Nou, onverwoestbaar, ik had ze op een gegeven moment toch echt kapot.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm,ja ik zou ze ook wel weer willen hebben,ze liepen echt waanzinnig lekker!
En ze waren on-ver-woestbaar..Ik groeide er op een gegeven moment gewoon uit,dat is was balen..
ze zijn er gewoon nog hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm,ja ik zou ze ook wel weer willen hebben,ze liepen echt waanzinnig lekker!
En ze waren on-ver-woestbaar..Ik groeide er op een gegeven moment gewoon uit,dat is was balen..
Waterschoentjesquote:
Joa, die hebben we hier altijd bij de Ziengs gehad en zijn nooit weggegaanquote:
MAGS! Ik had ze ook in tig kleuren, met erboven idd een geruite Cars tuinpak en 2 staarten erboven. Of m'n Spice Girl schoenen...OMG, dat ik eraan meegedaan heb!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Purdey het volgende:
En in de tijd rond de geruite Cars tuinbroeken,deze schoenen.In alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar,ik had witte,gele,groene en lichtblauwe! Alleen bij mij was de zool anders,die strepen liepen in boogjes,misschien had ik neppe?
[ afbeelding ]
Hoef je je niet voor te schamen hoor..quote:
klopt die zie je nu gewoon weer in de winkels liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef saaw het volgende:
[..]
maar die zijn nu volgens mij weer helemaal hip
mijn collega loopt nu nog bij feesten en speciale gelegenheden in zo'n truiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een tijd was waarin iedereen met een hele donkere spijkerbroek liep. Daaronder droegen ze van die gele bergschoenen en een creme gebreide kabeltrui erboven. Het jaar daarvoor was de kleur donkerbruin met lichtblauw. Al vond ik dat niet genant.
Idd te ergquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:03 schreef pisnicht het volgende:
categorie schoenen;
[ afbeelding ]
en niet te vergeten;
[ afbeelding ]
die kon je dus met dat balletje oppompen om een betere pasvorm te creëren
Mijn God LA Gears met lampjes. Te geniaal die had ik ook. Ik ga ze zoeken want die wil ik uiteraard weer hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik had sneakers die oplichtten wanneer ze de grond raakten:
[ afbeelding ]
Daarnaast had ik een kuifje die precies door het gat van m'n petje paste (petje achterstevoren).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |