abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:16:29 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68227178
Renzell, vertel hier eens (zonder onderbrekende kinderstemmetjes) hoe het Juul nu vergaat op school? Ik ben benieuwd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator dinsdag 21 april 2009 @ 09:01:16 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68227850
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, allergisch schreef ik wel, maar dat is het misschien helemaal niet. De bulten raken gewoon ontstoken meteen en dan worden ze dus heel groot, pusserig en rood. Getsie, he?
Eva heeft dat ook, bij elke muggenbeet. Ik smeer dus ook gelijk betadine op elke muggenbeet, dat helpt goed.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:23:39 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68228314
Tristan zei gistermiddag: 'Mam, ik heb de madeliefjes voor Moederdag vandaag afgemaakt'. En toen ik vroeg of hij dat niet geheim moest houden, zei hij dat hij dat hij het gewoon wilde vertellen, want 'dan weet je het alvast'. Hij ziet het nut van zo'n geheimpje bewaren niet in, hij vindt dat zogenaamd stiekeme gedoe helemaal niet leuk. Ik snap dat hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 april 2009 @ 20:02:01 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68249175
Hier nog geen woord over moederdag Valt op 10 mei zie ik nu, in NL ook denk ik? Vaderdag is in DLD op Hemelvaartsdag en valt dus soms voor, soms na moederdag. Best lastig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2009 @ 21:46:21 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_68252998
Cas had de lijm van de papier maché op zijn voorhoofd zitten. Toen ik vroeg wat dat was, Oh, voor de lieeeefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld, ik heb maar niet verder gevraagd, aangezien hij in een moeder-fase zit. Loop je door de Supermarkt:

Mam
Ja?
Ik houououou van jou, voor de rest van de heeeleeeee wereld!

Even een tandenvraagje, weten jullie op een gegeven moment ook niet meer waar de kinderen mee moeten poetsen van tandpasta? Ik was de weg kwijt, Cas zn gebit is te groot voor peutertandpasta, maar junior vond hij heet en waar heb ik hem vanavond mee gepoetst.. tandpasta voor volwassenen! (op aanraden van de tandarts hoor) en zo liggen hier tig tube's junior allemaal gekocht.. maar te heet, raar kind.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 april 2009 @ 22:14:15 #56
13151 crew  Rewimo
pi_68254148
Ach ja, dat is hier ook. Prodent Junior is ineens niet goed meer en aangezien die van de Schlecker op is, poetst ie nu met Ikeapasta
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 april 2009 @ 05:50:08 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68259850
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef moussy het volgende:

Mam
Ja?
Lief toch

Heel even terug naar dat over alleen de weg over enzo. Gistermiddag en wij waren gelukkig niet thuis is er een ongeluk gebeurd in de straat waarbij een klein jongetje beide beentjes heeft gebroken. Van z'n fiets gereden en daarna er overheen. Bah. Kan natuurlijk overal en altijd gebeuren. Maar het is pech voor Jolie. Die gaat nog maar een tijd lekker hier voor de deur naar de overkant terwijl ik toekijk.

En Sugar ik vind het ook leuk om te zien hoe ze ineens dingen kunnen als strikken. Soms ook van die dingen waar ze dan zelf niet eens van opkijken maar die voor mij totaal nieuw zijn. Gisteren zag ik hoe Jolie een jonger meisje uit de klas hielp met het dichtdoen van de jas.
pi_68260157
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef moussy het volgende:
Cas had de lijm van de papier maché op zijn voorhoofd zitten. Toen ik vroeg wat dat was, Oh, voor de lieeeefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld, ik heb maar niet verder gevraagd, aangezien hij in een moeder-fase zit. Loop je door de Supermarkt:

Mam
Ja?

Even een tandenvraagje, weten jullie op een gegeven moment ook niet meer waar de kinderen mee moeten poetsen van tandpasta? Ik was de weg kwijt, Cas zn gebit is te groot voor peutertandpasta, maar junior vond hij heet en waar heb ik hem vanavond mee gepoetst.. tandpasta voor volwassenen! (op aanraden van de tandarts hoor) en zo liggen hier tig tube's junior allemaal gekocht.. maar te heet, raar kind.
De enige die bij Timo zijn mond vrijwillig ingaat is elmex sensitive. Op de markt, 3 voor 5,= Alle andere vind hij ook te scherp
  woensdag 22 april 2009 @ 12:11:09 #59
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68266781
Even een handen in haar post. vind het een beetje een vervelend onderwerp om over te typen maar ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Onze kleuter is dus al een tijd zindelijk. Geen ongelukjes, omdat ze wat later was ging het gewoon in 1 keer goed.
Afgelopen maandag heeft ze op school in haar broek geplast. 's middags weer, gisteren tijdens het naar huis fietsen weer en net belde lief dat ze weer in haar broek had geplast.
Ik word er kwaad van eigenlijk, waar komt dat nou vandaan? Eerst heel geduldig uitgelegd en met haar daarover gepraat, maar gisteren ben ik ook boos geworden.
Iemand tips? Ideeen?
Ik vind het echt moeilijk, mijn kleine onzekere meisje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 13:06:03 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_68268320
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef Lishe het volgende:
Even een handen in haar post. vind het een beetje een vervelend onderwerp om over te typen maar ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Onze kleuter is dus al een tijd zindelijk. Geen ongelukjes, omdat ze wat later was ging het gewoon in 1 keer goed.
Afgelopen maandag heeft ze op school in haar broek geplast. 's middags weer, gisteren tijdens het naar huis fietsen weer en net belde lief dat ze weer in haar broek had geplast.
Ik word er kwaad van eigenlijk, waar komt dat nou vandaan? Eerst heel geduldig uitgelegd en met haar daarover gepraat, maar gisteren ben ik ook boos geworden.
Iemand tips? Ideeen?
Ik vind het echt moeilijk, mijn kleine onzekere meisje.
Kan van alles zijn, René heeft ook zo'n terugal gehad, bij haar was het omdat ze 'vergat' te plassen, te druk met andere dingen.. boos worden heeft geen zin, ook al begrijp ik het best wel.

Tandpasta, wij poetsen met elmex peuter 's morgens, dan mag hij zelf poetsen en 's avonds poetsten we Cas met Oral-B Pro-expert en dat doe ik. René poetst met wat er is
pi_68268440
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef moussy het volgende:

[..]

Kan van alles zijn, René heeft ook zo'n terugal gehad, bij haar was het omdat ze 'vergat' te plassen, te druk met andere dingen.. boos worden heeft geen zin, ook al begrijp ik het best wel.

Tandpasta, wij poetsen met elmex peuter 's morgens, dan mag hij zelf poetsen en 's avonds poetsten we Cas met Oral-B Pro-expert en dat doe ik. René poetst met wat er is
Ben net bij de bekkebeul tandarts geweest met de kids... ik heb t hem even gevraagd :
Vanaf dat ze gaan wisselen is volwassentandpasta het beste, de junior bevat dan al te weinig fluor.
Er moet minimaal 1400 ppm inzitten . Het maakt hem dan niet uit wat, zijn voorkeur ging uit naar Elmex of Zendium. Beiden zijn niet heel scherp, zeker de sensitieve niet.
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 13:12:39 #62
7074 moussy
kuttekop
pi_68268507
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef Stout het volgende:

[..]

Ben net bij de bekkebeul tandarts geweest met de kids... ik heb t hem even gevraagd :
Vanaf dat ze gaan wisselen is volwassentandpasta het beste, de junior bevat dan al te weinig fluor.
Er moet minimaal 1400 ppm inzitten . Het maakt hem dan niet uit wat, zijn voorkeur ging uit naar Elmex of Zendium. Beiden zijn niet heel scherp, zeker de sensitieve niet.
Bedankt, maar ik had het gister ook al aan mn eigen tandarts gevraagd. Elmex en Zendium vind ik trouwens wel scherp.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 13:17:35 #63
13151 crew  Rewimo
pi_68268635
Lishe, soms hebben ze het gewoon te druk en vergeten ze naar het toilet te gaan. Misschien kun je met haar en met juf afspreken dat die haar in de pauze en meteen na schooltijd even naar het toilet stuurt.

Christan heeft geen ongelukjes meer maar ik heb hem wel aangewend om voor we de deur uitgaan even naar het toilet te gaan "voor de zekerheid". Meestal komt er dan toch wel wat en dat scheelt onderweg weer stress.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 13:18:26 #64
13151 crew  Rewimo
pi_68268660
Voortaan dus gewone tandpasta begrijp ik. Mooi, da's lekker makkelijk
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 13:23:00 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_68268784
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Voortaan dus gewone tandpasta begrijp ik. Mooi, da's lekker makkelijk
Ja, junior is onzin volgens veel tandartsen, zijn zelfs niet zachter van smaak. Maar waarom is er junior, omdat veel kindjes peutertandpasta niet uitspugen omdat ze het lekker vinden en dit aangeleerd hebben. In junior zit minder fluoride, dan in normale, dus doorslikken is niet zo ernstig.Dus spuugt je kind het wel uit, kan je gewoon zachtjes overstappen op gewone tandpasta. Desnoods half peuter, half gewone tandpasta op een borsteltje.

Omdat Cas panisch is met poetsen was ons aangeraden hem gewoon 1x p dag helemaal zelf te laten poetsen en dus met peutertandpasta, zodat ik er niet alsnog bovenop hoef te zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 13:32:24 #66
13151 crew  Rewimo
pi_68269080
Dat laatste letterlijk, begrijp ik uit je eerdere berichtjes
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 13:34:02 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_68269131
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat laatste letterlijk, begrijp ik uit je eerdere berichtjes
ja
  woensdag 22 april 2009 @ 13:35:08 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68269164
Dank jullie voor de reactie. Mous, fijn dat je me begrijpt! Ik ga morgen met haar juf praten, ze waren al weg. Ik geloof het vergeten wel 1 keer, maar niet 4 keer in 3 dagen als het daarvoor nooit gebeurde. En ik wil niet dat het een ding word. Nouja, komt goed.
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 13:38:24 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_68269244
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:35 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie voor de reactie. Mous, fijn dat je me begrijpt! Ik ga morgen met haar juf praten, ze waren al weg. Ik geloof het vergeten wel 1 keer, maar niet 4 keer in 3 dagen als het daarvoor nooit gebeurde. En ik wil niet dat het een ding word. Nouja, komt goed.
Ik ben ook echt wel eens boos geworden hoor! Vooral toen ze ook nog eens in dr broek gepoept had op school... De volgende dag was ze thuis ivm buikgriep

Ik heb er nog 1 van de tandarts, niet spoelen na het poetsen, zo krijgt de fluoride langer de tijd om in te werken. Bij de kinderen deed ik dit nooit, maar zelf wel al maanden, ivm gevoelige tanden, dat is nu zo goed als over, maar voor de kinderen mag het dus ook.
  woensdag 22 april 2009 @ 13:42:11 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68269362
Oh Lishe, wij hakken hier nu ook met die bijl. Jongste presteert het om steeds "per ongeluk"in zijn broek te plassen. Volgens mij is het gewoon lammigheid, niet naar de wc willen omdat dan iemand anders met je speelgoed/op de trampoline/in de zandbak gaat.

Echt niet leuk, en ook erg lastig.
want ja ik heb er niet zoveel geduld mee. Na allerhande pedagogisch verantwoorde manieren werkt hier vooralsnog het terug draaien van verworvenheden. hij mag niet meer zelf naar de speeltuin als hij in zijn broek plast. Dat is voor jongens die al zo oud zijn dat ze niet meer in hun broek plassen. Dat is hem zoveel waard dat ie het nu wel laat. Maar ik garandeer niets.

Oudste heeft hetzelfde. Dat gaat nu goed, maar soms 'sochtends niet. Ook zoiets. Gewoon te lam om uit bed te komen. (iets medisch is inmiddels uitgesloten)
Wat móet je ermee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_68270087
lishe, wat lijken luuke en anna toch veel op elkaar.... hier precies 't zelfde verhaal, behalve dan dat 't al iets langer aan de gang is. ik vind 't ook heel lastig, ben al boos geworden, maar dat lijkt ook erg weinig uit te halen. maar elke dag minstens een ongelukje hoor, de afgelopen weken... (lukt het poepen-op-de-wc trouwens inmiddels wel bij luuke? hier is 't nog altijd een probleem).

ik denk dat 't (bij anna althans) deels komt door simpelweg 'geen zin' hebben om naar de wc te gaan, maar ook is het denk ik een kwestie van dat ze haarfijn aanvoelen op welk gebied 'verzet' effectief is. eten is natuurlijk zo'n terrein waar je je ouders aardig mee op de kast kunt krijgen (weet anna ook aardig uit te buiten, ze eet vreselijk slecht. we negeren 't zoveel mogelijk maar helemaal lukt toch echt niet). en dat wc-gedoe is ook bij uitstek zo'n onderwerp waarvan ze maar al te goed merken dat 't je bezig houdt. ik benadruk het denk ik zelf ook juist veel te veel bij anna dat ik wil dat ze het op tijd aangeeft etc, en ik blijf ook maar positief belonen als 't goed gaat. misschien moet ik er juist wel een tijdje helemaal niks meer over zeggen, alleen vind ik dat wel erg lastig hoor.

ik merk wel dat 'school' en alles eromheen haar gewoon nog erg veel energie kosten. zeker na een dag school + BSO moet ze echt zo ontzettend ontladen. hopelijk is 't dus vooral een kwestie van tijd, gewenning. als het allemaal wat beter te behappen is voor d'r zal de rest hopelijk ook snel beter gaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 14:14:42 #72
13151 crew  Rewimo
pi_68270345
Bix, wij hebben met Christan ook heel erg lang het eetprobleem gehad Pas sinds afgelopen jaar gaat het eindelijk beter en hoeven we er niet meer altijd op te hameren dat ie zijn bord moet leegeten. Een trucje dat nog weleens werkte was te veel opscheppen en dan mocht hij wat laten liggen Verder at hij altijd wel fruit en beschouwden we dat maar als vervanging voor de gemiste groente. Maar leuk is anders inderdaad

Brood at ie gelukkig wel goed, het ging puur om warm eten bij hem.
pi_68270436
hier gaat 't ook vooral om warm eten, maar bij brood doet ze ook moeilijk over korstjes en hartig beleg. met wat trucs gaat dat wel, maar warm eten, vooral groente, gaat er bijna niet in. fruit eet ze wel goed. en koekjes zijn ook geen probleem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 14:20:36 #74
13151 crew  Rewimo
pi_68270546
Neuh, koek en snoep - en vlees trouwens ook - gaan er zonder problemen in
pi_68270975
vlees eet ze ook nauwelijks. piet is er trouwens ook niet kapot van. gehakt gaat nog, en worstjes (sommige dan), maar verder...? oja, kipnuggets.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 14:41:54 #76
13151 crew  Rewimo
pi_68271222
Ik wacht nog steeds op de dag dat ie zegt: "Dat was lekker mam, heb je nog meer?"
pi_68271400
En gewone kip? Morris is helemaal gelukkig als ik zo'n hele kip in de oven maak met aardappeltjes en groenten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 14:49:25 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_68271483
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat ie zegt: "Dat was lekker mam, heb je nog meer?"
Hier komt hij tegenwoordig wel eens voor heeft ook jaren mogen duren
pi_68271682
ook gewone kip vinden ze helemaal-niet-lekker-mam!

maar Piet eet verder de laatste tijd wel goed, z'n bord gaat zelfs geregeld leeg, en hij geniet er ook echt van.
pi_68271707
  woensdag 22 april 2009 @ 15:18:13 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68272449
Wat moeten we er nou mee? Zulke lieve mooie meiden en ze worstelen soms zo.
Blegh. En dan dacht ik verdorie dat ik het allemaal wel kon, moeder zijn, met mijn werk en opleiding en ideeen.

Nouja, morgen vast weer een goede dag.
Gisteren trouwens wel fijn: ik mocht na het haren wassen allemaal vlechtjes in haar haar maken. Dat doe ik zo graag maar wil ze nooit. Helemaal ontspannen was ze.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lishe op 22-04-2009 15:51:02 ]
pi_68273215
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Hadden wij gisteren... met rodekool maarja ik had al 1,5 kg kool voor 4 personen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 april 2009 @ 16:46:59 #83
13151 crew  Rewimo
pi_68275434
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef Lishe het volgende:
Gisteren trouwens wel fijn: ik mocht na het haren wassen allemaal vlechtjes in haar haar maken. Dat doe ik zo graag maar wil ze nooit. Helemaal ontspannen was ze.
Dat klinkt leuk Dat heb je dan weer niet met jongens, zo lekker tutten Gelukkig houdt Christan wel erg van knuffelen
  Jubileum moderator woensdag 22 april 2009 @ 20:49:40 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68282977
Het niet willen eten is wel heel herkenbaar. Iris eet alleen maar vlees, Eva eet het liefst alleen aardappeltjes en groente. Samen eten ze een hele maaltijd
We negeren het maar, Iris eet veel fruit, Eva ook graag gelukkig en de rest zal ooit wel weer goed komen.

Mous wij krijgen diezelfde niet uitspoelen tip laatst ook van de tandarts, en nog 1. Als het poetsen niet zo makkelijk gaat (en dat is bij ons op sommige dagen het geval) wrijf de tandjes en kiezen dan gewoon met je vinger in met grotemensentandpasta. Dan komt er in ieder geval nog wat fluor op de tandjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 april 2009 @ 21:44:24 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68284775
Isa is een hele tijd spontaan vegetarier geweest Tegenwoordig eet ze steeds vaker weer vlees. Gehakt en aanverwanten heeft ze graag, kip gaat ook steeds beter. Groente heeft ze gelukkig erg graag en fruit ook...

Wat hier vandaag heel goed werkte, we hebben samen gekookt. Wraps met daarin gebakken kip, gefruit uitje, blokjes tomaat, mais en worteljulienne. Normaal gezien zou ze de mais, kip en tomaat niet eten. Maar omdat ze het zelf gekookt had, wilde ze het graag en heeft ze ruim driekwart wrap naar binnengewerkt. De gesmolten kaas erop zal ook wel meegeholpen hebben
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68285061
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef Lishe het volgende:
Wat moeten we er nou mee? Zulke lieve mooie meiden en ze worstelen soms zo.
Blegh. En dan dacht ik verdorie dat ik het allemaal wel kon, moeder zijn, met mijn werk en opleiding en ideeen.
En of jij dat kan!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:29:23 #87
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68303944
Lief Snoop, dankjewel...!

Ik heb vanochtend haar juf gesproken. Die begreep mijn zorgen en stelde me echt wel gerust. Ze zei dat ik het goed aanpakte en ook en dat vond ik echt superfijn "Ze hoeft het niet alleen te doen, ik zal haar erbij helpen."
En voor we naar school gingen heb ik Luuke een stickertje op haar hand geplakt en gezegd dat ze bij het stiockertje aan de wc moet denken. En dat vervolgens 10 keer herhaald. ("Luuk, wat een mooie sticker! Waar is die voor?" "Dat hoef je niet steeds te zeggen maham." )
We proberen het gewoon!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:37:18 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68304189
Wat een slim idee, die sticker op haar hand!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 april 2009 @ 17:25:31 #89
13151 crew  Rewimo
pi_68309714
Hoe is het gegaan, Lishe?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:01:18 #90
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68316687
Anders de urine is laten testen op een blaasontsteking.

Bij Zoë in de klas zit een meisje waarvan ze dachten dat het een machtspelletje was met haar moeder. Na een aantal dagen bleek het dus om een verwaarloosde blaasontsteking te gaan.
  donderdag 23 april 2009 @ 22:41:40 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68320960
Droog!!!!
Ik was zo trots. En toen ik dat tegen haar zei ( met 100 kussen) zei ze: " sorry mama, ik zal het niet meer doen." en toen moest ik haar nog veel harder knuffelen. Morgen nog een ochtend en dan (op) vakantie, dus dan is het hopelijk doorbroken.

Dat is ook een goeie Rottdog, daar kwam mijn moeder ook mee.
pi_68321020
Super Lishe!

En fijne vakantie!
pi_68323204
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Rottdog het volgende:
Anders de urine is laten testen op een blaasontsteking.

Bij Zoë in de klas zit een meisje waarvan ze dachten dat het een machtspelletje was met haar moeder. Na een aantal dagen bleek het dus om een verwaarloosde blaasontsteking te gaan.
da's inderdaad ook nog een optie. goed idee!

lishe, wat een leuk idee en heerlijk dat 't meteen werkte. ik ga 't denk ik van je jatten!
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:10:44 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68365775
Hier wordt gespeeld. Ik moet dan altijd zo lachen.

'Toen vloog de school in de fik'
'Jij zag dat'
'Toen was ik er met de brandweer'
'Maar jouw brandweerauto was kapot'
'Maar toen was ik er met een nieuwe brandweerauto'
'Maar die brandweerauto ging ook in de fik'
'Toen kwam ik met een vliegtuig'

enz. enz.

Ik kan daar echt van genieten.

Wij gaan zo diplomazwemmen. Job mag op voor zijn A-diploma. Het proefzwemmen woensdag was nog wel spannend. Hij zwemt supergoed, maar luistert niet naar de opdrachten. Dus vooraf hadden ze ons gezegd dat ze hem echt zouden laten zakken als hij niet goed luisterde. Maar gelukkig, het ging goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 april 2009 @ 14:19:17 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68365961
wat spannend Livelink, Zet m op Job!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:25:19 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_68366093
heerlijk is dat he livelink

dat van dat afzwemmen snap ik ergens niet, het kind zwemt goed, daar gaat het toch om zou je zeggen...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:35:45 #97
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68366299
Spannend! Succes Job!
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Belana eens.. Tenzij hij in het water gewoon ook echt niet doet wat hij moet doen.

Wilyan lest nu voor B op dinsdagmiddag en we moeten dan meteen vanuit school naar het zwembad scheuren. We weten nu al dat C niet weer zo na een lange schooldag gaat plaats vinden. Hij krijgt nu zelfs al wat extra visolie maar het helpt niet, vaak is ie er niet bij. Nu is ie (gelukkig!) niet de enige en is hij alleen steeds afgeleid maar wel aardig rustig. (er zitten in zijn groep één hypersensitief ADD'ertje en nog twee ADHD'ers (en Wilyan), feest voor de badjuf)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 april 2009 @ 14:47:08 #98
13151 crew  Rewimo
pi_68366497
Zet hem op, Job!
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:54:15 #99
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68370558
Het probleem is dat hij in het water ook ineens zijn eigen gang gaat. Dus als hij 4 banen moet zwemmen, dan gaat hij halverwege ineens lopen kloten, terwijl hij het wel gewoon kan.

Hij heeft zijn diploma, het ging wel weer eventjes mis met zijn 4 banen. Hij was om zich heen aan het kijken en van alles aan het doen zonder echt door te zwemmen. Hij was nog in het tweede baantje, terwijl alle andere kinderen al in de laatste baan zaten of klaar waren. Toen bulderde de badmeester wel even streng dat hij door moest zwemmen. Dat hielp wel, hoewel het publiek er wel een beetje van schrok. Maar ja, alle kinderen waren al lang en breed het zwembad uit toen Job zijn laatste twee baantjes nog aan het zwemmen was. Gelukkig gingen die laatste banen wel in een vlot tempo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:56:22 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68370608
Oei! Nou gefeliciteerd!! Fijn dat ie het toch heeft.
Haal je toch even opgelucht adem denk ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')