Ja joepie. Krijgen we Nicolas Cage als Pickachu o.i.d.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Volgend jaar een live action film van pokemon plx
Ooh, dan ben je niet de enigste.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef Bomil het volgende:
wij hebben op school zo'n poster van die film hangenzo erg omg
Die komen er geheel niet in voorquote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Zonder Vegeta en Freeza is het sowieso een boutfilm. Heb trouwens al een stukje gekeken, maar er gelijk weer vanaf gelazert
Ik stikte bijna in mijn zoute stokjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja joepie. Krijgen we Nicolas Cage als Pickachu o.i.d.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die komen er geheel niet in voor![]()
Vegeta![]()
![]()
![]()
Dit is iets waar iedere Game/Manga/Anime naar Live action conversie aan lijd. Ik beeld mezelf altijd in dat er dan zo'n groep van producers en schrijvers zit, die dan het "verhaal" van de betreffende serie toegereikt krijgt van de makers, incl. karakters met hun namen en persoonlijkheden. Om vervolgens dat complete pak papier door de shredder te halen, en alleen de naam van de "serie" en de namen van de karakters te behouden en dan hun eigen verhaal erbij te plakken...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef DeRuphelman het volgende:
klacht: japanners die niet inzien wanneer ze eens moeten stoppen om steeds maar dezelfde shit opnieuw te verkopen aan het publiek om daar kennelijk meer geld te verdienen terwijl het resultaat kennelijk slechter word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |