abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67940802
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:18 schreef iehlaak het volgende:
Van Veldhoven: Roda heeft de beste kansen gehad
Ik lag even flink in een deuk toen hij dat uit zijn strot kreeg.
  zondag 12 april 2009 @ 10:06:42 #127
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67943396
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:18 schreef iehlaak het volgende:
Van Veldhoven: Roda heeft de beste kansen gehad
Die man is echt niet goed bij zijn hoofd. Twente speelde weliswaar niet al te best, maar waon desondanks vrij eenvoudig en dik verdiend. Zeer zorgelijk. Gelukkig zijn de drie komende tegenstanders van ons kaliber en moeten daarin punten gepakt kunnen worden.

Maar goed, de belangrijkste strijd hebben we al gewonnen: RODA LEEFT .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 12 april 2009 @ 10:28:06 #128
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67943604
Dikverdiende overwinning voor Twente. Desondanks was het toch gezellig in het uitvak, niet gek als je club is opgestaan uit de dood!

Vlakbij het stadion aan de kant gezet met 4 auto's door de plaatselijke wouten. Reden: de autolampen stonden aan! Meteen alle auto's gecontroleerd Meest typisch, er stonden een 5/6 wouten en de enige die moeilijk deed was een buitenlandse wout, die andere kwamen nog niet eens moeite doen bij ons, die keken op een afstandje toe...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 12 april 2009 @ 12:17:01 #129
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67945498
Hopen dat volendam en heracles vandaag dan ook verliezen...Staat zo kort op elkaar daar onderin, blijft spannend zo!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 12 april 2009 @ 12:17:57 #130
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67945529
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:02 schreef Evertje het volgende:
Gisteren in Haarlem hadden we nog een (vakkundig fabriceerde) spreekband ten tonele laten verschijnen, uiteraard in navolging op jullie spreekband bij Roda-Ajax.

[ afbeelding ]
Jammer dat de topklasse er nog niet is
Al zie ik hier de humor zeker in!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 12 april 2009 @ 12:23:24 #131
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67945660
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Hopen dat volendam en heracles vandaag dan ook verliezen...Staat zo kort op elkaar daar onderin, blijft spannend zo!
Ik denk dat het als Roda erin slaagt om in Nijmegen minimaal een punt te pakken en thuis wint van Volendam en Willem II voldoende moet zijn voor rechtstreekse handhaving.
  zondag 12 april 2009 @ 12:27:42 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67945784
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat het als Roda erin slaagt om in Nijmegen minimaal een punt te pakken en thuis wint van Volendam en Willem II voldoende moet zijn voor rechtstreekse handhaving.
Je zegt iets over een tweede carnaval? Bij rechtstreekse handhaving is een feest, na een dergelijk seizoen, meer dan op zijn plaats!

Laten we eerst maar (rechtstreeks) handhaven. Kunnen we daarna beginnen om de puinzooi op te ruimen...
Planning:
-
  zondag 12 april 2009 @ 12:36:21 #133
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67945996
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen volendam zou wel een de cruciale gaan blijken..Maar met de fans die weer achter Roda staan, moet dat te doen zijn!!
Winnen van volendam en minstens 1 punt bij nec en willemII
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 12 april 2009 @ 14:36:34 #134
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67949018
vond roda gister aanvallend best goed spelen, alleen wordt er weer verdedigd als oude wijven. De 1-0 was ook totaal onnodig, als castro gewoon meteen en fel uitkomt dan heeft hij die bal makkelijk. Nee onze twijfelaar gaat er weer als een lamme tak op af en springt vervolgens als een wijf langs die bal....

Maar nogmaals, aanvallend waren we best goed, beter dan de meeste uitwedstrijden van dit seizoen. Vette goal van Cisse trouwens, hopelijk zaten er wat scouts op de tribune voor Elia ofzo. Je hoeft maar een goede wedstrijd te spelen en je levert zo een paar miljoen op. Zie Emnes
  zondag 12 april 2009 @ 15:52:20 #135
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67951096
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef planethugo het volgende:
vond roda gister aanvallend best goed spelen, alleen wordt er weer verdedigd als oude wijven. De 1-0 was ook totaal onnodig, als castro gewoon meteen en fel uitkomt dan heeft hij die bal makkelijk. Nee onze twijfelaar gaat er weer als een lamme tak op af en springt vervolgens als een wijf langs die bal....

Maar nogmaals, aanvallend waren we best goed, beter dan de meeste uitwedstrijden van dit seizoen. Vette goal van Cisse trouwens, hopelijk zaten er wat scouts op de tribune voor Elia ofzo. Je hoeft maar een goede wedstrijd te spelen en je levert zo een paar miljoen op. Zie Emnes
De keepers maakten gister denkelijk het verschil. Echt beroerd vond ik ze absoluut niet spelen. De keeper van Twente redt 2 of 3 keer behoorlijk knap, en dan ook nog eens een knal op de lat. Dat zijn die dingen die altijd mis gaan nu je in de hoek zit.

Over Castro wilde ik het eigenlijk niet meer hebben... Wat een mietje is dat... De 5 meter is voor de keeper, en dan moet ie eruit stormen met de knie naar voren en alles omver rammen. Verdediging was alweer om te janken... De Fauw loopt constant maar op iedereen te jammeren terwijl ie zelf ook niet eens goed speelt.

En de wissels snapte ik niet. Terwijl je 3-1 achter staat Oper er uit halen voor een aanv. middenvelder? (of het lag aan de vermoeidheid, maar kan ik me niet indenken aan zijn reactie te zien) En Delorge (die alweer een puike partij speelde) er af halen voor die pingelaar van niks?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67954978
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:

[..]

En de wissels snapte ik niet. Terwijl je 3-1 achter staat Oper er uit halen voor een aanv. middenvelder? (of het lag aan de vermoeidheid, maar kan ik me niet indenken aan zijn reactie te zien) En Delorge (die alweer een puike partij speelde) er af halen voor die pingelaar van niks?
ik neem van veldhoven sowieso niet meer serieus, clown wat ie is
  zondag 12 april 2009 @ 18:55:02 #137
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67956340
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:28 schreef DarkShine het volgende:
Dikverdiende overwinning voor Twente. Desondanks was het toch gezellig in het uitvak, niet gek als je club is opgestaan uit de dood!

Vlakbij het stadion aan de kant gezet met 4 auto's door de plaatselijke wouten. Reden: de autolampen stonden aan! Meteen alle auto's gecontroleerd Meest typisch, er stonden een 5/6 wouten en de enige die moeilijk deed was een buitenlandse wout, die andere kwamen nog niet eens moeite doen bij ons, die keken op een afstandje toe...
Buitenlandse 'wout'? Je hebt een beetje xenofobe trekjes.
Hoewel ik je grootte cq. omvang niet ken, is de term 'groot kind' in jouw geval wel op zijn plaats...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zondag 12 april 2009 @ 19:09:57 #138
60704 LeonH
pi_67956647
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:55 schreef blonchi het volgende:

[..]

Buitenlandse 'wout'? Je hebt een beetje xenofobe trekjes.
Hoewel ik je grootte cq. omvang niet ken, is de term 'groot kind' in jouw geval wel op zijn plaats...
Veel mensen die dat hebben, en in de hedendaagse maatschappij vind ik dat nog niet eens zo vreemd.

@Darkshine: aangehouden omdat je je lampen aan had?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67959172
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef LeonH het volgende:

[..]
.

en bij ons werd diezelfde wout ook nogal boos doordat achterin een van de 3 de gordel niet om had
  zondag 12 april 2009 @ 20:59:02 #140
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67959455
Lag het aan mij, aan de wedstrijd of toch aan de boys van Vak-P? Ik vond ze nl. maar slapjes, kan me herinneren dat er vroeger toch wat meer kabaal van kwam....
  maandag 13 april 2009 @ 10:34:04 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67970196
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef LeonH het volgende:

[..]

Veel mensen die dat hebben, en in de hedendaagse maatschappij vind ik dat nog niet eens zo vreemd.

Ja, we zijn aan de kant gezet omdat we overdag met de lampen aanreden... Ik kreeg al een sms vlak erna dat het korps daar hun quota niet gehaald heeft dusja...

Maar eigenlijk kwamen we aanrijden, vroegen hoe we bij het uitvak moesten komen waarop zijn reactie was "U rijd met de lichten aan, zet hem hier maar aan de kant." Vervolgens begon die alle wagens kinderachtig te controleren en er had 1 persoon idd de riem niet om achterin.

Niemand uiteindelijk een bon, maar wel wederom nog minder respect voor dat blauwe volk.
Planning:
-
  maandag 13 april 2009 @ 12:33:19 #142
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67973290
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef LeonH het volgende:

[..]

De keepers maakten gister denkelijk het verschil. Echt beroerd vond ik ze absoluut niet spelen. De keeper van Twente redt 2 of 3 keer behoorlijk knap, en dan ook nog eens een knal op de lat. Dat zijn die dingen die altijd mis gaan nu je in de hoek zit.

Over Castro wilde ik het eigenlijk niet meer hebben... Wat een mietje is dat... De 5 meter is voor de keeper, en dan moet ie eruit stormen met de knie naar voren en alles omver rammen. Verdediging was alweer om te janken... De Fauw loopt constant maar op iedereen te jammeren terwijl ie zelf ook niet eens goed speelt.

gister bij studio voetbal ging van veldhoven ook nogeens filnk door de mangel toen ze beelden van Perez lieten zien die moest lachen om de analyse van Harmke. Nu is Perez ook een hoerenzoon eerste klas en speelde we zeker niet slecht(op de verdediging na) maar om nu voor de camera te gaan roepen dat roda beter was en de betere kansen had.... dan vraag je erom
  maandag 13 april 2009 @ 12:38:34 #143
60704 LeonH
pi_67973438
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:33 schreef planethugo het volgende:

[..]

gister bij studio voetbal ging van veldhoven ook nogeens filnk door de mangel toen ze beelden van Perez lieten zien die moest lachen om de analyse van Harmke. Nu is Perez ook een hoerenzoon eerste klas en speelde we zeker niet slecht(op de verdediging na) maar om nu voor de camera te gaan roepen dat roda beter was en de betere kansen had.... dan vraag je erom
Heb het ook gezien. Eindelijk een keer een reactie van Perez die wel terecht is!
Hoop dat Harmke daar nu ook eindelijk mee gaat ophouden dat constant te roepen want je hebt er geen zak aan
  maandag 13 april 2009 @ 12:46:32 #144
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67973647
hoop zowiezo dat ze zo slim geweest zijn om een eenzijidige clausule in het contract in te bouwen zodat we, met of zonder degradatie, na het seizoen gratis van 'm afkunnen
  maandag 13 april 2009 @ 13:04:27 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_67974068
Een degradatiedduel Roda - MVV zou wel mooi zijn.
Al hoop ik dat ze gewoon 15e worden of hoger eindigen.
  maandag 13 april 2009 @ 13:57:12 #146
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67975280
Die analyses van Van Veldhoven zijn inderdaad opmerkelijk. 99% van de wedstrijden vindt hij Roda beter, maar worden de punten niet gepakt. Daarna laat hij het niet na om maar aan te geven dat het niet makkelijk/hectisch/moeilijk/etc is.
pi_67977112
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:59 schreef RD4 het volgende:
Lag het aan mij, aan de wedstrijd of toch aan de boys van Vak-P? Ik vond ze nl. maar slapjes, kan me herinneren dat er vroeger toch wat meer kabaal van kwam....
Dat ligt niet aan jou..
Merk het ook aan mezelf,de laatste 2 jaar zijn we een beetje te verwend geworden.
Wedstrijden tegen Roda (dat bedoel ik dan niet respectloos) worden tegenwoordig gezien als zekerheidjes en is het vanzelfsprekend dat we winnen. Hoe slecht dat ook is..
De sfeer is bij een achterstand (tegen Volendam thuis dit jaar) stukken beter en tijdens UEFA tegen Schalke,Rennes en L'OM zelfs perfect.
Kijk 21 april de halve finale tegen NAC maar,zul je zien dat het een stuk beter is.
pi_67977149
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

en bij ons werd diezelfde wout ook nogal boos doordat achterin een van de 3 de gordel niet om had
Daar kregen er bij ons na de thuiswedstrijd tegen Groningen 3 een bekeuring a 90 euro voor
  maandag 13 april 2009 @ 15:36:14 #149
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_67977638
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:14 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou..
Merk het ook aan mezelf,de laatste 2 jaar zijn we een beetje te verwend geworden.
Wedstrijden tegen Roda (dat bedoel ik dan niet respectloos) worden tegenwoordig gezien als zekerheidjes en is het vanzelfsprekend dat we winnen. Hoe slecht dat ook is..
De sfeer is bij een achterstand (tegen Volendam thuis dit jaar) stukken beter en tijdens UEFA tegen Schalke,Rennes en L'OM zelfs perfect.
Kijk 21 april de halve finale tegen NAC maar,zul je zien dat het een stuk beter is.
Wat me opviel dat er een groepje linksboven zong en rechtsonder, de rest stond er bij en keek er naar.... Van de 2e ring kwam zelfs helemaal geen kabaal.
  maandag 13 april 2009 @ 15:59:08 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67978158
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef RD4 het volgende:

[..]

Wat me opviel dat er een groepje linksboven zong en rechtsonder, de rest stond er bij en keek er naar.... Van de 2e ring kwam zelfs helemaal geen kabaal.
Komt dat niet omdat de tweede ring (althans dat neem ik aan) voornamelijk gevuld is met 'successupporters' die voorheen zelden naar Twente kwamen kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')