten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
tvp zover het zin heeft.
ik ga weekend houden, ben het zat hier, voel me te klote om te werken
Sommige vrouwen hebben lage schoenen in de auto liggen, maar ik rijd gewoon auto met hakken - je drukt het pedaal toch niet in met je volledige voet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Ofresca het volgende:
lage schoenen meenemen om mee te rijden en dan je hakken aantrekken als je uitstapt. zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon autorijdenIk kan dat op hoge hakken
Nieuwe ronde, nieuwe kansen 8/'quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wilde ik in het vorige topic nog iets flirterigs tegen Ripley zeggen, is het topic al dicht.
dan zeg je het hier...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wilde ik in het vorige topic nog iets flirterigs tegen Ripley zeggen, is het topic al dicht.
En dan super sexy bij het uitstappen je stiletto's aantrekken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Schoenen uit en op je sokken/panty/blote voeten rijden
haha nee hoor die doe je dan toch al aan als je er bijna bent... parkeren enzo gaat wel met hakken....quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan super sexy bij het uitstappen je stiletto's aantrekken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon autorijdenIk kan dat op hoge hakken
ik was serieus dat ik dat sexy vondquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor die doe je dan toch al aan als je er bijna bent... parkeren enzo gaat wel met hakken....
er zijn wel meer dingen die niet door de beugel kunnen en die ik toch gewoon doequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Kf hoe KAN Je fernades drinken.. zooo goor
Wat is daar sexy aan dan??quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Kf hoe KAN Je fernades drinken.. zooo goor
Je tanden rotten je mond uit bij al dat zoet..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die niet door de beugel kunnen en die ik toch gewoon doe
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrektquote:
Hebben we het nou over hoge hakken sexy vinden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrekt![]()
Zoals kleine handen enzo
ja ok dat kan... iedereen heeft wel iets toch... ik val juist op grote handen, maar ja ik val ook op lange mannen dus jah hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, ik heb zo meer van die vage dingen wat me aantrekt![]()
Zoals kleine handen enzo
Houden zo.. vet ranzig zoet.. vergelijk het maar met alleen die ranja zonder aanleng drinken..quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit fernandez gehad
Ik welquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hebben we het nou over hoge hakken sexy vinden?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Houden zo.. vet ranzig zoet.. vergelijk het maar met alleen die ranja zonder aanleng drinken..
Me2.. zou niet zonder me hakken kunnen..quote:
Zon ze en een heel fijn pasen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarree ik ga hier de tent verlaten en lekker naar huisje toe.. ff lekker in de zon zitten
heel fijn weekend allemaal!
Ja! Dat moest ik nog hebben voor de zomer. Een rokjequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Rauw. het volgende:
Ohja, korte rokjes, zwarte 3kwartlegging en hakjes eronder....
Dan heb je me sowieso
Damn, ik vind je nu al sexyquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Me2.. zou niet zonder me hakken kunnen..
Klinkt acceptabelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een zwart met paars jurkje aan en knalroze suede hakjes
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef dawg het volgende:
Mits ze erop kan lopen, en niet alle hakken (pumps) dan is het sexy. Heel erg.
![]()
6 jaar, dan ben ik 26, i can waitquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..
Heb je de komende 6 jaar wat te doen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik val niet binnen je eisen.. wil de komende 6 jaar zeker geen kinderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |