Eva heeft dat ook, bij elke muggenbeet. Ik smeer dus ook gelijk betadine op elke muggenbeet, dat helpt goed.quote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, allergisch schreef ik wel, maar dat is het misschien helemaal niet. De bulten raken gewoon ontstoken meteen en dan worden ze dus heel groot, pusserig en rood. Getsie, he?
Lief tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef moussy het volgende:
Mam
Ja?
Ik houououou van jou, voor de rest van de heeeleeeee wereld!
De enige die bij Timo zijn mond vrijwillig ingaat is elmex sensitive. Op de markt, 3 voor 5,= Alle andere vind hij ook te scherpquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:46 schreef moussy het volgende:
Cas had de lijm van de papier maché op zijn voorhoofd zitten. Toen ik vroeg wat dat was, Oh, voor de lieeeefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld, ik heb maar niet verder gevraagd, aangezien hij in een moeder-fase zit. Loop je door de Supermarkt:
Mam
Ja?
Ik houououou van jou, voor de rest van de heeeleeeee wereld!
Even een tandenvraagje, weten jullie op een gegeven moment ook niet meer waar de kinderen mee moeten poetsen van tandpasta? Ik was de weg kwijt, Cas zn gebit is te groot voor peutertandpasta, maar junior vond hij heet en waar heb ik hem vanavond mee gepoetst.. tandpasta voor volwassenen! (op aanraden van de tandarts hoor) en zo liggen hier tig tube's junior allemaal gekocht.. maar te heet, raar kind.
Kan van alles zijn, René heeft ook zo'n terugal gehad, bij haar was het omdat ze 'vergat' te plassen, te druk met andere dingen.. boos worden heeft geen zin, ook al begrijp ik het best wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef Lishe het volgende:
Even een handen in haar post. vind het een beetje een vervelend onderwerp om over te typen maar ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Onze kleuter is dus al een tijd zindelijk. Geen ongelukjes, omdat ze wat later was ging het gewoon in 1 keer goed.
Afgelopen maandag heeft ze op school in haar broek geplast. 's middags weer, gisteren tijdens het naar huis fietsen weer en net belde lief dat ze weer in haar broek had geplast.
Ik word er kwaad van eigenlijk, waar komt dat nou vandaan? Eerst heel geduldig uitgelegd en met haar daarover gepraat, maar gisteren ben ik ook boos geworden.
Iemand tips? Ideeen?
Ik vind het echt moeilijk, mijn kleine onzekere meisje.
Ben net bij de bekkebeul tandarts geweest met de kids... ik heb t hem even gevraagd :quote:Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, René heeft ook zo'n terugal gehad, bij haar was het omdat ze 'vergat' te plassen, te druk met andere dingen.. boos worden heeft geen zin, ook al begrijp ik het best wel.
Tandpasta, wij poetsen met elmex peuter 's morgens, dan mag hij zelf poetsen en 's avonds poetsten we Cas met Oral-B Pro-expert en dat doe ik. René poetst met wat er is
Bedankt, maar ik had het gister ook al aan mn eigen tandarts gevraagd. Elmex en Zendium vind ik trouwens wel scherp.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef Stout het volgende:
[..]
Ben net bij de bekkebeul tandarts geweest met de kids... ik heb t hem even gevraagd :
Vanaf dat ze gaan wisselen is volwassentandpasta het beste, de junior bevat dan al te weinig fluor.
Er moet minimaal 1400 ppm inzitten . Het maakt hem dan niet uit wat, zijn voorkeur ging uit naar Elmex of Zendium. Beiden zijn niet heel scherp, zeker de sensitieve niet.
Ja, junior is onzin volgens veel tandartsen, zijn zelfs niet zachter van smaak. Maar waarom is er junior, omdat veel kindjes peutertandpasta niet uitspugen omdat ze het lekker vinden en dit aangeleerd hebben. In junior zit minder fluoride, dan in normale, dus doorslikken is niet zo ernstig.Dus spuugt je kind het wel uit, kan je gewoon zachtjes overstappen op gewone tandpasta. Desnoods half peuter, half gewone tandpasta op een borsteltje.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Voortaan dus gewone tandpasta begrijp ik. Mooi, da's lekker makkelijk
jaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Dat laatste letterlijk, begrijp ik uit je eerdere berichtjes
Ik ben ook echt wel eens boos geworden hoor! Vooral toen ze ook nog eens in dr broek gepoept had op school... De volgende dag was ze thuis ivm buikgriepquote:Op woensdag 22 april 2009 13:35 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie voor de reactie. Mous, fijn dat je me begrijpt! Ik ga morgen met haar juf praten, ze waren al weg. Ik geloof het vergeten wel 1 keer, maar niet 4 keer in 3 dagen als het daarvoor nooit gebeurde. En ik wil niet dat het een ding word. Nouja, komt goed.
Hier komt hij tegenwoordig wel eens voorquote:Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat ie zegt: "Dat was lekker mam, heb je nog meer?"
Hadden wij gisteren... met rodekoolquote:Op woensdag 22 april 2009 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat ie zegt: "Dat was lekker mam, heb je nog meer?"
Dat klinkt leukquote:Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef Lishe het volgende:
Gisteren trouwens wel fijn: ik mocht na het haren wassen allemaal vlechtjes in haar haar maken. Dat doe ik zo graag maar wil ze nooit. Helemaal ontspannen was ze.
En of jij dat kan!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef Lishe het volgende:
Wat moeten we er nou mee? Zulke lieve mooie meiden en ze worstelen soms zo.
Blegh. En dan dacht ik verdorie dat ik het allemaal wel kon, moeder zijn, met mijn werk en opleiding en ideeen.
da's inderdaad ook nog een optie.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Rottdog het volgende:
Anders de urine is laten testen op een blaasontsteking.
Bij Zoë in de klas zit een meisje waarvan ze dachten dat het een machtspelletje was met haar moeder. Na een aantal dagen bleek het dus om een verwaarloosde blaasontsteking te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |