Waarom praat je niet meer met me?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar gaat de reis heen en misschien wel belangrijker, met wie?
Jij ging gezellig doen met een fles cola.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom praat je niet meer met me?
Naar zuidelijk Duitsland met mijn pappie en mijn mammie.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar gaat de reis heen en misschien wel belangrijker, met wie?
Ik heb geen internet telefoon abonnement.quote:
Sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 22:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij ging gezellig doen met een fles cola.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Naar zuidelijk Duitsland met mijn pappie en mijn mammie.
[..]
Ik heb geen internet telefoon abonnement.
Veel plezier.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Geef een slokje en ik ben tevreden.quote:
Wat wil je van me?!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Geef een slokje en ik ben tevreden.
quote:
Da's jouw fout, voor een tientje per maand kan je onbeperkt internetten met je foon.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dank je.quote:
Maar ik zal dan zo weinig buitens huis internetten dat ik zonder abo alsnog goedkoper uit ben denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's jouw fout, voor een tientje per maand kan je onbeperkt internetten met je foon.
Maar niet vanuit Duitsland
Mens, gun haar een paar daagjes vrijquote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's jouw fout, voor een tientje per maand kan je onbeperkt internetten met je foon.
Maar niet vanuit Duitsland
BAN! TEGEN EEN MOD INGAANquote:Op donderdag 9 april 2009 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mens, gun haar een paar daagjes vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |