Snelheidsovertreding van wel 6km/hquote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het hangt er vanaf wat voor soort bekeuring het is. Waarschijnlijk zul je m zelf moeten dokken
Ik werk voor de TNT niet voor de staatquote:Op woensdag 22 april 2009 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
Prutser. Als je een snelheidsovertreding maakt, doe het dan wel gelijk goed.
Er zijn bij ons mensen die per voet, fiets of brommer post bezorgen. Met de auto is geloof ik voor de hele grote wijken?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef mackkie het volgende:
Hallo,
Kunnen jullie mij vertellen of een postbezorger van Tnt MOET per fiets post bezorgen?
Of met eigen auto en lopend kan ook en is niet in Cao verboden of zo
Alvast bedankt
Een postbezorger mag ook lopend met een karretje of met de brommer bezorgen. Met de auto mag niet, omdat je dan namelijk niet via TNT verzekerd bent igv van ongelukken.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef mackkie het volgende:
Hallo,
Kunnen jullie mij vertellen of een postbezorger van Tnt MOET per fiets post bezorgen?
Of met eigen auto en lopend kan ook en is niet in Cao verboden of zo
Alvast bedankt
Dus dat mag niet de post met de auto bij depot ophalen en bij de wijk dat een beetje ver ligt brengen en daarna per voet rond bezorgen..of wel..of dat werkt gewoon niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een postbezorger mag ook lopend met een karretje of met de brommer bezorgen. Met de auto mag niet, omdat je dan namelijk niet via TNT verzekerd bent igv van ongelukken.
Ook je prive-verzekering niet? (WA)quote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Op het moment dat je een ongeluk krijgt en er ligt post in je auto dan ben je de sigaar, je verzekering dekt dan niet.
Inderdaad. Je gebruikt dan je auto voor iets waar je niet voor vezekerd bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ook je prive-verzekering niet? (WA)
Wat een rare constructie! Een THK-contract mag maar 1 maand duren, en dan nog hooguit 2x voor een maand verlengd, 3x1 maand maximaal dus. En wat doen ze dan als die 3 maanden voorbij zijn? THK-ers zijn met nadruk bedoeld voor het opvangen van tijdelijke pieken in het werkaanbod, zoals met Kerst, niet als een soort truc om te voorkomen dat zdw-ers teveel meeruren draaien. Kunnen ze je niet gewoon een deeltijd-contract geven, voor een jaar ofzo? Want na die 3x1 maand mogen ze je eigenlijk helemaal niet meer inzetten doordeweeks, want (a) dan is er sprake van stilzwijgende verlenging, en (b) 3x verlengen (is 4x een bepaalde tijds-contract) betekent automatisch dat je in vaste dienst bent.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef CihV het volgende:
Zijn er hier zaw-ers die naast hun gewone zaterdagcontract ook een thk-contract hebben? Voor het geval je teveel uren maakt als zaw-er? Als het klopt wat ik in een vorige deeltje heb gelezen dan is er geen CAO voor tijdelijke hulpkrachten. Ben benieuwd waar ik dan een salaristabel kan vinden...
Eindelijk eens goed nieuws in dit topic!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald!!(misschien ga ik nu ook wel ooit eens in zo'n tntbusje rijden
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |