Ja joepie. Krijgen we Nicolas Cage als Pickachu o.i.d.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:11 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Volgend jaar een live action film van pokemon plx
Ooh, dan ben je niet de enigste.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef Bomil het volgende:
wij hebben op school zo'n poster van die film hangenzo erg omg
Die komen er geheel niet in voorquote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Zonder Vegeta en Freeza is het sowieso een boutfilm. Heb trouwens al een stukje gekeken, maar er gelijk weer vanaf gelazert
Ik stikte bijna in mijn zoute stokjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja joepie. Krijgen we Nicolas Cage als Pickachu o.i.d.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die komen er geheel niet in voor![]()
Vegeta![]()
![]()
![]()
Dit is iets waar iedere Game/Manga/Anime naar Live action conversie aan lijd. Ik beeld mezelf altijd in dat er dan zo'n groep van producers en schrijvers zit, die dan het "verhaal" van de betreffende serie toegereikt krijgt van de makers, incl. karakters met hun namen en persoonlijkheden. Om vervolgens dat complete pak papier door de shredder te halen, en alleen de naam van de "serie" en de namen van de karakters te behouden en dan hun eigen verhaal erbij te plakken...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef DeRuphelman het volgende:
klacht: japanners die niet inzien wanneer ze eens moeten stoppen om steeds maar dezelfde shit opnieuw te verkopen aan het publiek om daar kennelijk meer geld te verdienen terwijl het resultaat kennelijk slechter word.
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:00 schreef Rekkie het volgende:
Dus ik moet niet gaan kijken vanwege de mening van TS
Ik vond DBGT wel kut om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef NoBody122 het volgende:![]()
DB(Z/GT)
![]()
Mits de door Funimation gedubde versie, die straalt nml echte sfeer, emoties en spanning uit
De japanse versie is net een circus met al die drukke vrolijke muziek en die hoge stemmetjes die allemaal hetzelfde klinken
Oh en er is ook nog een andere engelse dub, van Ocean dacht ik. Die zuigt
Jij werkt in de bioscoop?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Canisfire het volgende:
Na drie minuten had ik hem weer afgezet.
Wat een faal deze film.
The Spirit Bombquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef LangeJan het volgende:
Enige voordeel is dat er een heel verhaal verteld wordt in een uurtje of 2. In plaats van het opladen van 1 energiebal over 100 afleveringen heen te verspreiden
Dubs.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef NoBody122 het volgende:![]()
DB(Z/GT)
![]()
Mits de door Funimation gedubde versie, die straalt nml echte sfeer, emoties en spanning uit
De japanse versie is net een circus met al die drukke vrolijke muziek en die hoge stemmetjes die allemaal hetzelfde klinken
Oh en er is ook nog een andere engelse dub, van Ocean dacht ik. Die zuigt
Funimation.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dubs._! Alles origineel met subs ftw.
Terechte klacht!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef DeRuphelman het volgende:denk je dat het niet erger kan na zoveel remakes van dezelfde games en zoveel van diezelfde series en anime movies
maken ze er een echte film vandie me 100 keer zo erg lijkt
die gast in de film lijkt nog niet eens op de echte zelfs, jezus...
klacht: japanners die niet inzien wanneer ze eens moeten stoppen om steeds maar dezelfde shit opnieuw te verkopen aan het publiek om daar kennelijk meer geld te verdienen terwijl het resultaat kennelijk slechter word.
P.S. Als je een echte dragonball z fan bent dan ga je dus NIET naar de film kijken![]()
want ik vind hem maar lame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil.Q94 zuigt
Is dat nog steeds, na zoveel jaren nog steeds populair in Japan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef Titus-Pullo het volgende:
TS snapt blijkbaar niet hoe populair DB nog steeds is in japan.
http://www.imdb.com/title/tt1098327/quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef n00000b het volgende:
De film krijgt wel hoge cijfers bij IMDB, misschien toch wel het kijken waar dan.
Volgens mij gebruikt de film het verhaal van Dragonball, waarin Picollo inderdaad slecht was en de aarde wilde overnemen en niet Dragonball Z. Do some research before complaining...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Zonder Vegeta en Freeza is het sowieso een boutfilm. Heb trouwens al een stukje gekeken, maar er gelijk weer vanaf gelazert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |