vrees alleen dat we niet midden op een kokoksmattenkunstwerk een fikkie mogen stoken in je ennenes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja, kokosmattenmeet! Ik moet nog even kijken of ik kan, maar als ik kom, neem ik een ananas mee + m'n befaamde ananas-uithollert.
had ie er maar een vergunning voor moeten aanvragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan stellen we DT toch gewoon aansprakelijk voor de flaming ananas? Ja toch, niet dan?
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen hequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef DutchTrain het volgende:
Staat toch in de OP ' alleen geïmpregneerde ananassen'
I beg your pardonquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen he
De wan en onlie ennenes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oogbegaafd_kind.html
thats right, no ordinary pineapple, but the one and only ennenes!quote:
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag gegeten bij Antep Sofrasi, een nieuw Turks eetcafé vlak naast Tekbir en van dezelfde eigenaar. Zeer goed te doen, al zijn ze nog niet helemaal klaar en is de kaart nog niet compleet e.d. We zeiden dat we wel een keertje met een groep wilden komen (wij dachten aan een meet daar) en hij begon meteen over korting.
Turkse dingetjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?
Met veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |