quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik ga zo spelletjes doen met allemaal mensen die ik nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
Beetje droevige lyricsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Rauw. het volgende:
Ik verblijd jullie even met een lekker nummertje
Lekker naar de darkroomquote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo spelletjes doen met allemaal mensen die ik nog nooit heb gezien.
Heb je soms een trauma overgehouden aan je eigen abortus?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje droevige lyrics
Over een abortus...
I never tell a woman what to do with her body, but if she don't love children, then we can't partyquote:Op donderdag 9 april 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje droevige lyrics
Over een abortus...
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
I never tell a woman what to do with her body, but if she don't love children, then we can't party![]()
Wat voor spelletjes?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar doe je toch spelletjes met onbekenden?
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongeinquote:
Ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daar doe je toch spelletjes met onbekenden?
Oh! Was jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongein
Nee brother ik weet niet. So tell me nigga what the fuck are you talking about.quote:
dat was mn lapoquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pastasalade
Met rode ui, cherrytomaatjes, tonijn, feta en peterselie
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was mn lapo
Heel veel meer had ik niet gezegd dat topic geloof ik
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Slobbelen, zwaffelen en nog meer van dat soort ongein
Dat die beste man niet meer sext met vrouwen die geen kinderen willenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee brother ik weet niet. So tell me nigga what the fuck are you talking about.
Hoera voor nijntje-taal.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat die beste man niet meer sext met vrouwen die geen kinderen willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |