En wees daar maar blij omquote:Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat is op zich met meer momenten, en die noem je ook niet
Mja, het vervelende is dat zo'n kerel een redelijk groot podium heeft en als ook de Rabobank dit soort onzin gaat verkondigen, dan weet Piet Publiek helemaal niet meer wat waar is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hehe, ja, dan noem je er ook 1......
Precies! Als ik zo'n podium had was de "aanrechtsubsidie" allang helemaal afgeschaft!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, het vervelende is dat zo'n kerel een redelijk groot podium heeft en als ook de Rabobank dit soort onzin gaat verkondigen, dan weet Piet Publiek helemaal niet meer wat waar is.
Als ik eens zo'n podium had
De algemene heffingskorting die wordt uitbetaald aan mensen die niet werken.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:
Wat is aanrechtsubsidie?
Stuur eens een mailtje naar Pieter Kort, je weet maar nooit.quote:
Dat ze maar werk zoeken...quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De algemene heffingskorting die wordt uitbetaald aan mensen die niet werken.(zoals aan huisvrouwen die een partner hebben die werkt)
Iets in die richting zou m'n eigen toko gaan worden, inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 19:46 schreef sanger het volgende:
F_H je ocht toch ander werk? Misschien kun je lezingen gaaan geven
Op welk gebied? Ik mag er een x aantal per jaar v olgen van de baasquote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Iets in die richting zou m'n eigen toko gaan worden, inderdaad
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De algemene heffingskorting die wordt uitbetaald aan mensen die niet werken.(zoals aan huisvrouwen die een partner hebben die werkt)
Hij wordt alleen uitbetaald aan diegene die niet werken hoor. Aan mensen die wel werken wordt het verrekend in de te ontvangen IB.quote:
Klopt, en daarom gaan ze het ook via een civiele zaak proberen (onverschuldigde betaling is immers niet strafbaar).quote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:
Broodjes voor 84.000 euro
Ligt het nou aan mij of is dit gewoon een onverschuldigde betaling?
Ja, zo kan je het ook interpreteren. Ik vind verrekening ook een vorm van uitbetalingquote:Op donderdag 23 april 2009 08:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij wordt alleen uitbetaald aan diegene die niet werken hoor. Aan mensen die wel werken wordt het verrekend in de te ontvangen IB.
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ze aangifte gedaan hebben van verduistering. Zou zelf rechtstreeks naar een deurwaarder gegaan zijn met dit verhaal... Mis ik ergens iets?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, en daarom gaan ze het ook via een civiele zaak proberen (onverschuldigde betaling is immers niet strafbaar).
En hopen dat ze je teveel betalen zodat je ook kan gaan "rentenieren" van een geweldig groot bedragquote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Lekkere interne controle bij Meeting Plaza. Ik zal eens kijken of ik ze ook als klant kan krijgen
Ben je in te huren voor opruimdiensten?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ze aangifte gedaan hebben van verduistering. Zou zelf rechtstreeks naar een deurwaarder gegaan zijn met dit verhaal... Mis ik ergens iets?
Doe mij zo'n klant
Ik heb gisteren de rest van de tuin gesnoeid![]()
De achtertuin is gewoon klaar nu! Straks gaan we nog wat zooi halen om een bordertje in de voortuin te maken en dan hoeven we de rest van de zomer alleen nog maar gras te maaien en af en toe de heggeschaar tegen klimop en buxus te houden. Onvoorstelbaar
De logeerkamer is ook weer begaanbaar, de garage is opgeruimd, nu de zolder nog en het schilderwerk. Ongelofeloos maar waar, het lijkt erop dat we de zaak onder controle krijgen... Saai zeg
Met als verschil dat er geen geldstroom gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook interpreteren. Ik vind verrekening ook een vorm van uitbetaling
Nee, je hebt gelijk, het sop is de kool niet waard.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En hopen dat ze je teveel betalen zodat je ook kan gaan "rentenieren" van een geweldig groot bedragMisschien houd je het 2 jaar uit met zo weinig geld (en dan bedoel ik dus niet de rente).
Die stellen juist dat je het wel moet doen, dus eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Heb je hier wat aan? http://www.dov.nl/bericht.php?id=66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |