=> Fun4Twoquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:54 schreef sig000 het volgende:
Mijne zijn zo lang dat ze gewoon saai worden.
Heb je daar ook nog een reden voor?quote:
Dat hangt er vanaf... Maar ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef sig000 het volgende:
Nou ik ga op zoek naar andere mokkel, is dat ook Fun4Two=
Een goede reden heb ik niet, vrouwen zijn net autos, worden ze te oud dan is ´t tijd voor nieuwe.quote:
Ik had het over mijn "zware" leven, niet over jouw zware leven...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef sig000 het volgende:
Een goede reden heb ik niet, vrouwen zijn net autos, worden ze te oud dan is ´t tijd voor nieuwe.
Welk stuk beschouwt men dan Zuilen-Oost? Het stuk bij de Marnix-brug?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Picchia het volgende:
Zuilen-Oost staat ook op de agenda voor het prachtwijkenplan. In Utrecht zijn het echt Oost-Europese toestanden. De bevolking wordt weggepest en vertrekt uit bepaalde gebieden. Terwijl die Islamieten gezellig met zijn allen gaan ophopen. Barst daar nu van de werklozen. Bijna de helft is nu al allochtoon (hoofdzakelijk Marokkanen). Dus als je niet financieel gebonden bent wil je daar echt niet wonen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu woon ik heerlijk buiten de stad, geen Tokkies, geen Marokkanen, geen transseksuelen, geen moeders die 'kankerjong' tegen hun kind zeggen, en veul minder criminalteit.
Je moet het niet zo zwaar opvatten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het over mijn "zware" leven, niet over jouw zware leven...
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je woont in een buitengebied en bent kind aan huis daar?
Klopt. Maar wat heeft dat te maken met 'daar kind aan huis zijn'?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je woont in een dorp..
Daar zijn weinig allochtonen.
Je hebt minder last.
In een dorp kent men elkaar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat heeft dat te maken met 'daar kind aan huis zijn'?
Aha, op die manier.quote:
Dit, dus ja ongeveer wel. Volgens mij ga je bij de Marnix-brug Zuilen uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Welk stuk beschouwt men dan Zuilen-Oost? Het stuk bij de Marnix-brug?
Zelf woon ik in het westen van Utrecht en val momenteel ook buiten de doelgroep om tegen overlast aan te lopen. Dus voor mij valt het momenteel ook reuze mee. Op soms krassen op de auto, ruzies met uitgaan en irritatie in de bus na.quote:Heb tot 5 jaar terug in Zuilen gewoond, in een keurig jaren 30 stukje weliswaar. Nu woon ik heerlijk buiten de stad, geen Tokkies, geen Marokkanen, geen transseksuelen, geen moeders die 'kankerjong' tegen hun kind zeggen, en veul minder criminalteit.
Het verschil tussen dorp en stad wordt steeds groter. Worden je kinderen ouder gaan ze ook naar de grote stad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, op die manier.
Ja, ik woon er, mijn kinderen gaan er naar school, ik sport er, doe er boodschappen, ik ga met mensen om die er wonen, etc. In die hoedanigheid leert men mensen kennen. Maar niet iedereen, daar is het te groot voor.
Ik heb iig een antwoord op mijn vraag aan jou gemist...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:42 schreef Lemmeb het volgende:
LOL er zijn wat posts verdwenen. Wat heb ik gemist?
Ja, maar dat stond er wel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb iig een antwoord op mijn vraag aan jou gemist...
We mogen vast niet ongezellig tegen elkaar doen.quote:
Erg vreemd dat de initiële post wel is blijven staan. Die vind zelfs ik wat te gortig en was eigenlijk alleen maar bedoeld om iemand als jij uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
We mogen vast niet ongezellig tegen elkaar doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |