abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:24:08 #26
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_67883054
wish it was true, maar my ticket didnot go trough... so no MoMo for moi.. (klotuh 3voor12 )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_67883272
Welterusten vanuit het mooie Fryslân.

Heiden6 is op stap met BabySis en haar man, in Leeuwarden.
pi_67885172
Goedemorgen
Mu!
  vrijdag 10 april 2009 @ 06:45:18 #29
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  vrijdag 10 april 2009 @ 06:57:20 #30
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67885226
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig gezien de hoeveelheid medereizigers.
Wie weet willen ze wel allemaal meedoen
pi_67887215
Goedemorgen. Ik post dit vanaf de Eee PC minilaptop van BabySis, die ze aan mij gedoneerd heeft.

Fokking slecht geslapen. Snotterdesnotterdesnotter. Heiden6 was om 03:15 thuis van stappen. Blijkbaar kun je je toch wel tot in de vroege uurtjes vermaken hier in Fryslân.
pi_67887590
heiden6 is een eenvoudig mens, dus hij valt met eenvoudige middelen te vermaken. Ik herken dat wel
Mu!
pi_67887776
Altijd leuk. Een net niet officiele feestdag.

Ik kom aan bij het pand. Al 1 iemand aanwezig. Is bezig op etage 3.

Ik loop etage 2 op. Hmmm, donker. *bliep* pasje langs sensor. *klik* deur open. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Code staat in mailbox. Blackberry heeft nog geen pushmail abo. Hmm....

Eens kijken op de eerste etage. Goh, daar gaat net iemand naar binnen. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Goh, persoon komt toch maar weer naar buiten. Eens kijken op de derde etage. Hmm, eerste aanwezige heeft alleen de alarmcode voor verdieping 3, de andere voor geen verdieping maar die heeft even gebeld met een collega. Die loopt met mij mee. Alarm gaat nog een keer.

Toch nog eens naar de eerste. Daar doet zijn code het wel. Alarm zwijgt daar na nog een keer te zijn afgegaan. Ik haal de PC van de receptie van het netwerk en hang mn laptop er aan. Code opgezocht, naar boven gelopen.

Jack bauer achtige piepjes op de achtergrond veraden al dat die 160 decibel hoofdpijn generator aan het aftellen is. *voert code in*. " GEACCEPTEERD. ALLES UITSCHAKELEN OF BLOK?".

Ik kies voor ALLES. UITGESCHAKELD verschijnt tegelijk op het scherm met PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*.

Na 30 seconde tyfus herrie stopt het alarm en ben ik binnen.

Overgebleven probleem is dat een enthousiasteling met een "ik mag iets meer" sleutel de deur op de derde etage naar het trappenhuis heeft dicht gedraaid. Daar kan je nog wel met de lift komen, maar met brand is de enige optie het raam. Mijn "ik mag iets meer sleutel" doet het op vrijwel alle deuren, behalve die.
pi_67887836
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik loop etage 2 op. Hmmm, donker. *bliep* pasje langs sensor. *klik* deur open. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Code staat in mailbox. Blackberry heeft nog geen pushmail abo. Hmm....

Eens kijken op de eerste etage. Goh, daar gaat net iemand naar binnen. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Goh, persoon komt toch maar weer naar buiten. Eens kijken op de derde etage. Hmm, eerste aanwezige heeft alleen de alarmcode voor verdieping 3, de andere voor geen verdieping maar die heeft even gebeld met een collega. Die loopt met mij mee. Alarm gaat nog een keer.

Toch nog eens naar de eerste. Daar doet zijn code het wel. Alarm zwijgt daar na nog een keer te zijn afgegaan. Ik haal de PC van de receptie van het netwerk en hang mn laptop er aan. Code opgezocht, naar boven gelopen.

Jack bauer achtige piepjes op de achtergrond veraden al dat die 160 decibel hoofdpijn generator aan het aftellen is. *voert code in*. " GEACCEPTEERD. ALLES UITSCHAKELEN OF BLOK?".

Ik kies voor ALLES. UITGESCHAKELD verschijnt tegelijk op het scherm met PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*.

Overgebleven probleem is dat een enthousiasteling met een "ik mag iets meer" sleutel de deur op de derde etage naar het trappenhuis heeft dicht gedraaid. Daar kan je nog wel met de lift komen, maar met brand is de enige optie het raam. Mijn "ik mag iets meer sleutel" doet het op vrijwel alle deuren, behalve die.
oeeh mijn jack

zitten er geen beveiligingmannetjes die je konden helpen daar?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_67887866
nop En ik denk dat het externe beveiligingsbedrijf op Goede vrijdag ook vrij heeft

Althans, ik heb niemand van Allicht of hoe die lui ook heten gezien
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:13:47 #36
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67888130
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Blablabla. Enige wat ik ik lees ik: LHO is een pruster
pi_67888183
LHO is als newby de enige die het alarm uiteindelijk stil kreeg
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:18:12 #38
39631 GoeRoe86
pi_67888265
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LHO is als newby de enige die het alarm uiteindelijk stil kreeg
Oh dat heb ik niet uit je verhaal opgemaakt, prutser
pi_67888314
Nou het staat er toch echt hoor
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:24:48 #40
39631 GoeRoe86
pi_67888480
Hoe ist voor de rest met HLO?

Tot hoelaat werken?
pi_67888615
Uur of vijf. Voor de rest helemaal prima. Alleen zitten de mensen op de derde achter een gesloten deur
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:31:20 #42
39631 GoeRoe86
pi_67888694
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Uur of vijf. Voor de rest helemaal prima. Alleen zitten de mensen op de derde achter een gesloten deur
Zolang jij niet op de derde zit, zie ik het probleem niet.

Ik mag vandaag op controle bij de kaakchirurg. Maar daarom wel eerder klaar met werken
pi_67888881
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hoeveel mensen zijn er? je zal het wel lekker rustig hebben
pi_67888971
Op mijn etage 1 iemand

Op de eerste iets van drie of vier man, en een man of 5 op de derde.

Hofplein op de 20e een man of 6 als het goed is.
pi_67889104
lekker voetjes op het bureau en chillen dus
pi_67889354
Rustigjes @ Marten Meesweg vandaag
pi_67890465
prachtig weer in Balconië, vandaag...
Mu!
pi_67890488
Ja, wij hebben een uitstekend weekend gekozen om naar Vlieland te gaan.
pi_67890645
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
prachtig weer in Balconië, vandaag...
Ik dacht dat jullie altijd naar Hintergarten gingen
pi_67890742
Morgen als ik ga paardjerijden wordt het boven de 20 graden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')