quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef TNA het volgende:
Samenvatting: je bent een opgefokte, asociale tokkie die iedereen de schuld geeft als je een halve minuut vertraging hebt.
Samenvatting: je bent een opgefokte, asociale tokkie die iedereen de schuld geeft als je een halve minuut vertraging hebt.
eengroen stoplicht en niet rijden totdat het weer rood word.... geen geduld?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef leetzors het volgende:
Je klachten kloppen grotendeels wel, maar zo weinig geduld? Mijn god, jij moet NOOIT maar dan ook NOOIT een 0900-hulplijn gaan bellen.
ik rij motor grotendeels voor de fun...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef wise het volgende:
GVD, SNEL 150KM PER UUR RIJDEN ZODAT IK 1,5 MINUUT EERDER OP PLAATS VAN BESTEMMING BEN
Stel je voor dat je een minuut langer onderweg bent, dat gaat allemaal van de tijd af die je anders had kunnen besteden aan het posten als een asociale klapjosti op een anoniem internetforumquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
eengroen stoplicht en niet rijden totdat het weer rood word.... geen geduld?
en die lul bij de rotonde kon er zeker 5x met gemak op...
Oh noes, stel je voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een minuut langer onderweg bent, dat gaat allemaal van de tijd af die je anders had kunnen besteden aan het posten als een asociale klapjosti op een anoniem internetforum![]()
![]()
Dat kan niet, de persoon die daarvoor verantwoordelijk is moet ook achteraan aansluitenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap file's trouwens niet: Waarom zetten ze gewoon op het begin van de file niet gewoon iemand neer die aftelt, en bij 0 gaat iedereen 120 rijden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als jij achter me had gestaan bij dat stoplicht en je had getoeterd omdat je 90PK 9PK () Suzuki Alto stond te brullen dan was ik uitgestapt en had je wagen op een kant geduwd.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap file's trouwens niet: Waarom zetten ze gewoon op het begin van de file niet gewoon iemand neer die aftelt, en bij 0 gaat iedereen 120 rijden.
Hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahaha, das ook zo leuk, mensen met grote bek... totdat je stopt en aan het raampje klopt en vraagt wat het probleem is
Kom je al tot aan het raampje dan? Op je groen-plastic-speelgoed-tractor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
hahaha, das ook zo leuk, mensen met grote bek... totdat je stopt en aan het raampje klopt en vraagt wat het probleem is
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom je al tot aan het raampje dan? Op je brommer?
Gast.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Pwoekie het volgende:
tot nu toe slechts een deuk in een auto getrapt
Mjah. Het mooie is dat je bij verkeersaso's vaak tokkies voorstelt, maar 9 van de 10x zijn dat van die opgefokte 40'ers die al in tijden geen punani gehad hebben en zo snel mogelijk richting werk willen knallen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Pwoekie het volgende:
Nee, waarschijnlijk Koningdavid.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij reacties op Fok! serieus. Heb je jezus gezien ?
Je zus!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pic's van die zus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah. Het mooie is dat je bij verkeersaso's vaak tokkies voorstelt, maar 9 van de 10x zijn dat van die opgefokte 40'ers die al in tijden geen punani gehad hebben en zo snel mogelijk richting werk willen knallen.
Erger me 's morgens rot aan van die file-slingeraars. Zien ze dat de rechterbaan sneller gaat hup naar rechts, dan weer naar links, dan rechts etc. En uiteindelijk staan ze 10 auto's voor me nadat de file opgelost is.
Vind het dan altijd mooi om er dan langs te komen en de duim op te steken (a-la Andre van der Toorn). Leuke reacties krijg je dan
een balletje kon het niet hebben dat ik hem in de dure auto van papa inhaalde terwijl zijn vriendin hem uitlachte.quote:
enschede...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, waar woon je? Ik ben het totaal met je eens. Sommige mensen kunnen ook voor geen meter rijden.
Motorrijden.
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kom veel van die 25 tot 35'ers tegen die in een zwarte glimmende Audi met (meestal blauwe) blouse die ook denken dat ze zomaar alles kunnen maken, opvallend is ook dat ze minimaal 10 km te hard rijden of vrolijk lachend zitten te bellen.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.
Mooie is dat dat meestal het type kerels is die gaan voor de carriere, terwijl ik bij hun thuis hun vrouw lig te pompen op mijn thuiswerkdag. Makkelijke prooitjes.
Precies, die mensen moeten er ook zijn. Al is het puur om de vriendinnen / vrouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Lease-bak van de zaak, en maar aftrappen dat ding, niet wetende wat voor sad-fucks ze eigenlijk zijn.
Mooie is dat dat meestal het type kerels is die gaan voor de carriere, terwijl ik bij hun thuis hun vrouw lig te pompen op mijn thuiswerkdag. Makkelijke prooitjes.
ik d8 dat je homo was...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pwoekie, minder Fok!ken, meer schoffelen in het plantsoen... frustiquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
jij hebt er toch ook voor gezorgd dat de shoot met SHE niet door ging...
alleen homo's hebben zulke acties als ze willen voorkomen dat ze een lekker wijf naakt zien
Jezusquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
alleen homo's hebben zulke acties als ze willen voorkomen dat ze een lekker wijf naakt zien
Krijg het zuur man lulletje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik d8 dat je homo was...
En kan er tevens niet mee omgaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
TS moet duidelijk iets compenseren [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |