Een of ander weird forum met 7 topics, en jij vindt het nodig om dit topic daarmee te besmetten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:20 schreef Harajuku. het volgende:
Amerikaan die ik daar ontmoet heb heeft nu deze site gemaakt, csf.zapto.org
Zou wel leuk zijn als t aanslaat
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een of ander weird forum met 7 topics 2 topics en 6 replies, en jij vindt het nodig om dit topic daarmee te besmetten?
Hoezo weer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is hij (weer) down.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een of ander weird forum met 7 topics, en jij vindt het nodig om dit topic daarmee te besmetten?
Misschien snap ik het gewoon niet zo goed. Ik zie een forum genaamd Charmeleon Task Force met een tweetal topics. Als ik op een forum zoals General klik, staan daar geen topics in omdat het 'verouderd' is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe normaal man. Als het aanslaat komen daar buitenlandse chats was mijn point, maar ga er dan vooral niet kijken.
Nee, die match was er niet gelukkig, ik heb die knakker volgens mij helemaal een goeie avond bezorgd, hij geloofde allesquote:
Oh, dat weet ik dan ook niet want ik zie het wel gewoon.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Misschien snap ik het gewoon niet zo goed. Ik zie een forum genaamd Charmeleon Task Force met een tweetal topics. Als ik op een forum zoals General klik, staan daar geen topics in omdat het 'verouderd' is.
Die is kut, al 10x dat mensen of direct disconnecten of dat ze 3 zinnen zeggen. NEXTquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef Yozzz het volgende:
als Omegle down is, is er ook nog www.anicechat.net; een soort concurrent
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef frame-saw het volgende:
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |