Waarom is dat goed?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Twerk het volgende:
Goed dat er een stokje voor is gestoken dat moslimcabaretiers uit Amerika hier de dorpsidioot gaan uithangen.
We hebben al genoeg niet-grappige cabaretiers hier. Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
EEN ZWARTE DAG VOOR DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING !!11!1 WEER EEN STEM VOOR WILDERS 11 HAHA GA TOCH THEE DRINKEN
Hoe kom je erbij dat het een mediastunt is, het zijn gewoon comedians. En waarom zouden we ze moeten missen als kiespijn? Is het erg om grappen te horen vanuit een andere invalshoek dan die mongool van een hans teeuwen?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.
Moslims die 'spontaan' Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Geert Wilders is. Zie je nou echt niet in hoe geforceerd dit alles is?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een mediastunt is, het zijn gewoon comedians. En waarom zouden we ze moeten missen als kiespijn? Is het erg om grappen te horen vanuit een andere invalshoek dan die mongool van een hans teeuwen?
Love it, hate it.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
We hebben al genoeg niet-grappige cabaretiers hier. Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.
Belachelijk geforceerd initiatief. Mental.
Dusquote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Twerk het volgende:
Moslims die 'spontaan' Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Geert Wilders is. Zie je nou echt niet in hoe geforceerd dit alles is?
Dat was toch gewoon de grap, dat ze niet kwamen...:)quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Love it, hate it.
Maar waarom zouden ze niet mogen optreden, het is een vrij land, beetje vreemd dat het niet doorgaat eigenlijk
Oooh.. die kwamen nietquote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon de grap, dat ze niet kwamen...:)
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon de grap, dat ze niet kwamen...:)
Misschien is Moslim humor gewoon andere humor dan wij kennen...quote:
Natuurlijk mogen ze optreden. Ik heb alleen een hekel aan die geforceerde initiatieven met de naieve gedachte in het achterhoofd wat goodwill te kweken.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Love it, hate it.
Maar waarom zouden ze niet mogen optreden, het is een vrij land, beetje vreemd dat het niet doorgaat eigenlijk
Waarom is het geforceerd als ze Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Wilders is? Waarom maakt het uit dat ze moslims zijn? Alsof er geen moslims in Venlo wonen.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Moslims die 'spontaan' Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Geert Wilders is. Zie je nou echt niet in hoe geforceerd dit alles is?
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom is het geforceerd als ze Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Wilders is? Waarom maakt het uit dat ze moslims zijn? Alsof er geen moslims in Venlo wonen.
Er staat toch nergens dat ze niet naar Venlo mogen komen?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Love it, hate it.
Maar waarom zouden ze niet mogen optreden, ...
Die vind ik ook leuker dan die andere, maar dat is natuurlijk persoonlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef Hyperdude het volgende:
Overigens ben ik voor Moslimhumor. Ken helaas maar één goeie:
Ja... ik zie het probleem eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Meh7 het volgende:
Moslim comedians die willen optreden in Nederland zijn aan het forceren. Wat een achterlijke gedachtegang.
Waarom? Uit de bron blijkt toch dat het weer om een "positief geluid" moet gaan? Verder impliceert de bron ook dat er normaal alleen maar negatieve geluiden uit de door hun bedoelde hoek komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Meh7 het volgende:
Moslim comedians die willen optreden in Nederland zijn aan het forceren. Wat een achterlijke gedachtegang.
Ik daag jouw positief uit door jou te vragen ofdat hier je een youtube filmpje met moslimcabaret kan neerzetten ?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Meh7 het volgende:
Toch niet Najib Amhali he? Wel met iets nieuws komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik daag jouw positief uit door jou te vragen ofdat hier je een youtube filmpje met moslimcabaret kan neerzetten ?
Najib Amhali.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik daag jouw positief uit door jou te vragen ofdat hier je een youtube filmpje met moslimcabaret kan neerzetten ?
Dat mag Meh7 zelf bepalen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Toch niet Najib Amhali he?, wel met iets nieuws komen.
Ik heb het je al 3x uitgelegd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sterk! Wel hameren op het feit dat ze moslim zijn, maar het niet kunnen/willen verklaren.
Idd. En bereid is om alle dreigmails etc. te accepteren omdat hij er belachelijk veel geld mee verdient (in verhouding).quote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die is ook alleen maar bekend geworden omdat men zonodig een 'grappige' moslim op tv moet.
Moeilijk he een zoekmachine gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd? Je snapt de essentie van mjn vraag niet eens ..quote:Op donderdag 9 april 2009 23:32 schreef Andries1 het volgende:
[..]
Moeilijk he een zoekmachine gebruiken
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=muslim+comedian&aq=f
Ik heb niet het idee dat Nederland iets mist nu hij niet komt. Wat een dieptepunt op cabaret gebied.quote:
Ik vind hem wel geinig.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die is ook alleen maar bekend geworden omdat men zonodig een 'grappige' moslim op tv moet.
Palestijn, Indier en Afro-Amerikaan. Moet wel lukken toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig.
Maar hij moet wel iets minder 'die marokkaanse cabaretier' uithangen en wat 'die cabaretier' zijn.
Altijd die verhalen over moslims en/of allochtonen worden saai.
Ik had het specifiek over Najib.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:06 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Palestijn, Indier en Afro-Amerikaan. Moet wel lukken toch.
Met z'n kankerhumorquote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kortzichtigheid. Wij (ik iig) vinden hem niet grappig omdat het voorspelbare en uitgemolken teringgrappen zijn. Dat hij toevallig Moslim is zal mij een worst wezen. Als het een blanke, gereformeerde boer uit Veendam was geweest had ik het net zo kut gevonden. Misschien zo mogelijk nog wel kutter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef Meh7 het volgende:
Ah, de islamofoben vinden Najib niet grappig, what's new?
Neo-nazi's gaan toch ook niet naar Israel om daar de cabaretiers uit te hangenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef Specularium het volgende:
Mooie draai richting de slactofferrol weer.
Even lekker 'spontaan' Venlo bezoeken.
Dat woord 'spontaan' irriteerde mij idd misschien nog wel het meest in dat krantenartikel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef Specularium het volgende:
Mooie draai richting de slactofferrol weer.
Even lekker 'spontaan' Venlo bezoeken.
QFTquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kortzichtigheid. Wij (ik iig) vinden hem niet grappig omdat het voorspelbare en uitgemolken teringgrappen zijn. Dat hij toevallig Moslim is zal mij een worst wezen. Als het een blanke, gereformeerde boer uit Veendam was geweest had ik het net zo kut gevonden. Misschien zo mogelijk nog wel kutter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |