Ja BT, looks like you're no longer in the picturequote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
Je harajuku obsessie gaat echt te furrrrrrrrwat heeft zij in godsnaam met deze SC te maken?
Hahaha, zo bedoelde ik het niet eens, maar nu je het zegt, inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja BT, looks like you're no longer in the picture.
Ik heb ook wel een beetje een obsessie voor jou hoor.
maakt ook niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik toch niks aan doen dat ik moet lachen om het clublied van Top Oss.
wat is er met je kankerpc kun je je beter afvragenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
Wat is met die kankersite aan de hand dat ik nooit de OP kan kopieren zonder m'n computer te laten vastlopen.!
Hehequote:Op donderdag 9 april 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, zo bedoelde ik het niet eens, maar nu je het zegt, inderdaad!
Gelukkig heb ik jou nog dan!
niks moois aanquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
JEZUS FAS SCHIET EENS OP SLOME KUT, MET DIE OP.
quote:Fas. zegt:
lukt niet, ik kan het niet kopieren, dan zit m'n laptop vast![]()
Waar gaat het ovurrrr?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe.
Vanavond komt The Lakehouse op tv. Vet romantisch
.
Heb je de NASA hier al over ingelicht?quote:
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.quote:
KUTWIJF!!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja BT, looks like you're no longer in the picture.
Ik heb ook wel een beetje een obsessie voor jou hoor.
Aha, interestingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.
Keanu.
[ afbeelding ]
keanu was alleen cool in de bill & ted filmsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een eenzame arts (Sandra Bullock), die ooit eigenaresse was van een huisje aan een meer, begint liefdesbrieven te schrijven aan de nieuwe bewoner van het huisje, een gefrustreerde architect (Keanu Reeves). Wanneer zij ontdekken dat ze een verschil van twee jaar tussen hun beide levens hebben, proberen ze dit mysterie te ontrafelen om hun ongewone romance te redden.
Keanu.
[ afbeelding ]
quote:
Net 5, half 9.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha, interestinghoe laat en welke zender
?
Je kwam op de TT af?quote:
Heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net 5, half 9.
Bij nader inzien ga ik toch maar voor de 400e keer Pride & Prejudice kijken.
ik las: je kwam op de TTquote:
Oeh, nog beter.quote:
Ik ben ook echt slecht in filmsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezienhihi, ik ben een filmbarbaar.
Dat is toch met dat gratenpakhuis, Keira nog wat?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook echt slecht in films. En Pride & Prejudice staat volgens mij ook best slecht aangeschreven, maar ik vind 'm geweldig
.
Ja, en met die man die zo kil en afstandelijk is dat je echt gek wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch met dat gratenpakhuis, Keira nog wat?
Keira is KNAP, klassieke schoonheidquote:Op donderdag 9 april 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch met dat gratenpakhuis, Keira nog wat?
Hahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook echt slecht in films. En Pride & Prejudice staat volgens mij ook best slecht aangeschreven, maar ik vind 'm geweldig
.
Je wordt sowieso gek van mannen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en met die man die zo kil en afstandelijk is dat je echt gek wordt.
mooi figuurtje wel weinig tietquote:
weinig tiet zegt iequote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, alsof het alleen daar om draait
een van onze lievelingsindo'squote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef behangplakker het volgende:
HOI
Hm, jammer dat dr lichaam zo recht is, kleine tieten is niets mis mee maar er moet wel een taille onder zittenquote:
met kleine tieten is zeer zeker nisk mis maar zo ziet het er uit alsof ze helemaal geen tieten heeftquote:Op donderdag 9 april 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, jammer dat dr lichaam zo recht is, kleine tieten is niets mis mee maar er moet wel een taille onder zitten!
True, maar dat komt ook door dat ding dat ze aanheeft denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
met kleine tieten is zeer zeker nisk mis maar zo ziet het er uit alsof ze helemaal geen tieten heeft
Dat wijf, is kankerlekker.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
True, maar dat komt ook door dat ding dat ze aanheeft denk ik.
[ afbeelding ]
Daar is ze wel mooi.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stfu, wanneer snaak bouwen in het noorden dan.quote:
Oh, jijquote:Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
stfu, wanneer snaak bouwen in het noorden dan.
ja en of ze net op dieet is geweestquote:Op donderdag 9 april 2009 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat lief dat je mij in je ondertitel hebtquote:
Dat ben ik zelfquote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat lief dat je mij in je ondertitel hebt
Delain?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
post dan Nederlandse:
[ afbeelding ]
celine huismans gruwelijk lekker dingquote:
Waar hou jij van dan?quote:
Nee dit is die belspelmiep Celine Huisman(s?). Ze ziet er wel lekkah uitquote:
Mja, ik vin Delain pestherrie.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee dit is die belspelmiep Celine Huisman(s?). Ze ziet er wel lekkah uit
BTW Delain heeft een nieuw album!
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wie de fuck mag jij in godsnaam zijn?
Als je zo binnen komt stormen niet nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker gastvrij hier...
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef Adothehague het volgende:
Oke dan pas ik mijn vraag aan.
Mag ik vanaf nu aub een 24 uursban op FOK? (Ik vind namelijk dat ik onaardig heb gereageert)
Alvast bedankt, mvg ado.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
post dan Nederlandse:
[ afbeelding ]
quote:
Hij vraagt " En wie de fuck mag jij in godsnaam zijn?" met de bedoeling dat je je even voorstelt.....quote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker gastvrij hier...
Dat is heul geen antwoord op mijn vraag.quote:
Binnenstormen? Met zo'n mooie pic?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je zo binnen komt stormen niet nee.
Ja, ik reageer altijd zo subtiel.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij vraag t" En wie de fuck mag jij in godsnaam zijn?" met de bedoeling dat je je even voorstelt.....
quote:
Post nog eens een paar leuke msn gesprekken.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik reageer altijd zo subtiel.
Waarom moet ik me voorstellen als ik hier al tijden in KLB post? Ik kom niet zo vaak in SC, gewoon zo nu en dan es.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij vraag t" En wie de fuck mag jij in godsnaam zijn?" met de bedoeling dat je je even voorstelt.....
Zeeeeeer subtielquote:Op donderdag 9 april 2009 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik reageer altijd zo subtiel.
Ik ken je niet, en dat zegt wat. Waarschijnlijk sta je ook niet in de kaste.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom moet ik me voorstellen als ik hier al tijden in KLB post? Ik kom niet zo vaak in SC, gewoon zo nu en dan es.
Godverdomme, wat een chick zeg.quote:
Het antwoord op je vraag gaf ik met die opmerking impliciet. 14.gifquote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is heul geen antwoord op mijn vraag.
WATERVAAAAAAAALquote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef bloodysunday het volgende:
Weet je wat vies is, als iemand z´n vinger in zn mond doet en dan in je oor prikt en dan zegt: PIEMEL IN JE OOR
haha, doe ik ook weleensquote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef bloodysunday het volgende:
Weet je wat vies is, als iemand z´n vinger in zn mond doet en dan in je oor prikt en dan zegt: PIEMEL IN JE OOR
Joo jooopiquote:Op donderdag 9 april 2009 20:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom moet ik me voorstellen als ik hier al tijden in KLB post? Ik kom niet zo vaak in SC, gewoon zo nu en dan es.
Ik heb daar ook niet zoveel mee. Ik moet gewoon altijd lache om die topics hier. Beetje TS-bashen enzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken je niet, en dat zegt wat. Waarschijnlijk sta je ook niet in de kaste.
Zeg nou gewoon wie je bent, en wat voor hobby's je hebt en of je wel is buiten komt?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet zoveel mee. Ik moet gewoon altijd lache om die topics hier. Beetje TS-bashen enzo.
De meeste hier worden daarom altijd gebandquote:Op donderdag 9 april 2009 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet zoveel mee. Ik moet gewoon altijd lache om die topics hier. Beetje TS-bashen enzo.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
NG zegt:
Waarom doe je dat
Marloes zegt:
waarom doe ik wat?
NG zegt:
Weet je dondersgoed
Marloes zegt:
huh waar heb je t over?
NG zegt:
denk maar na, weet je wel
Marloes zegt:
nee ff serieus k weet t nie, vertel ff
NG zegt:
GEFOPTTT!!11!!11!11111111
Marloes zegt:
lul
NG zegt:
Ja, die heb ik
Sommigen keren weder, anderen niet. HOIIIII JORDY!!11!111111quote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste hier worden daarom altijd geband. Vele helden zijn gesneuveld hier
Ik wou echt ff een woord zeggen die je moet kennen hier in de KLB SC maarja dat levert je gelijk een ban opquote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De meeste hier worden daarom altijd geband. Vele helden zijn gesneuveld hier
vuur en water *passt de kip*quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon wie je bent, en wat voor hobby's je hebt en of je wel is buiten komt?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
NG zegt:
Waarom doe je dat
Marloes zegt:
waarom doe ik wat?
NG zegt:
Weet je dondersgoed
Marloes zegt:
huh waar heb je t over?
NG zegt:
denk maar na, weet je wel
Marloes zegt:
nee ff serieus k weet t nie, vertel ff
NG zegt:
GEFOPTTT!!11!!11!11111111
Marloes zegt:
lul
NG zegt:
Ja, die heb ik
Hoe is dat nou, buiten?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben Jopie.
Hobby's: Fok!, gitaarspelen, voetbal kijken, excelvragen beantwoorden in DIG en nog wat meer hobby's, maar dit ga ik verder maar niet noemen
Verder kom ik ook wel es buiten.
Zo goed?
Excel is een bazenprogramquote:Op donderdag 9 april 2009 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben Jopie.
Hobby's: Fok!, gitaarspelen, voetbal kijken, excelvragen beantwoorden in DIG en nog wat meer hobby's, maar dit ga ik verder maar niet noemen
Verder kom ik ook wel es buiten.
Zo goed?
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
NG is onze KLB-Rottweiler. Nieuwelingen worden keihard afgestraft, maar als hij je eenmaal kent, jaagt hij weer op konijntjes.
POSTEN UIT NAAM VAN GEBANDEquote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
NG zegt:
HEEEEY JORDY, HET IS LEUK JOH OP FOK!, WANNEER KOM JE WEER EEN KEER LANGS!!!11!!!1!111
jordy . zegt:
HEY NG HET IS LEUK JOH BIJ JE MOEDER! KOM JE OOK EEN KEER OP DE WALLEN !1!!!!1
jordy . zegt:
![]()
NG zegt:
wehhehehehehehehehhehehehehehehehehehehhe, nog steeds een rode vloed langs je vagien?
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes zegt:
k ga ff douchen
Marloes zegt:
mezelf verzuipe
NG zegt:
Nee, niet doen
NG zegt:
zonde van het water
Marloes zegt:
?
Marloes zegt:
dankje;s
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes zegt:
k ga ff douchen
Marloes zegt:
mezelf verzuipe
NG zegt:
Nee, niet doen
NG zegt:
zonde van het water
Marloes zegt:
?
Marloes zegt:
dankje;s
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Marloes zegt:
en anders scheld k je zo verrot ofzo
Marloes zegt:
ag me hoofd.. k word dr gek van
NG zegt:
dat doet me werkelijk waar helemaal niks
NG zegt:
ik word ook gek van je hoofd
neequote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
NG heeft ze geen cam ofzo? Maak even filmpje voor ons
Man, ze kan het woord 'zelfmoord' waarschijnlijk niet eens spellenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
als die marloes morgen geen zelfmoord pleegt weet ik het ook niet meer
SEFLMOROTquote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man, ze kan het woord 'zelfmoord' waarschijnlijk niet eens spellen
Beetje respect voor d'r hequote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man, ze kan het woord 'zelfmoord' waarschijnlijk niet eens spellen
Dekhengst.quote:
SEFELMORODTquote:Op donderdag 9 april 2009 20:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
selfmoordt (-dt is altijd goed he)
Ik heb geen flauw idee wie het is. Zie alleen af en toe van die quotes langskomen. Wat is het dan voor chick?quote:
Een niet al te slimme.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie het is. Zie alleen af en toe van die quotes langskomen. Wat is het dan voor chick?
ja. hij vertelde mij weer te komen postenquote:
Vind je het heel gekquote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
Jeetje liiszle, je wordt door heel Fok! begeerd. Doe je goed.
Ik begeer jou.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
Duh. Ze laat mensen aan haar tieten zitten op FOK! meets, en de 10-jaarsmeet nadert!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
dat was een hoaxquote:Op donderdag 9 april 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Duh. Ze laat mensen aan haar tieten zitten op FOK! meets, en de 10-jaarsmeet nadert!
nee hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
Weet ik, maar ik krijg er geen genoeg van.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fobo en het wat draag je vandaag topic.
fuck die meet, ik wil enkel die kwark ouwequote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom maar langs, mag je 'r irl meeten.
En ik jou, JEWEETTOCH!quote:
ik ben best tof, en lekker hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik krijg er geen genoeg van.
Geen kwark zonder m'n moeder yo.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
fuck die meet, ik wil enkel die kwark ouwe
Ik blijf bij Fas.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me even updaten? Is er de laatste tijd een nieuw vrouwelijk lustobject in de SC geweest of blijven we bij de oude?!
All you need to know is dat ik in de stad zit met die goeie kebabzaak op het station.quote:
Istanbul.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
All you need to know is dat ik in de stad zit met die goeie kebabzaak op het station.
Kebab is voor mannen, dus dat weet ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
All you need to know is dat ik in de stad zit met die goeie kebabzaak op het station.
godver, ik zit bij abnquote:Op donderdag 9 april 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Deze vent heeft gewoon een pedopas![]()
ING pinpas: ontwerpen die "niet kunnen" :')
quote:
Prachtig.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Deze vent heeft gewoon een pedopas![]()
ING pinpas: ontwerpen die "niet kunnen" :')
Nee, die andere.quote:
Ik heb er zelf nog nooit iets gehaaldquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kebab is voor mannen, dus dat weet ik al! En dan moet je wel 18+ zijn, en dan weet ik waar je kamer woont!!
Maar ik had er gisteren weer één![]()
smullen. Ik had een grote en m'n trein kwam over 4 minuten en voordat de trein er was had ik hem alweer op.
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel bekennen dat ik liever gééf dan néém, want de laatst keer dat jij hem erin hei-de liep ik 2 dagen alsof ik op een skippybal zat.
VT4 is een commerciële Belgische zender.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
Weet iemand wat VT4 is Nederland is? Belgie 1 of Belgie 2? Of heet het hier ook VT4?
laat eens zien op msn.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb pics van Marloes
Dude. U fo' real?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Marurk het volgende:
Zijn dit nou echte of niet?
[ afbeelding ]
100% zeker van niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Marurk het volgende:
Zijn dit nou echte of niet?
[ afbeelding ]
Ik lóóg Johnny, ik lóóg.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
En toen zei je dat het met een beetje nat rimwerk wel over zou zijn
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
100% zeker van niet.
Ik heb ze namelijk zelf geimplanteerd.
Aardig meid trouwens die Victoria. En zo normaal gebleven ook.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wie wil er vanavond ijslollietje met met me spelen ?
OMG DIE ZIJN MEGA LEKKER!!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twee vingers in je reet duwen en roepen: IK BEN EEN IJSLOLLY ! IK BEN EEN IJSLOLLY !
[ afbeelding ]
Festini-ijsjes peer!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wie wil er vanavond ijslollietje met met me spelen ?
Nee. Ik pas.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Twee vingers in je reet duwen en roepen: IK BEN EEN IJSLOLLY ! IK BEN EEN IJSLOLLY !
[ afbeelding ]
dat ijsje isquote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil temptation island zien, maar dat hele nieuwe seizoen wordt hier niet uitgezonden.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
VT4 is een commerciële Belgische zender.
das alleen in mn foboquote:
Kunnen we nu tot het webcammen overgaan?quote:
PM je msn maarquote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen we nu tot het webcammen overgaan?![]()
Whehehe al die noobs zijn weg en ik zit met 2 dames in de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij bent ook een meisje want jij hebt nog nooit kebab gehaald.quote:
Idem.quote:
Vind jij mij een baas?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:48 schreef Syb-rund. het volgende:
ga aub op msn klooien, dat geslijm is tenenkrommend
Het klopt juist.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Favo forum Voetbal
Wat klopt hier niet?
verstuurdquote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
JA HIHIHIHI NOELIEWOELIE, PM JE MSN!![]()
Give me just a couple of minuuuuuutesquote:Op donderdag 9 april 2009 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
wolvendagen jij kan me vast helpen, ik moet een plaatje hebben van 3 naakte dames (evt een kerel erbij)
het moet een supersexy plaatje zijn, n vriendin van me wil wat andere hoofden erop fotoshoppen
ja!:Dquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Give me just a couple of minuuuuuutes
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen tieten en een rotkop, chapeau.
Z'n lieve blooshoofdje komt er niet zo goed uit op die foto.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat wil je anders scheren dan haar?
De schaamlippen ofcourse! Raggen met dat scheermes tot de flarden op de vloer liggenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De schaamlippen ofcourse! Raggen met dat scheermes tot de flarden op de vloer liggen!
Metal image. Thanks dude.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De schaamlippen ofcourse! Raggen met dat scheermes tot de flarden op de vloer liggen!
rosbiefquote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |