Wat jij gezien hebt is beeld dat door je oog niet helemaal scherp gesteld wasquote:Op maandag 11 mei 2009 09:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iets moois gezien om een gloeilamp heen toen ik een keer wakker werd ,
ik noem het maar een uitdrukking van electriciteit ,
ik zag dus de gloeilamp , toen een stukje ruimte , toen een perfecte cirkel van ongeveer 20 cm breed waarin allemaal gouden wormpjes door ekaar krioelden , toen weer een stukje ruimte en toen een aura met alle kleuren daar omheen .
Dat was prachtig ! ik zei nog wauw zien jullie dat ( vriendin en zusje waren bij me ) maar die zagen het helaas niet , het was zo aanwezig dat ik eerst dacht dat ze het ook zagen![]()
maar het was prachtig om te zien !
ik denk niet dat we het over hetzelfde hebben maar vervelend voor je dat je daar weleens last van hebt , beterschapquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat jij gezien hebt is beeld dat door je oog niet helemaal scherp gesteld wasDaardoor zag je die ring om de lamp heen, en die wormpjes waar je het over hebt waren bacterieen op je oog. Ik heb er zelf ook wel eens last van namelijk
Wat ik meemaak voldoet precies aan het geen jij omschreven hebt in je postquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef Summers het volgende:
[..]
ik denk niet dat we het over hetzelfde hebben maar vervelend voor je dat je daar weleens last van hebt , beterschap
Ik heb precies hetzelfde, heel herkenbaarquote:Op maandag 11 mei 2009 09:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iets moois gezien om een gloeilamp heen toen ik een keer wakker werd ,
ik zag dus de gloeilamp , toen een stukje ruimte , toen een perfecte cirkel van ongeveer 20 cm breed waarin allemaal gouden wormpjes door ekaar krioelden , toen weer een stukje ruimte en toen een aura met alle kleuren daar omheen .
Dat was prachtig ! ik zei nog wauw zien jullie dat ( vriendin en zusje waren bij me ) maar die zagen het helaas niet , het was zo aanwezig dat ik eerst dacht dat ze het ook zagen![]()
Is dat speciaal dan? Heb ik altijd als het pikke donker is en ik in 'n gloeilamp ga kijken. Die wormpies mis ik dan weer, maar die heb ik weleens als ik me opeens intensief inspan (ze zijn dan niet goud maar felwitachtig). Had ik vooral toen ik in de groei was tho.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook zonder lenzen in, vooral met lantaarnpalen en buitenlampen heb ik 't erg danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:58 schreef PierreTT het volgende:
Bij mij is het alleen als ik onscherp kijk, dus ik ga mee met de mening van DartanionAls ik mn bril opzet is het ook meteen over, lenzen indoen en ik zie het weer
Ja koplampen ook jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook zonder lenzen in, vooral met lantaarnpalen en buitenlampen heb ik 't erg danEn koplampen van auto's.
![]()
Mijn moeder zag zoiets aan de rand van haar bed staan toen ze erg ziek was door kanker, een typische man met zwarte cape, een grim reaper figuur. Die kwam haar halen maar ze jaagde hem weg. Weet niet of ze toen morfine of iets gebruikte.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Wat ook frappant is, een familielid van mij ligt op sterven, en hij zag vorige week aan zijn bed een man staan met een lange zwarte jas aan met gouden knopen en een hoge zwarte hoed op..
Gebruikte op dat moment nog geen morfine dan zou je kunnen denken dat hij hallucineert.
Ik heb ze geexorcised. En nu ben ik veel bewuster van wat ze proberen te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe ga je dan nu om met deze vermeende spirits?
Ahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb ze geexorcised. En nu ben ik veel bewuster van wat ze proberen te doen.
Ok, het zal wel een beetje raar klinken dan wat ik zeg, en als ik zelf lees wat ik zeg denk ik ook van 'hoe kan iemand mij nu nog serieus nemen', toch is dit wat ik als de realiteit zie op basis van studie en ervaring.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AhaIk ben zelf namelijk totaal niet thuis in dit soort dingen en geloof er zelf ook eigenlijk niet in, maar ik ben wel altijd benieuwd hoe mensen er tegenover staan
Gebeurt het ook vaak dat het niet 'uitkomt'?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:11 schreef wapwip het volgende:
Ik zie helemaal niets, maar ik heb wel een stem in mijn hoofd die mij vaak dingen zegt. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, dus maar een voorbeeld:
Tijdje terug fietste ik rond een uurtje of 3 in de nacht naar huis van uitgaan (en ik drink niet) en ik reed over een straat waar enorm veel ongelukken gebeuren, ik reed daar samen met een goede vriendin en haar vriend. Op een gegeven moment halverwege die straat, en vlakbij een kruispunt, moest ik ineens stoppen, wist niet echt waarom, maar iets zorgde er voor dat ik stopte, dus ik riep stop.
Even later raasde er een of andere gek met aardig wat km per uur over het kruispunt heen, als we niet waren gestopt, hadden we dus een groot probleem gehad.
-
Een ander voorbeeld, toen mijn oma stierf, bleef ik buiten staan want ik wou en kon het niet aanzien dat ze dood ging. Maar ik wist precies wanneer ze stierf, ik voelde het aan, keek op me horloge en dat was ook echt precies de tijd die later als tijd werd opgeschreven waarop ze stierf.
-
Dat soort dingen heb ik dus heel erg vaak, weet niet echt hoe ik dat nou moet noemen of wat het moet zijn, misschien kan iemand mij hier daar meer over vertellen
google eens : heldervoelen of helderweten , of lees eens op een paranormaal forum, misschien herken je jezelf erin , heel veel mensen hebben soortgelijke dingen wat jij beschrijft .quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:11 schreef wapwip het volgende:
Ik zie helemaal niets, maar ik heb wel een stem in mijn hoofd die mij vaak dingen zegt. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen, dus maar een voorbeeld:
Tijdje terug fietste ik rond een uurtje of 3 in de nacht naar huis van uitgaan (en ik drink niet) en ik reed over een straat waar enorm veel ongelukken gebeuren, ik reed daar samen met een goede vriendin en haar vriend. Op een gegeven moment halverwege die straat, en vlakbij een kruispunt, moest ik ineens stoppen, wist niet echt waarom, maar iets zorgde er voor dat ik stopte, dus ik riep stop.
Even later raasde er een of andere gek met aardig wat km per uur over het kruispunt heen, als we niet waren gestopt, hadden we dus een groot probleem gehad.
-
Een ander voorbeeld, toen mijn oma stierf, bleef ik buiten staan want ik wou en kon het niet aanzien dat ze dood ging. Maar ik wist precies wanneer ze stierf, ik voelde het aan, keek op me horloge en dat was ook echt precies de tijd die later als tijd werd opgeschreven waarop ze stierf.
-
Dat soort dingen heb ik dus heel erg vaak, weet niet echt hoe ik dat nou moet noemen of wat het moet zijn, misschien kan iemand mij hier daar meer over vertellen
Iedereen voelt wel eens wat aan, dat is toeval. Of je neemt meer waar dan je denkt met je ogen en oren wel te verstaan. Maar je zal maar eens een kansberekening erop loslaten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik voel ook weleens dingen aan of weet iets van het ene op het andere moment ook al was ik niet met de persoon of situatie bezig op dat moment ,
Die kabouter neem ik niet serieus en ik heb hem nog nooit betrapt op enige kennis van het paranormale , niet eens 1 zin , dat is na die 40 jaar bijna briljant dus houd maar op .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Iedereen voelt wel eens wat aan, dat is toeval. Of je neemt meer waar dan je denkt met je ogen en oren wel te verstaan. Maar je zal maar eens een kansberekening erop loslaten.
Ik vind dat wipwap ook de wetenschappelijke kant moet bekijken, dus google eens op James Randi. Lees eens wat die man allemaal voor onderzoek gedaan heeft, en vooral wat de resultaten zijn!
Die man heeft al 40 jaar onderzoek gedaan, al 10 tallen jaren 1 miljoen dollar klaarliggen voor de persoon die zijn paranormale beweringen waar kan maken. Maar nog niemand heeft een beter resultaat dan kans neergezet zonder trucage te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Die kabouter neem ik niet serieus en ik heb hem nog nooit betrapt op enige kennis van het paranormale , niet eens 1 zin , dat is na die 40 jaar bijna briljant dus houd maar op .
Ga zelf maar googlen op Randi , succes ermee .
Voor andere is het een teken van hogere spiritualiteit, geestelijke rust en het paranormale.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja koplampen ook jaLantaarnpalen zijn bij mij ook het ergste. Bij mij is het een teken dat ik weer naar de opticien moet om ogen te laten meten + nieuwe lenzen
Als jij die man al niet eens serieus wil nemen, verwacht jij dat jij dan wél wordt serieus genomen met je slecht onderbouwde posts? Ik dacht zelfs dat je in een van je posts sarcastisch was, omdat het nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Die kabouter neem ik niet serieus en ik heb hem nog nooit betrapt op enige kennis van het paranormale , niet eens 1 zin , dat is na die 40 jaar bijna briljant dus houd maar op .
Ga zelf maar googlen op Randi , succes ermee .
lekker he , rente trekken van een miljoen tientallen jaren , daar kan je heel wat mee bekostigen .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:35 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Die man heeft al 40 jaar onderzoek gedaan, al 10 tallen jaren 1 miljoen dollar klaarliggen voor de persoon die zijn paranormale beweringen waar kan maken. Maar nog niemand heeft een beter resultaat dan kans neergezet zonder trucage te gebruiken.
Dan neem jij toch aan wat hij allemaal zegt , bij jou kan hij het maken want je doet zelf geen onderzoek , geweldig hoe de illusionist inspeelt op mensen die op een autoriteit vertrouwen .quote:Deze gerespecteerde man doet veel onderzoek naar het paranormale en staat er geheel voor open. Maar tot nu toe zijn er alleen nog maar mensen naar hem toegkomen die niks konden waarmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |