quote:Op donderdag 9 april 2009 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Tan!![]()
Debuurvrouw, ik zou het ook zeker niet aan juf vertellen wie het kind was. En ik zou, als ze er weer naar vraagt, zeggen dat je wel weet wie het is, maar dat je zoon dat in vertrouwen aan jou heeft verteld en dat je het daarom niet aan juf wilt doorgeven. Omdat het niet belangrijk is wiens naam op het briefje staat, maar dat het belangrijk is dat je zoon weet dat hij dat niet had mogen doen. En als juf geen genoegen neemt met dat antwoord heeft ze pech.Ik kan het me trouwens ook nog wel voorstellen, die actie van hem!
Met lootjes trekken heb ik ook wel eens gehad 'nu wil ik zeggen dat ik mezelf heb want ik vind die zoooo stom om een cadeau voor te gaan verzinnen' maar je doet dat niet omdat het niet 'hoort' en omdat je weet dat het uitkomt
![]()
Dat heb ik nu soms nog hoorquote:Met lootjes trekken heb ik ook wel eens gehad 'nu wil ik zeggen dat ik mezelf heb want ik vind die zoooo stom om een cadeau voor te gaan verzinnen' maar je doet dat niet omdat het niet 'hoort' en omdat je weet dat het uitkomt
Vriendinnetjes in de klas die oorbellen gekregen haddenquote:foto Op zondag 12 april 2009 22:57 schreef poemojn het volgende:
Wat een geweldige foto van Saskia met haar nieuwe oorbellen!![]()
![]()
![]()
Hoe kwam ze eigenlijk op 't idee? Ik heb Myrthe er nooit over gehoord, volgens mij is het bij haar in de klas ook geen onderwerp ofzo. Bij jullie kleuters wel?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is een oud spreekwoord.quote:foto Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Swets, een kopje gekookt afgekoeld water met een theelepeltje zout werkt net zo goed om het schoon te maken/krijgen/houden en het prikt niet
tip van de dag: zoek een juwelier die twee tegelijk schietquote:foto Op maandag 13 april 2009 06:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het haar ook leuk staan hoor
Jolie wil ook erg graag en vraagt er al een lange tijd. Op haar vierde verjaardag waren we bij de juwelier en toen heb ik beloofd dat ze gaatjes mag als ze er op haar vijfde verjaardag nog zo over denkt.
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop