Om deuken in auto's te schoppen, spiegels eraf rammen en het portier los trekken en de richtingaanwijzer eruit te rukken.
Een ritje van nog geen 25 km.
ik rij weg en het begint al met mensen die op mijn achterband gaan kleven...als ik ruimte over laat zodat mensen die van een tankstation komen de weg kunnen oprijden.
en dan een mooie weg waar je 80 mag, vinden mensen het nodig om 70 te gaan rijden en in bochten te gaan remmen...
ja dan haal ik in over een doorgetrokken streep...dan vinden mensen me ws een aso...
of dan kom je bij een stoplicht.
twee auto's voor me en het word behoorlijk heet...
finally groen. ff schakelen.....niks die kloot mongool rijdt niet weg.
toeteren en niks, ding springt op oranje en ik besluit er maar langs te gaan...door rood.
die lul zat op een kaart te kijken met zijn schrale wijf.
komen ze op een feestje zeggen ze.... die aso motorrijders...
goed, een rechte weg, geen verkeer en ik kan ff doorrijden.
ja ik ben ook zo'n aso die op een verlaten weg de maximumsnelheid behoorlijk overtreed
ik nader een grote rotonde verkeer op de rotonde valt mee maar een of andere oetlul vind het nodig om een minuut te wachten voor een gaatje....
ja die haalde ik ook in.... en die keek me ook aan: "aso" .
verder vraag ik me af waarom mensen een auto kopen met richtingaanwijzer. de helft gebruikt dat ding niet en al helemaal niet op rotondes...
daarna nog een keer bijna van mijn motor afgereden omdat ze me niet zagen ....
en toen ik een blinde bocht in dook zat er een koekblikker op mijn weghelft omdat hij links af moest slaan...
das ff schrikken maar had er al rekening mee gehouden omdat ik dat op die plek vaker heb gehad
toen ik op mijn hoofd wees van ben je wel lekker keek die hoer me pissig aan....
ja en dan lees dat er motorrijders tijdens mooi weer sterven en dan zeggen ze: "ja die asociale motorrijders, veels te hard en stunten, etc"
echt waar, nederlandse automobilisten kunnen niet rijden, neem een voorbeeld aan duitsers...
hoop dat het CBR de exameneissen omhoog schroeft... of dat de politie eens gaat controleren op richtingaanwijzer, niet kijken, niet spiegelen, gevaarlijk rij gedrag etc...
tot nu toe slechts een deuk in een auto getrapt maar als het door gaat deze zomer dan breek ik meer af