ik vind je ook wel een leuke meid hoorquote:
En we hebben een datequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind je ook wel een leuke meid hoor
Je vader was Arabier toch? Nog erger. De grootste racisten op de wereld. Je loopt gewoon rond met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef Fluvo het volgende:
[..]
kijk.. mensen horen echt alleen wat ze willen horen...
ik zei .. LIEVER BLANK... ik zei niet ALLEEN BLANK...
I've dated black, das mijn issue niet...
maar die vent die Steven, hij leek te erg op me broer (qua kledingstijl enzo).. dat was gewoon creepy...
mijn ex.. (die zo zwart als de nacht is) belde mij ook na die aflevering.. HEY..waar slaat dat op.. blabalbalbalablablabaa
dus nee... ik verloochen nix... en besides, alleen me moeder is blackme vader niet, hoewel je het niet aan me ziet...
maar toch bedankt voor je input, hoewel het nergens op slaat
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vader was Arabier toch? Nog erger. De grootste racisten op de wereld. Je loopt gewoon rond met een minderwaardigheidscomplex.
ach, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef Fluvo het volgende:
[..]
kijk.. mensen horen echt alleen wat ze willen horen...
ik zei .. LIEVER BLANK... ik zei niet ALLEEN BLANK...
I've dated black, das mijn issue niet...
maar die vent die Steven, hij leek te erg op me broer (qua kledingstijl enzo).. dat was gewoon creepy...
mijn ex.. (die zo zwart als de nacht is) belde mij ook na die aflevering.. HEY..waar slaat dat op.. blabalbalbalablablabaa
dus nee... ik verloochen nix... en besides, alleen me moeder is blackme vader niet, hoewel je het niet aan me ziet...
maar toch bedankt voor je input, hoewel het nergens op slaat
Waarschijnlijk probeer je haar gewoon op de kast te krijgen ofzo, maar rot gewoon op met die trieste praatjes van je.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vader was Arabier toch? Nog erger. De grootste racisten op de wereld. Je loopt gewoon rond met een minderwaardigheidscomplex.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeer je haar gewoon op de kast te krijgen ofzo, maar rot gewoon op met die trieste praatjes van je.
Met jou. Die 19e eeuwse opmerkingen voegen niets toe aan dit topic.quote:
Florentine is dan ook gedoemd alleen te blijven omdat ze een onwijs kritische neuroot is. Uiteraard krijgt ze wel relaties, maar dit zullen relaties zijn met inhoudsloze doch knappe enigszins foute mannen die haar zieleroerselen niet begrijpen en voor wie ze toch vooral een slank fotomodel is waar ze mee kunnen pronken. En zij valt als een blok voor die mannen, aangezien inhoudsloze doch knappe mannen de enige mannen zijn zonder werkelijk sprekende karaktereigenschappen. En 'iets', een stukje uniekheid, het maakt niet uit wat zal ervoor zorgen dat een man niet door de zeef van Florentines eisenpakket heenkomt. Behalve dan inhoudsloze doch knappe mannen dan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:19 schreef Maanvis het volgende:
De blogs van florentine zijn trouwens geniaal. Ze komt een beetje over als de gooise versie van bridget jones, maar dan zonder mannen in haar leven en immer melancholisch. Die MOET je echt lezen, dan merk je pas echt dat ze in Take me Out gewoon zichzelf is .. of misschien zelfs een karikatuur ervan. Ik vind haar geniaal en zielig tegelijkertijd.
Op zich wel moedig dat je meedoet... elke dame met een maatje meer wordt immers alleen maar gekozen als ze als enige overblijft. Wat wel terecht is natuurlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:05 schreef Fluvo het volgende:
Conchita,
hoewel.. er zijn er hier een paar die me liever Kamerolifant noemen blijkbaar:)
thnx:Pquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op zich wel moedig dat je meedoet... elke dame met een maatje meer wordt immers alleen maar gekozen als ze als enige overblijft. Wat wel terecht is natuurlijk
de mannen worden immers al weggedrukt als ze een vlekje op hun rechteroor hebben
pas op..strax heb jij ook een minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:23 schreef laffer het volgende:
[..]
ach, maak je niet druk.
ikzelf ben blank maar val uitsluitend op donkere vrouwen![]()
en nee, ik heb me er nooit voor geschaamd, het is gewoon zo
ja me vader is Arabier...... en dat kan best... dat jij vindt/denkt dat Arabieren de ergste racisten op de wereld zijn, en dat zal ongetwijfeld wel zo zijn (niet alle Arabieren, maar ok)quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ze altijd zeggen dat je er op tv een stuk dikker uitziet. Moet er niet aan denken hoe dun Florentine in werkelijkheid is als ze op tv al in de categorie 'te mager' valtquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Fluvo het volgende:
thnx:P
nou.. k ben niet de dunste... (big ass, hips , tits enzo) maar op tv lijk k serieus 10 kg zwaarder:S ik wou gewoon bijna huilen toen ik mzelf zag op tv, like for real. lol
je bent een schatquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind je ook wel een leuke meid hoor
ja.. ik weet dat ze dat zeggen, maar DAMN... tis nog waar ook..en heel erg :S.. het lijkt alsof ik serieus gewoon.. op ontploffen sta....quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ze altijd zeggen dat je er op tv een stuk dikker uitziet. Moet er niet aan denken hoe dun Florentine in werkelijkheid is als ze op tv al in de categorie 'te mager' valt
Of Jorinde 'ik ben heel verlegen maar wordt wel bruut genomen overal op internet'...
Nee vertel!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef Fluvo het volgende:
mmmmm... ik zal maar me mond houden over Florentine
Maak even een kloon aan dan, dat heeft die Florentine toch niet door.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Fluvo het volgende:
[..]
nah ik zal netjes blijven en op me tong (of me vingers) bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |