abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67883600
Najib Amhali een moslim zijn?:'( hij drinkt gewoon alcohol hoor. Hij is 1 van de zogenaamde "pret-moslims". Allemaal dingen doen die verboden zijn in de Islam. Najib is echt geen echte moslim hoor.
pi_67883676
Mooie draai richting de slachtofferrol weer.

Even lekker 'spontaan' Venlo bezoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 10-04-2009 01:01:58 ]
pi_67883705
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef Specularium het volgende:
Mooie draai richting de slactofferrol weer.

Neo-nazi's gaan toch ook niet naar Israel om daar de cabaretiers uit te hangen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:58:22 #54
237059 Twerk
The Spurs
pi_67883719
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef Specularium het volgende:
Mooie draai richting de slactofferrol weer.

Dat woord 'spontaan' irriteerde mij idd misschien nog wel het meest in dat krantenartikel.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:13:14 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67883939
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een kortzichtigheid. Wij (ik iig) vinden hem niet grappig omdat het voorspelbare en uitgemolken teringgrappen zijn. Dat hij toevallig Moslim is zal mij een worst wezen. Als het een blanke, gereformeerde boer uit Veendam was geweest had ik het net zo kut gevonden. Misschien zo mogelijk nog wel kutter.
QFT
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67884035
Straks word je nog als islamofoob bestempeld wanneer je niet alle cd's van Ali B in je collectie hebt.
pi_67884086
Zo'n Najib is natuurlijk erg grappig als hij het typetje "Marokkaan" uit kan hangen, maar hij zal nooit de grenzen opzoeken. Waarschijnlijk is het de enige die af en toe lacht. Jórgen Raymann is ook al zo'n begrafenisboeket.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')