quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: je bent een opgefokte, asociale tokkie die iedereen de schuld geeft als je een halve minuut vertraging hebt.
Samenvatting: je bent een opgefokte, asociale tokkie die iedereen de schuld geeft als je een halve minuut vertraging hebt.
eengroen stoplicht en niet rijden totdat het weer rood word.... geen geduld?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef leetzors het volgende:
Je klachten kloppen grotendeels wel, maar zo weinig geduld? Mijn god, jij moet NOOIT maar dan ook NOOIT een 0900-hulplijn gaan bellen.
ik rij motor grotendeels voor de fun...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef wise het volgende:
GVD, SNEL 150KM PER UUR RIJDEN ZODAT IK 1,5 MINUUT EERDER OP PLAATS VAN BESTEMMING BEN
Stel je voor dat je een minuut langer onderweg bent, dat gaat allemaal van de tijd af die je anders had kunnen besteden aan het posten als een asociale klapjosti op een anoniem internetforumquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
eengroen stoplicht en niet rijden totdat het weer rood word.... geen geduld?
en die lul bij de rotonde kon er zeker 5x met gemak op...
Oh noes, stel je voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een minuut langer onderweg bent, dat gaat allemaal van de tijd af die je anders had kunnen besteden aan het posten als een asociale klapjosti op een anoniem internetforum![]()
![]()
Dat kan niet, de persoon die daarvoor verantwoordelijk is moet ook achteraan aansluitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap file's trouwens niet: Waarom zetten ze gewoon op het begin van de file niet gewoon iemand neer die aftelt, en bij 0 gaat iedereen 120 rijden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als jij achter me had gestaan bij dat stoplicht en je had getoeterd omdat je 90PK 9PK () Suzuki Alto stond te brullen dan was ik uitgestapt en had je wagen op een kant geduwd.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap file's trouwens niet: Waarom zetten ze gewoon op het begin van de file niet gewoon iemand neer die aftelt, en bij 0 gaat iedereen 120 rijden.
Hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahaha, das ook zo leuk, mensen met grote bek... totdat je stopt en aan het raampje klopt en vraagt wat het probleem is
Kom je al tot aan het raampje dan? Op je groen-plastic-speelgoed-tractor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahaha, das ook zo leuk, mensen met grote bek... totdat je stopt en aan het raampje klopt en vraagt wat het probleem is
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom je al tot aan het raampje dan? Op je brommer?
Gast.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Pwoekie het volgende:
tot nu toe slechts een deuk in een auto getrapt
Mjah. Het mooie is dat je bij verkeersaso's vaak tokkies voorstelt, maar 9 van de 10x zijn dat van die opgefokte 40'ers die al in tijden geen punani gehad hebben en zo snel mogelijk richting werk willen knallen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
Nee, waarschijnlijk Koningdavid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij reacties op Fok! serieus. Heb je jezus gezien ?
Je zus!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pic's van die zus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah. Het mooie is dat je bij verkeersaso's vaak tokkies voorstelt, maar 9 van de 10x zijn dat van die opgefokte 40'ers die al in tijden geen punani gehad hebben en zo snel mogelijk richting werk willen knallen.
Erger me 's morgens rot aan van die file-slingeraars. Zien ze dat de rechterbaan sneller gaat hup naar rechts, dan weer naar links, dan rechts etc. En uiteindelijk staan ze 10 auto's voor me nadat de file opgelost is.
Vind het dan altijd mooi om er dan langs te komen en de duim op te steken (a-la Andre van der Toorn). Leuke reacties krijg je dan
een balletje kon het niet hebben dat ik hem in de dure auto van papa inhaalde terwijl zijn vriendin hem uitlachte.quote:
enschede...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, waar woon je? Ik ben het totaal met je eens. Sommige mensen kunnen ook voor geen meter rijden.
Motorrijden.
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kom veel van die 25 tot 35'ers tegen die in een zwarte glimmende Audi met (meestal blauwe) blouse die ook denken dat ze zomaar alles kunnen maken, opvallend is ook dat ze minimaal 10 km te hard rijden of vrolijk lachend zitten te bellen.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.
Mooie is dat dat meestal het type kerels is die gaan voor de carriere, terwijl ik bij hun thuis hun vrouw lig te pompen op mijn thuiswerkdag. Makkelijke prooitjes.
Precies, die mensen moeten er ook zijn. Al is het puur om de vriendinnen / vrouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.
Mooie is dat dat meestal het type kerels is die gaan voor de carriere, terwijl ik bij hun thuis hun vrouw lig te pompen op mijn thuiswerkdag. Makkelijke prooitjes.
ik d8 dat je homo was...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pwoekie, minder Fok!ken, meer schoffelen in het plantsoen... frustiquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
jij hebt er toch ook voor gezorgd dat de shoot met SHE niet door ging...
alleen homo's hebben zulke acties als ze willen voorkomen dat ze een lekker wijf naakt zien
Jezusquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
alleen homo's hebben zulke acties als ze willen voorkomen dat ze een lekker wijf naakt zien
Krijg het zuur man lulletje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
En kan er tevens niet mee omgaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
TS moet duidelijk iets compenseren [ afbeelding ]
de ts is aan het bijkomen op de bank.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:20 schreef Emimich het volgende:
TS is waarschijnlijk nu een boom aan het opzoeken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:39 schreef Geerd het volgende:
Flikker gewoon een kissie in de vriezer en chill man.
Zijn er ook auto's zonder dan?quote:verder vraag ik me af waarom mensen een auto kopen met richtingaanwijzer. de helft gebruikt dat ding niet en al helemaal niet op rotondes...
flikker toch op met je lelijke hok en inferieure techniek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef AchNee het volgende:
Wat ben jij een achterlijke dakhaas. Door jou krijgen motorrijders dus een slechte naam. Ze zouden je motorrijbewijs en autorijbewijs moeten afnemen. Ga die lullige 25 kilometer lekker fietsen of lopen. Misschien leer je dan dat opgefokte macho gedrag af.
Je mag je ook doodrijden
Wie zorgt er nou voor een slecht imago, AchNee met zijn motorkleding of jij met je tokkiegedrag? Juist.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
flikker toch op met je lelijke hok en inferieure techniek.
besteed wat geld en koop iets moderns.
doe wat aan je asociale uitstraling, je kleding en je bierbuik.
jij zorgt voor een slecht imago ...
een echte motorrijder weet waar ik over praat...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Wie zorgt er nou voor een slecht imago, AchNee met zijn motorkleding of jij met je tokkiegedrag? Juist.
Personen mét foto's op FOK afkraken terwijl je zelf geen foto op FOK hebt staan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Pwoekie het volgende:
flikker toch op met je lelijke hok en inferieure techniek.
besteed wat geld en koop iets moderns.
doe wat aan je asociale uitstraling, je kleding en je bierbuik.
jij zorgt voor een slecht imago ...
ja dan moet je geen fobo nemen he ....quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Personen mét foto's op FOK afkraken terwijl je zelf geen foto op FOK hebt staan!
Motorrijden zit bij ons in de familie..... Jíj bent een aanfluiting voor de échte motorrijder...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
een echte motorrijder weet waar ik over praat...
en een wannabe schooier die een andere rijder de dood toewenst is geen motorrijder ...
ik val onder de categorie veilige aso zoals de meeste motorrijders ...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Motorrijden zit bij ons in de familie..... Jíj bent een aanfluiting voor de échte motorrijder...
Mensen die dat over zichzelf zeggen zijn de ergste bestuurdersquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik val onder de categorie veilige aso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
nee het zijn vooral nederlandse automobilisten...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
En TS was dit topic vast begonnen om te laten zien hoe stoer hij wel niet was....
Pakt een beetje anders uit....
Maar ja, dat kun je verwachten als je een motortokkie bent...
In haarlem heb je ook zo'n strategisch neergelegde garage met bovenaan een kruisend fietspad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:22 schreef sinadO het volgende:
Ik heb ook nog een leuke: bij de Mediamarkt Roermond heb je een parkeergarage en als je die uitrijdt moet je een serieus steile helling op. Degenen die deze parkeergarage kennen weten waar ik het over heb. 't Is nogal wat graden.
Nou goed, ik straks die parkeergarage uit, was ik boven, staat daar een klootmongool in een of andere fucking lelijke cabrio stil, net achter die helling, zodat ik hem pas zag toen ik vrijwel bovenaan was. Ok, het is mogelijk dat je daar stil staat omdat je op verkeer moet wachten maar dat was hier niet het geval, want wat was meneer aan het doen? ZIJN FUCKING DAK NAAR BENEDEN AAN HET DOEN! VOOR DE FUCKING UITRIT!![]()
Ik toeteren en zo, kijkt hij eens om, GAAT HIJ GEWOON DOOR! Ik nog eens toeteren, en hij snapt het eindelijk. Echt waar, hebben sommige mensen het verstand van een gebakken aardappel of zo? Kloothommel. Tuig.
Probeer hetquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef probeer het volgende:
TS is aso die ze preventief zijn rijbewijs in zouden moeten nemen?
tuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
TS, heeft je brommertje dit weekend nog overleefd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |