Pot, ketel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef Pwoekie het volgende:
nu hadden ze als stunt: "gratis drinken tussen 9 en 11"
dat leek ons wel wat en we dachten, we gaan eens op tijd naar de stad.
dus om half negen staan we er en er staat een rij van 100 meter en behoorlijk dik.
blijkt dus dat alle paupers voor gratis bier zijn gekomen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
Je gaat toch zelf ook heen voor gratis bier
ik kom al 7 jaar in enschede, die hard student en in de weekenden ook nog vaak.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
ja zodat het tuig wat er gisteren rond liep nooit weer komt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef leetzors het volgende:
Hopen dat ze de prijzen hoog houdenwat is dat voor een kansloze opmerking.
Maar de 3 gezusters opent zijn deur op dat moment dus daar was jij ook nog nooit geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik kom al 7 jaar in enschede, die hard student en in de weekenden ook nog vaak.
zulke avonden zouden mensen als mij VIP moeten zijn
Wordquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
De 3 gezusters ! FALER !!!!!!
ik en mijn vrienden hebben mee geholpen aan de welvaart van de horeca in enschede, dat mag dan ook wel eens beloond wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar de 3 gezusters opent zijn deur op dat moment dus daar was jij ook nog nooit geweest
ben je wel eens in enschede geweest....quote:
Enschede weer op te been helpenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik en mijn vrienden hebben mee geholpen aan de welvaart van de horeca in enschede, dat mag dan ook wel eens beloond worden
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nooit meer speciaal biertjes voor de halve prijs op zondag aafquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zo van mn Geus wat hebben ze gedaan?.
Oranjeboom hadden ze daar tochquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nooit meer speciaal biertjes voor de halve prijs op zondag aaf
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nooit meer speciaal biertjes voor de halve prijs op zondag aaf
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
bij het bolke hebben ze nog wel pijpjes avond
Is dat de plaatselijke homo-bar ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
bij het bolke hebben ze nog wel pijpjes avond
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
ja, nooit heen gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat de plaatselijke homo-bar ?
nee het is frustrerend dat er dan opeens mensen komen die je nooit weer ziet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:22 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Inderdaad.TS is gewoon gefrustreerd dat hij niet de enige was met dit idee en nu moest wachten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:26 schreef sig000 het volgende:
Is het nu nog steeds gratis of is dat over?
Je vergeet de San Remo. En idd, het kan wel iets beter, maar gelukkig is er nog de Atak waar geregeld iets te doen is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ben je wel eens in enschede geweest....
-aspen valley --> kansloze mbo-ers + breezah + mooiboys
-lunatic --> eerst tuig tent, komt gelukkig verbetering in.
-paddy's --> eerst milf paradijs, nu heeft heel enschede dat ontdekt...
-overige terrassen leuk om te drinken maar stappen..
-rest van cafe's is al kansloos
* Pwoekie mist de oude nieuwmarkt
atak is toch weer verhuisdquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vergeet de San Remo. En idd, het kan wel iets beter, maar gelukkig is er nog de Atak waar geregeld iets te doen is.
Morgenavond bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Daar ga ik dan weer niet heen, maar er is ook redelijk vaak minimal, drum n bass en iets in die richting.
Nou lees die zin nog een keer... weet je zeker dat je niet nog even terug naar de basisschool moet gaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
Je acht jezelf superieur, wat naïef.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
Buiten Faalbrant, ja hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:54 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zonder ouders buiten je provincie bent gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |