quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik ga zo spelletjes doen met allemaal mensen die ik nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
Beetje droevige lyricsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Rauw. het volgende:
Ik verblijd jullie even met een lekker nummertje
Lekker naar de darkroomquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo spelletjes doen met allemaal mensen die ik nog nooit heb gezien.
Heb je soms een trauma overgehouden aan je eigen abortus?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje droevige lyrics
Over een abortus...
I never tell a woman what to do with her body, but if she don't love children, then we can't partyquote:Op donderdag 9 april 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje droevige lyrics
Over een abortus...
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
I never tell a woman what to do with her body, but if she don't love children, then we can't party![]()
Wat voor spelletjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar doe je toch spelletjes met onbekenden?
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongeinquote:
Ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar doe je toch spelletjes met onbekenden?
Oh! Was jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongein
Nee brother ik weet niet. So tell me nigga what the fuck are you talking about.quote:
dat was mn lapoquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pastasalade
Met rode ui, cherrytomaatjes, tonijn, feta en peterselie
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was mn lapo
Heel veel meer had ik niet gezegd dat topic geloof ik
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongein
Dat die beste man niet meer sext met vrouwen die geen kinderen willenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee brother ik weet niet. So tell me nigga what the fuck are you talking about.
Hoera voor nijntje-taal.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat die beste man niet meer sext met vrouwen die geen kinderen willen
"Die meneer steekt zijn pielemuisje niet meer in meisjes die niet mama willen worden"quote:
Oke nu snap ik het.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat die beste man niet meer sext met vrouwen die geen kinderen willen
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
"Die meneer steekt zijn pielemuisje niet meer in meisjes die niet mama willen worden"
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
"Die meneer steekt zijn pielemuisje niet meer in meisjes die niet mama willen worden"
* tijnbrein verteld over de bloementjes en de bijtjesquote:Op donderdag 9 april 2009 19:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Maar mama, met pielemuisjes doe je toch alleen maar plasjes?
Ik heb over twee jaar al een bruiloft waarvan ik niet zeker weet of ik m erdoor krijg, maar anders ben jij de eerste aan wie ik denkquote:
Tof.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb over twee jaar al een bruiloft waarvan ik niet zeker weet of ik m erdoor krijg, maar anders ben jij de eerste aan wie ik denk
Het is inmiddels zeker dat je in het leger gaat?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:56 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje waartegen ik maandag zei dat het niks meer ging worden net op msn
Ze vraagt of ik ook naar het buitenland moet als ik uitgezonden wordt...
Dus ik zeg ja.
Zeg ze " Maar ik wil niet dat je naar het buitenland gaat ! "
Stoere man ben jij zeg, dat meisje straks kats in de stress door je lulverhaaltje... Is ze bang dat jou wat overkomt ed.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:56 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje waartegen ik maandag zei dat het niks meer ging worden net op msn
Ze vraagt of ik ook naar het buitenland moet als ik uitgezonden wordt...
Dus ik zeg ja.
Zeg ze " Maar ik wil niet dat je naar het buitenland gaat ! "
Eh ja, dat dusquote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stoere man ben jij zeg, dat meisje straks kats in de stress door je lulverhaaltje... Is ze bang dat jou wat overkomt ed.
Gratis bodybags!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Stoere man ben jij zeg, dat meisje straks kats in de stress door je lulverhaaltje... Is ze bang dat jou wat overkomt ed.
Nee, het is nog niet eens zeker ...quote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je dat zei om van r af te zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet eens zeker ...
Ik vertelde dat ik erover zat te denken...
En dan zo'n reactie, terwijl ik helemaal niks met haar heb...
hij moet eerst door de keuring komenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zal hem tegenvallen als ze hem vragen naar z'n laatste keer huilen....quote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hij moet eerst door de keuring komen
Dat is 3 jaar terug ook geluktquote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zal hem tegenvallen als ze hem vragen naar z'n laatste keer huilen....
"Toen m'n playstation het niet meer deed![]()
![]()
"
En de AMO doorkomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wanneer dan wel?quote:
Wat maakt dat uit ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |