had ie er maar een vergunning voor moeten aanvragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan stellen we DT toch gewoon aansprakelijk voor de flaming ananas? Ja toch, niet dan?
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen hequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef DutchTrain het volgende:
Staat toch in de OP ' alleen geïmpregneerde ananassen'
I beg your pardonquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen he
De wan en onlie ennenes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oogbegaafd_kind.html
thats right, no ordinary pineapple, but the one and only ennenes!quote:
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag gegeten bij Antep Sofrasi, een nieuw Turks eetcafé vlak naast Tekbir en van dezelfde eigenaar. Zeer goed te doen, al zijn ze nog niet helemaal klaar en is de kaart nog niet compleet e.d. We zeiden dat we wel een keertje met een groep wilden komen (wij dachten aan een meet daar) en hij begon meteen over korting.
Turkse dingetjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?
Met veelquote:
Dat lijkt maar zo, omdat dat door de putlucht van het durpske zelf wordt overtroffen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
wij komen uit schiedam, daar stinkt men niet
Vlees aan botquote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben afgelopen weekend heel avontuurlijk gedaansenegalees eten. Was best ok, hoewel een beetje lastig te eten omdat al het vlees nog aan het bot zat, en daarna overgoten met saus
Hoe was het qua smaak?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben afgelopen weekend heel avontuurlijk gedaansenegalees eten. Was best ok, hoewel een beetje lastig te eten omdat al het vlees nog aan het bot zat, en daarna overgoten met saus
niks mis met een beetje ordinair kluivenquote:
Lekkerquote:
Hmm, klinkt wel okee.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Lekkerwaren allebei een soort stoofgerechten. met rijst erbij
niet mega gekruid, gewoon erg goed te doen.
Hoewel ik nadat ik hap madamme jeanette peper sambal geen trek meer hadwaarom wilden we er ook alweer sambal bij?
Schiedam is al veel langer een stad dan Rotterdam. De putlucht komt uit Vlaardingen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat dat door de putlucht van het durpske zelf wordt overtroffen.
enig idee wat voor vlees het was?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Dooie koe en dood lamquote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
enig idee wat voor vlees het was?
goed woordquote:
Je moeder?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed woordniet verwarren met rotte dames trouwens
nee das overrijpquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
KleineTrommelSlet neem je telefoon eens op
Lief doen, hadden we toch net gezegd?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
KleineTrommelSlet neem je telefoon eens op
Ga je een gat in je ennenes laten boren?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik gaat lekker de rest van de dag in het Park spenderen! Aju.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We verhuizen toch per 1 september
Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
mensen die willen helpen sjouwen kunnen zich hier opstellen in rijen van 3
ze moesten nog langer op de oplevering van hun nieuwe huis wachten, dus ze gaan tijdelijk ergens anders wonenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
what about beer and bbq?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.
Ze hebben nog heel veel meer uitloop, waardoor hun makelaar adviseerde nu al ander onderkomen te zoeken voor de periodequote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
* LeeHarveyOswald gaat vast een lijstje met speciale TJ klusjes bedenkenquote:
koelkast en wasmachine sjouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald gaat vast een lijstje met speciale TJ klusjes bedenken
quote:ROTTERDAM - De politie en drie overvallers hebben woensdagmiddag in Rotterdam over en weer op elkaar geschoten op straat.
Waarschijnlijk deden zij dit al rijdende vanuit hun voertuigen. Voor zover bekend zijn hierbij geen gewonden gevallen.
Het vuurgevecht ontstond, toen de overvallers vluchtten na een roof op juwelier Taj Mahal op de 1e Middellandstraat in Rotterdam-West.
De rovers gingen ervandoor met inmiddels toegesnelde politieagenten in hun kielzog. Een flinke achtervolging leidde de politie uiteindelijk naar de Persoonsdam in Rotterdam-Feijenoord. Daar konden de drie verdachten worden ingerekend.
De politie zette een handvol straten af voor onderzoek. Er is in ieder geval een vuurwapen gevonden. Eén politieauto die tijdens de achtervolging was gebruikt bleef in de wijk Feijenoord achter met kogelgaten in het raam.
Koelkast is prima, mits leeg!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koelkast en wasmachine sjouwen![]()
nee zo gemeen ben ik niet
Foto's willen we!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
je zal er maar ineens tussen belanden zegquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
Ik zat er middeninquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wild West na overval
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik zat er middenin![]()
Nou ja, soort van, m'n trein stopt op station Zuid, en ik heb de verhalen gehoord![]()
ben je er al eens geweest, in het park met het festivalquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ben er weleens geweest ja, toen vond ik t vrij boring, maar is ook al jaren terug en was geen evenement toen te doen ofzo dan
Verrader!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit is zeker niet het juiste topic om mee te delen dat ik op Koninginnedag in 020 zit?
je had niks te doen?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
de route van achtervolging......mits ze de snelste route genomen hebben!
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
TJ...
Ben jij nou eigenlijk stiekum gewoon de KPN 'GOEIEMOGGEL!' negert?
Oh... jaweetikveelquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
TJ geeft zowat licht in het donker, zo wit issie
Hahahahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
TJ...
Ben jij nou eigenlijk stiekum gewoon de KPN 'GOEIEMOGGEL!' negert?
Hoe raad je het zo.quote:
je kijkt idd bijna door me heenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
TJ geeft zowat licht in het donker, zo wit issie
Geeft niks, wij zitten ook in 020 op Koninginnedag.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit is zeker niet het juiste topic om mee te delen dat ik op Koninginnedag in 020 zit?
jullie zijn geen Rotterdam, dus jullie mogen het.......quote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niks, wij zitten ook in 020 op Koninginnedag.
* Alicey dacht dat ook..quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat de kokosmattenmeet vrijdag was.
Volgens mijnquote:020 met Koninginnedag is echt de hel.
Kan ook nog :$quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat de kokosmattenmeet vrijdag was.
020 met Koninginnedag is echt de hel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan ook nog :$
TrouwensGister compleet dubbel gelegen voor de TV.
Ging er over dat 80% van de Arubanen overgewicht heeft, en dat het op Aruba niet als een probleem wordt gezien, maar als een teken van welvaart.
Drie keer raden aan welke welvarende semi-arubaan ik moest denken![]()
![]()
Oke, op dat moment had ik er echt lol om![]()
Eey pauper uit Ommoordquote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Eigenlijk een SeizoensClubCardmaar die wil je niet hebben
Ben je al bij Heiden in de leer hoe je een quasi-Antilliaan moet zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef Breuls het volgende:
BBQ mag ook volgende week, als het dan nog goed weer is.
Zolang het maar voor 15 mei is
Zegt degene die Bavel-Noord als cluppie heeft...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Eigenlijk een SeizoensClubCardmaar die wil je niet hebben
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De verwachtingen tot en met volgende week vrijdag is eigenlijk continu 16 tot 19 graden met de komende dagen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |