Geen moeilijke vragen stellen he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je zegt dat je veel contact hebt, maar toch staat ze altijd in een groepje?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Silk_dude het volgende:
- Jij zegt: hey schatje
- Meisje is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.
- Jij zegt:![]()
Als je veel contact hebt ben je ook vaak genoeg alleen.quote:
Dat verdomme vooral! Ik wil weten hoe dit afloop in een zomerliefde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:23 schreef jackyboy het volgende:
bedankt voor de reacties. kzal jullie laten weten wat et resultaat is
Die kende ik nog niet. Die zal ik eens gaan uittesten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
En [ afbeelding ] is de beste bloossmiley.
Die is baas op dit gebied!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
En [ afbeelding ] is de beste bloossmiley.
Moest bijna lachen.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef Leanne het volgende:
hallo
ik ben het meisje.
TS heeft me mee uitgevraagd en we hebben afgesproken een trio te doen samen met mijn vriendin
Serieus, maar dat werkt echt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:40 schreef Silk_dude het volgende:
Naast het misbruiken van deze smilie kun je ook andere smilies hiervoor misbruiken![]()
Jij zegt: hey schatje
Jij zegt: wanneer gaan we een keer daten?
Jij zegt:
Ik hou er ook niet van, maar probeer het voor de grap. Zegt ze ook nog ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef de201koning het volgende:
Meisje vragen via msn. Zoals het hoort!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |