SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lil.Q94 zuigt
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:52 schreef DJ_Gadget het volgende:
Download boeken.De boeken die je nodig hebt staan er toch nooit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Download boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Download boeken.Ik heb een stel e-books op mijn computer staan, maar dat leest natuurlijk voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Voor komend blok hebben ze een boek van 186,- op de lijst gezet.Welke studie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Download boeken.KetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, als ik voor een fractie van de kosten een e-book zou kunnen kopen zou ik dat meteen doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een stel e-books op mijn computer staan, maar dat leest natuurlijk voor geen meter.
Vind je dat lekker lezen dan, van 't scherm?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik niet, als ik voor een fractie van de kosten een e-book zou kunnen kopen zou ik dat meteen doen.
Ik gebruik boeken meestal als naslagwerk, en dat vind ik lekker lezen ja. Beter dan zo'n boek van 500 pagina's wat zichzelf elke keer dichktlaptquote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vind je dat lekker lezen dan, van 't scherm?
Of je hoeft maar 1 hoofdstukkie te lezen natuurlijk.
Je moet ook geen boeken verkopen, als je er geen ruimte meer voor hebt huur je maar opslagruimte.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als je daar een boek aan verkoopt, krijg je er hooguit 2,50 euro voor.
En die tweedehands studieboeken daar zijn nog steeds erg duurquote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet ook niet verkopen aan ze, maar in de ramsj hebben ze best leuke titels voor een paar euro.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Helemaal als de informatie een beetje specifiek wordt. Ik raak ieder semester weer een godsvermogen kwijt aan boeken terwijl ik met een simpele (onvindbare) samenvatting net zo goed uit de voeten zou kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef JuiceJuice het volgende:
Boeken zijn ook tering duur.
Ik koop nooit boekenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Helemaal als de informatie een beetje specifiek wordt. Ik raak ieder semester weer een godsvermogen kwijt aan boeken terwijl ik met een simpele (onvindbare) samenvatting net zo goed uit de voeten zou kunnen.
Net alsof alles in Wikipedia staat. Jij doet geneeskunde toch? Voor de opleiding die ik doe is er geen PubMed o.i.d.quote:
Dan nog moet je vaak boeken gebruiken. PubMed wordt bij ons vaak alleen aanvullend gebruikt om meer te weten te komen over specifieke dingen of recente bevindingen (en die staan soms nog niet in de boeken).quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof alles in Wikipedia staat. Jij doet geneeskunde toch? Voor de opleiding die ik doe is er geen PubMed o.i.d.
Dat is wel knap dan. Ik ben niet zo slim om het helemaal zonder boeken te doenquote:
Ik heb nog niks gehoord.quote:
Een goed voorbeeld van het nieuws betreffende de wikipediageneratie.quote:
Ik vertrouw geen internetbronnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van het nieuws betreffende de wikipediageneratie.
Docenten wel... Echt!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik vertrouw geen internetbronnen.
Z'n pa zou het dinsdag versturen..,. En dan zou iok het T&Tnummer krijgen. het is ondertussen vrijdag en ik heb nog steeds niks gehoord.quote:
Niet alles, maar wel heel veel. Als ik even iets wil weten kijk ik op wikipedia en heb ik 99% van de gevallen mn antwoord. Wil je echt iets specifieks (bv pathofysiologie, histologie ofzo) weten, ja dan moet je even in een boek kijken, maar symptomen en behandelingen van ziektes staan meestal wel in wikipedia.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof alles in Wikipedia staat. Jij doet geneeskunde toch? Voor de opleiding die ik doe is er geen PubMed o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |