Ik heb het niet over Tokkies als soortnaam, maar over dat concrete gezin. Je kunt niets met die mensen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tokkies ook alweer zo'n begrip wat nergens op staat.
Je wil niet weten met hoeveel mensen je niets kunt en die zijn overal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Tokkies als soortnaam, maar over dat concrete gezin. Je kunt niets met die mensen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet er niet zo over theoretiseren. Daar kom je alleen zelf maar door in de knoop.
Ik heb daar toch echt een andere visie op.quote:Pesten is gewoon leuk, behalve voor het slachtoffer. Ik weet zeker dat de lol voor kut-Marokkaantjes ook de grootste rol speelt.
Vind je het ook een naaistreek als iemand je -nadat jullie al seks hebben gehad- vertelt dat hij ooit flaporen had, of een hazelip, of een andere afwijking die middels een operatie is opgelost? Maar ik hoor het al, dat is natuurlijk iets héél anders.quote:Dan hoop ik dat ze het me niet achteraf zou vertellen. Dat zou ik pas echt een naaistreek vinden.
Want ze heeft je wát precies misdaan?quote:Wat een onzin. Ze mag blij zijn dat ik haar niet van driehoog m'n raam uitschop
Ze verzoorzaken alleen niet allemaal overlast.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten met hoeveel mensen je niets kunt en die zijn overal.
Nee hoor meeste zijn rustig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze verzoorzaken alleen niet allemaal overlast.
Precies, dat is iets héél anders. Dat ziet zelfs een kind.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Vind je het ook een naaistreek als iemand je -nadat jullie al seks hebben gehad- vertelt dat hij ooit flaporen had, of een hazelip, of een andere afwijking die middels een operatie is opgelost? Maar ik hoor het al, dat is natuurlijk iets héél anders.
Niks.quote:Want ze heeft je wát precies misdaan?
Tja, ik begrijp dat gewoon niet zo goed, zie het probleem niet. Maar het zal wel een mannending zijn. Gelukkig zijn niet alle mannen zo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, dat is iets héél anders. Dat ziet zelfs een kind.
Maar een hazenlip zou ik ook heel vervelend vinden.
[..]
Niks.
Maar wat heb ik haar misdaan dat ik er per se overheen zou moeten? Als ik een mokkel mee naar huis neem die eigenlijk een verbouwde vent blijkt te zijn, dan heb ik er geen zin meer in hoor.
Zijn er ook mannen die niet 'zo' zijn dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp dat gewoon niet zo goed, zie het probleem niet. Maar het zal wel een mannending zijn. Gelukkig zijn niet alle mannen zo.
Schop je die dan buiten of mag het blijven slapen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef Lemmeb het volgende:
Als ik een mokkel mee naar huis neem die eigenlijk een verbouwde vent blijkt te zijn, dan heb ik er geen zin meer in hoor.
En daar hoef je niks mee.quote:
Tja, als dat jouw beeld is van transgenders, dan snap ik je houding.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zijn er ook mannen die niet 'zo' zijn dan?
Ohja, ik heb er weleens zoeen gezien op teevee. Bij Jambers.
Zoals ik hierboven al schreef, zou ik haar een wijntje en een slaapplaats aanbieden. In de woonkamer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schop je die dan buiten of mag het blijven slapen?
Nee, van "mannen die niet 'zo' zijn".quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, als dat jouw beeld is van transgenders, dan snap ik je houding.
Met wat aandacht zijn de meeste mensen wel voor rede vatbaar, sommige niet die knal je dan ook keihard de cel in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En daar hoef je niks mee.Maar wat moet je aan met mensen die ernstige overlast geven die echter niet van zodanige aard is dat je ze er zomaar voor kunt opsluiten?
Daar heb je dan ook een verkeerd beeld van denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, van "mannen die niet 'zo' zijn".
Heb je al eens een lastige vrouw meegemaakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef, zou ik haar een wijntje en een slaapplaats aanbieden. In de woonkamer.
Dat laatste gaat wat lastig als ze niets doen wat echt strafbaar is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:10 schreef sig000 het volgende:
Met wat aandacht zijn de meeste mensen wel voor rede vatbaar, sommige niet die knal je dan ook keihard de cel in.
Dat is snel geregeld, beetje verzet is al genoeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste gaat wat lastig als ze niets doen wat echt strafbaar is.
Een lastige vrouw? Ja, maar niet in m'n eigen huis. Dus toen ging ik gewoon weg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je al eens een lastige vrouw meegemaakt?
Je bent nog vrijgezel begrijp ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een lastige vrouw? Ja, maar niet in m'n eigen huis. Dus toen ging ik gewoon weg.
Ik kies ze altijd uit op hun slaafse volgzaamheid. Jij niet dan?quote:
Volgens mij heeft dat je tot nu toe niet heel ver gebracht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kies ze altijd uit op hun slaafse volgzaamheid. Jij niet dan?
Glijmiddel nodig hebben en krukdroog blijven is niet hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef Isegrim het volgende:
10% van de biologische vrouwen kan ook niet zonder.
Er zijn ook biologische vrouwen bij wie dat laatste zo ongeveer het geval is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Glijmiddel nodig hebben en krukdroog blijven is niet hetzelfde natuurlijk.
Ik heb er 1 en die luistert ook nog soms.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kies ze altijd uit op hun slaafse volgzaamheid. Jij niet dan?
Maar niet 10%. Boven een bepaalde leeftijd wellicht, maar ook dat "genoegen" heb ik nog niet gehad (en daar wacht ik gewoon nog eens 50 jaar mee als je het niet erg vindt).quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn ook biologische vrouwen bij wie dat laatste zo ongeveer het geval is.
Een enkele goede dag...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef sig000 het volgende:
Ik heb er 1 en die luistert ook nog soms.
Nou, het is niet ernstig ofzo hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar niet 10%. Boven een bepaalde leeftijd wellicht, maar ook dat "genoegen" heb ik nog niet gehad (en daar wacht ik gewoon nog eens 50 jaar mee als je het niet erg vindt).
Gaan ze helpen met de verhuizing?quote:Burgemeester Wolfsen zei na het laatste incident in Zuilen dat er alles aan gedaan zou worden om dit niet meer te laten gebeuren.
Ik had het over bejaarde vrouwen en met alle respect, daar wordt ik nog niet geil van... Dat zal best nog wel eens veranderen, net zoals ik nu geen 15 jarige meer in mijn bed aan wil treffen.quote:
Op de juiste manier bespelen, anders worden ze vals.quote:
Ik bedoelde dat je daar dus niet bejaard voor hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had het over bejaarde vrouwen en met alle respect, daar wordt ik nog niet geil van... Dat zal best nog wel eens veranderen, net zoals ik nu geen 15 jarige meer in mijn bed aan wil treffen.
Klopt ook nog best wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op de juiste manier bespelen, anders worden ze vals.
Nee, dat weet ik. En natuurlijk is er niets ergs aan glijmiddel, maar dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik had het er alleen over dat kurkdroog en 1 op de 10 bij jonge vrouwen mij niet als juist voorkomt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik bedoelde dat je daar dus niet bejaard voor hoeft te zijn.
Ik heb meer en langere relaties dan jij achter de rug, dus dat valt nogal mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat je tot nu toe niet heel ver gebracht.
Maar je eeuwige kapstertje heb je nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb meer en langere relaties dan jij achter de rug, dus dat valt nogal mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar je eeuwige kapstertje heb je nog niet gevonden.
Ik heb zo mijn bronnen.quote:
zucht...weer een huilie die zich persoonlijk aangesproken voelt....quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kutbelg. Houd je bezig met je eigen problemen.
Volgens mij houdt Mevrouwhopjes zich 24 uur per dag bezig met het zoeken van krantenartikelen waar ''allochtonen'' het in moeten ongelden.
Jij hebt een zwaar leven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. En natuurlijk is er niets ergs aan glijmiddel, maar dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik had het er alleen over dat kurkdroog en 1 op de 10 bij jonge vrouwen mij niet als juist voorkomt.
Want?quote:
Mijne zijn zo lang dat ze gewoon saai worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb meer en langere relaties dan jij achter de rug, dus dat valt nogal mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |