abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:54:42 #51
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_67891552
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef griekjeee het volgende:
Picolo is niet eens groen
Say what? so fake
癌症爐灶
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:55:05 #52
251711 Skulker
Behind You!
pi_67891567
Deze film heeft gewoon niks te maken met Dragonball (Z/GT).
Vandaar ook dat Akira Toriyama een bericht voor het begin van de film heeft gezet (in Japan), dat hij helemaal niks met dit product te maken heeft en het verhaal van de filmmakers is.
Skulking through the edges and shadows of the night.
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:57:03 #53
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_67891649
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Skulker het volgende:
Deze film heeft gewoon niks te maken met Dragonball (Z/GT).
Vandaar ook dat Akira Toriyama een bericht voor het begin van de film heeft gezet (in Japan), dat hij helemaal niks met dit product te maken heeft en het verhaal van de filmmakers is.
Behalve dat het over dezelfde Dragonballs gaat en dezelfde personages idd.
癌症爐灶
pi_67892833
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Funimation.
Prutsers censureren DB kapot.
Maar dat is algemeen bekend.
Roken is lekker
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:53:09 #55
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_67893319
Vanochtend even gewaagd aan deze film.

Master Roshi woont in de stad?
Master Roshi is niet kaal en grijs en oud
Piccolo zonder z'n antennes op zijn hoofd
Goku is veel ouder dan hij hoort te zijn op dat moment
Goku en school??
Trigger-happy Bulma
Enigste gevecht tot nu toe is bij dat feestje (en dan vecht hij nog niet eens ) en ik ben al halverwege de film

Zo kan ik nog wel even doorgaan

Halverwege de film ben ik ook maar gestopt. Maak er gewoon een animation-movie van zoals ze gedaan hebben met Final Fantasy VI advent children ofzo. Want dit is niks
pi_67894010
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_67894401
DBZ

De film
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67895198
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef DrD00m het volgende:

Goku en school??
Trigger-happy Bulma
Enigste gevecht tot nu toe is bij dat feestje (en dan vecht hij nog niet eens ) en ik ben al halverwege de film

Halverwege de film ben ik ook maar gestopt. Maak er gewoon een animation-movie van zoals ze gedaan hebben met Final Fantasy VI advent children ofzo. Want dit is niks
Als ze de halve film zouden gaan opladen voor een truck dan zou t denk ik nog beter zijn geweest als ik dit zo lees
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:16:04 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_67895652
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:53 schreef P8 het volgende:
DBZ
verhef jezelf eens door naar het theater te gaan!
nee, dit is dragonball, niet Z
pi_67900543
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Volgens mij gebruikt de film het verhaal van Dragonball, waarin Picollo inderdaad slecht was en de aarde wilde overnemen en niet Dragonball Z. Do some research before complaining...
Ik heb alle alle afleveringen van de 3 serie's op mijn pc staan en gezien. Aan research dus geen gebrek. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat een DB film zonder Freeza en Vegeta kut is.
pi_67900647
Wat bedoelen ze eigenlijk met dat "live action" ?
pi_67900805
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:10 schreef ach het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met dat "live action" ?
Een "normale" film, met acteurs etc. dus geen animatie of CGI (buiten eventuele special effects om natuurlijk)
pi_67900880
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:12 schreef moonmovies het volgende:
bij ons op school is zo'n gastje van 16 helemaal fan van Dragonball Z Hij heeft allemaal pennen en stikkers er van, en "alle dvd's"
Hij liep laatst ook al heel trots te verkondigen dan hij naar die film gaat

Niet alleen DBZ, maar oke Pokemon en Yu-Gi-Oh enzo....
  FOK!fotograaf vrijdag 10 april 2009 @ 17:24:55 #64
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_67901090
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ja, echt triest
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_67901522
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:

[..]

Het komt omdat het in het Hollands is en zeer kinderachtig overkomt, oké Pokémon is inderdaad voor de jongere doelgroep maar als Yu-Gi-Oh! en Dragonball niet op TV kwam was het niet zo overhyped en werd het niet zo onderschat.

Aan Nederlandse Subs/Dubs en aan Engelse Dubs.
Roken is lekker
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:55:10 #66
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_67901856
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:40 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Het komt omdat het in het Hollands is en zeer kinderachtig overkomt, oké Pokémon is inderdaad voor de jongere doelgroep maar als Yu-Gi-Oh! en Dragonball niet op TV kwam was het niet zo overhyped en werd het niet zo onderschat.

Maar de Engelse dubs van Dragon Ball Z op yorin vielen toch wel mee?
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:02:04 #67
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_67902014
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Nee
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_67902085
anime
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_67902103
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:40 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Dat zie je nu met bijvoorbeeld Bleach of Naruto ook, en dan die walgelijke uitspraak van Japanse namen!

Al moet ik zeggen dat Dragonball en Dragonball Z dan weer beter is in het engels, omdat de Japanse versie zo gruwelijk slecht is qua stem-keuze.

Kortom, Engelse versies van Anime heb je vaak het idee dat je echt naar een kleuterprogramma aan het kijken bent, terwijl dat bij de originele (Japanse) versies niet zo is, om maar te zwijgen over de vele edits in het beeldmateriaal wat dan zogenaamd "te schokkend" is...
pi_67902285
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:55 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Opzich was dat nog wel te doen vond ik, maar alsnog heb ik dan liever de Japanse stemmen en zo slecht waren de Japanse stemmen ook niet, oké het waren misschien niet de beste maar wel beter vergeleken met de Engelse.
Roken is lekker
pi_67902314
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef DippasSalsa het volgende:

[..]

Dat zie je nu met bijvoorbeeld Bleach of Naruto ook, en dan die walgelijke uitspraak van Japanse namen!

Al moet ik zeggen dat Dragonball en Dragonball Z dan weer beter is in het engels, omdat de Japanse versie zo gruwelijk slecht is qua stem-keuze.

Kortom, Engelse versies van Anime heb je vaak het idee dat je echt naar een kleuterprogramma aan het kijken bent, terwijl dat bij de originele (Japanse) versies niet zo is, om maar te zwijgen over de vele edits in het beeldmateriaal wat dan zogenaamd "te schokkend" is...
Lollor inderdaad, dat is 99,9 van de 100 keer faal.
Roken is lekker
pi_67902388
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef DippasSalsa het volgende:

[..]

4Kids woohoo
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:19:45 #73
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_67905909
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef DeRuphelman het volgende:

klacht: japanners Amerikanen die niet inzien wanneer ze eens moeten stoppen om steeds maar dezelfde shit opnieuw te verkopen aan het publiek om daar kennelijk meer geld te verdienen terwijl het resultaat kennelijk slechter word.
Japan heeft niets van doen met de film Dragonball Evolution, Akira Toriyama (of wie dan ook de rechten bezit) heeft een grote zak geld van Fox gehad voor de rechten enzo zodat Fox de film kon maken. Fox heeft vervolgens haar uiterste best gedaan om met een budget van ~100 miljoen deze poep te maken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_67910941
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef DrD00m het volgende:

Goku en school??
Trigger-happy Bulma

Ik vond de film ook bagger Maar vond bulma nog wel 'do-able'
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')