Neen, sorryquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt paashaas spelen (in zo'n pak)?
trusten
Ah, wie van de twee was het?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!! ben je d'r nog?
zat onverwacht aan de telefoon. een uiterst grappig en lang gesprek, vandaar.
verstop ze (goed)! byequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neen, sorry
Alleen het verstoppen der eieren
haha, het was een makker die hier gisteren heeft gegeten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, wie van de twee was het?
beleg ze niet te ruim (ivm crisisquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weer weg van. Boterhambeleggende verplichtingen![]()
Dobranoc
t Gaat op het moment redelijk. L&B zei dat ik wel 1600 mg pijnstiller in één keer mocht nemen, en 't werkt aardig. Over twee uur mag ik dat nog een keer en dan ben ik er ook weer net aan toe denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, het was een makker die hier gisteren heeft gegeten.
hoe is het met je smoelwerk? best heftig wat ik zo las. je bent toch niet echt aan 't roken met een open wond, right?
vervelend, laat je niks wijsmaken, die wil je gewoon afleggen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
t Gaat op het moment redelijk. L&B zei dat ik wel 1600 mg pijnstiller in één keer mocht nemen, en 't werkt aardig. Over twee uur mag ik dat nog een keer en dan ben ik er ook weer net aan toe denk ik.
En ja, ik rook wel, die wond zit dicht joh. En anders teer ik hem wel dicht door het roken
Roken is hartstikke vies man.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vervelend, laat je niks wijsmaken, die wil je gewoon afleggen vanavond
roken is nu toch vies, gekkerd.
Ja, maandag ook, lekker lang weekend. Und Sie?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
morgen vrij?
Jezus, 't is nog echt ook, die foto's erbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
Wat leesvoer voor de nachtbrakers.![]()
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
morgen wat thuiswerk. ben nu ook (een beetje) bezig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maandag ook, lekker lang weekend. Und Sie?
Kan ook handzeep zijn of zo, maar heb het idee dat die mafkees het écht gewoon eerst over z'n broek en daarna op internet heeft gepleurd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, 't is nog echt ook, die foto's erbij![]()
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |